سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انسان، به دین دوستش است . پس هریک از شمابنگرد که با چه کسی دوستی می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 93 اسفند 14 , ساعت 12:26 صبح

بنام خدا و برای خدا

پس از کنار گیری دولت لیبرال بازرگان و عزل بنی صدر و در گرما گرم روزهای دفاع مقدس، تفکری لیبرال در بدنه حاکمیتی  نظام اسلامی و به صورت خزنده و پنهانی فعالیت خود را آغاز نمود و در این راستا حتی در جبهه های نبرد، تفکر خود را بسط و گسترش می داد و پنهانی با مسئولین آمریکایی رابطه برقرار نموده و زمینه حضور آنها را به صورت غیر قانونی و با پاسپورت جعلی به ایران فراهم نمودند. نقش آقای هاشمی رفسنجانی و یک طلبه جوان، که از سوی هاشمی، دکتر روحانی نام گرفته بود – البته آن رورها حتی فاقد مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد بود- در زمینه ارتباط گیری با آمریکا و مخالفت با ایده دفاعی حضرت روح الله برجسته بود.

یس

این جریان خزنده، که در پذیرش قطعنامه 598 فعال بودند، پس از رحلت امام، همواره در کنار هم و در یک جبهه و در هم افزائی یک دیگر، برای برقراری رابطه با شیطان بزرگ افداماتی بر جسته داشته و دارند و در این مسیر حتی به امام تهمت مخالفت با مرگ بر آمریکا را زدند و در نهادینه کردن تفکر لیبرالیسم و اشرافیگری در کشور نقش ویژه ای داشته و دارند.

این جریان لیبرال که دولت یازدهم را شکل داده است، اعتقاد راسخ دارد که آمریکا، کدخدای دهکده جهانی است و نظم نظام بین الملل را آمریکا تعریف و مشخص کرده است و ما هم باید در درون این نظام و سیستم، برای خود جایگاهی داشته باشیم و ما توانائی تغییر این سیستم را نداریم. این تفکر لیبرال، آمریکا را حافظ و ضامن نظم بین الملل می داند.

در مقابل تفکر لیبرال، تفکر مقاومت که همان تفکر امام و انقلاب است، قرار دارد و اعتقادش بر این است، که دیگر هژمونی آمریکا از هم پاشیده و ضعیف تر از آن است که به نظر می رسد و لذا امکان به چالش کشیدن تفکر لیبرال و تعریف جدیدی از نظم جهانی بدون سلطه آمریکا وجود دارد.

لبی

این دو تفکر بیش از سه دهه، در برابرهم صف بندی نموده اند، تقکر اول آمریکا را کدخدای ده می داند و  سازش با آمریکا را دنبال می کند و تفکر دوم می گوید، دیگر، آمریکا کدخدا نیست و جمهوری اسلامی نظام کدخدائی را از هم پاشیده است.

وضعیت آمریکا در منطقه به گونه ای است، که یکی از اندیشمندان آمریکای می گوید؛ ما در عراق نیروی هوائی ایران شده ایم و ایران دستور می دهد، که ما کجا را بمباران کنیم.

با این حال، غمگینانه باید گفت، که همین جریان مرموز و خزنده، که صفت منافق برازنده آن است، بعد از فتنه 88 به عنوان ستون پنجم دشمن در هدایت و همکاری با آمریکا و تصویب قطعنامه فلج کننده 1929 شورای امنیت سازمان ملل علیه کشورمان، نقش ویژه و پر رنگی داشته است.

امروز، جریان لیبرال می داند؛ که تحریمهای فلج کننده را، که بعضی از همراهان اینها به آمریکا گرا داده اند، لغو نخواهد شد، ولذا در جلسات هیأت دولت، دچار اختلاف شده و به همدیگر می گویند، ما که می دانیم تحریمها برداشته نمی شود؛ پس بیائیم به مردم دروغ نگوئیم و واقعیتها را برای مردم توضیح دهیم!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ