سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] آن که به عیب خود نگریست ، ننگریست که عیب دیگرى چیست ، و آن که به روزى خدا خرسندى نمود ، بر آنچه از دستش رفت اندوهگین نبود ، و آن که تیغ ستم آهیخت ، خون خود بدان بریخت ، و آن که در کارها خود را به رنج انداخت ، خویشتن را هلاک ساخت ، و آن که بى‏پروا به موجها در شد غرق گردید ، و آن که به جایهاى بدنام در آمد بدنامى کشید ، و هر که پر گفت راه خطا بسیار پویید ، و آن که بسیار خطا کرد شرم او کم ، و آن که شرمش کم پارسایى‏اش اندک هم ، و آن که پارسایى‏اش اندک ، دلش مرده است ، و آن که دلش مرده است راه به دوزخ برده . و آن که به زشتیهاى مردم نگرد و آن را ناپسند انگارد سپس چنان زشتى را براى خود روا دارد نادانى است و چون و چرایى در نادانى او نیست ، و قناعت مالى است که پایان نیابد ، و آن که یاد مرگ بسیار کند ، از دنیا به اندک خشنود شود ، و آن که دانست گفتارش از کردارش به حساب آید ، جز در آنچه به کار اوست زبان نگشاید . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 93 اسفند 12 , ساعت 2:22 عصر

بنام خدا و برای خدا

چند روز قبل خبری بر روی خروجی خبرگزاریها قرار گرفت مبنی بر اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دعوت گنگره آمریکا برای سخنرانی در مجلس نمایندگان جمهوریخواه و دموکرات خواهد رفت و در همین راستا آعلام شد که رئیس جمهور آمریکا، حضور نتانیاهو در آمریکا و سخنرانی درکنگره را نوعی سنگ اندازی در توافق هسته ای با ایران می داند و حاضر نیست با نتانیاهو دیدار نماید و جان کری وزیر خارجه آمریکا هم، مایل نیست با نتانیاهو روبرو شود و به سفر کاری خارج از آمریکا می رود.

رذبزب

آیا میشود، خیمه شب بازی این مثلث شوم صیهونیسم را باور کرد؟! و اساساً رئیس جمهور آمریکا می تواند مقابل جریان صیهونیستی سرمایه داری آن کشور، که مراکز اقتصادی، نظامی، سیاسی و رسانه ای را در اختیار دارند، بایستد؟! این دروغ را میشود به جامعه ی بین الملل خوراند، که اوباما مخالف سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا است؟! رمز جنگ زرگری این مثلث شوم و اهداف استراتژیک آنها چیست ؟!

آیا می خواهند اگر برگ برنده دیگری در دستان ایران قرار دارد و رئیس جمهورمان ادعا نموده که مچ دست دشمن خود آمریکا را، گرفته است، خارج نمایند؟! یا با این حرکت پرپاگاندای تبلیغاتی می خواهند به طرف ایرانی و مردم کشورمان بباورانند، که احتمالاً دولت اعتدال امتیازهای فراوانی از آمریکا دریافت نموده تا خوراک داخلی برای دولت ایران تهیه کنند؟! و به پاس دریافت این امتیازهای مجازی و آبنبات آمریکائی، مردم کشورمان را هدایت نمایند، تا مجلس ترحیم انرژی هسته ای را جشن بگیرند و به شادی بپردازند؟! و شاید آنچه جان کری وزیر خارجه آمریکا ادعا نموده، که با این توافق، "اسرائیل امن تر شده است" را محقق نماید؟!

 اوباما رئیس جمهور آمریکا در زمان حضور نتانیاهو گفت:« در حقیقت اگر ایران آماده توافق با این مسئله باشد که برنامه هسته‌ای خود را حداقل به مدت 10 سال در سطح فعلی حفظ کند و بخش‌هایی از آن را از سطح فعلی کاهش دهد، اگر ما شاهد موافقت ایران با این شرایط و نیز اقدامات قابل تایید آن باشیم، پس ما به منظور تضمین این مسئله که آنها سلاح هسته‌ای ندارند، هیچ گام دیگری برنمی‌داریم 

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ