سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی افسرده دل، کمتر می پاید . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 93 اسفند 14 , ساعت 9:1 عصر

بنام خدا و برای خدا 

در حالی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا سفر کرده و در کنگره آمریکا علیه ایران اسلامی سخن پراکنی نموده، در ایران اسلامی هم، آقای رفسنجانی، که یک روز استوانه نظام و از مسئولین دفاع مقدس محسوب می شد، در نقش اپوزیسیون(مخالف رژیم مستقر) و در تکمیل پازل دشمن و حمله ناجوانمردانه به مجلس و منتقدین توافقنامه هسته ای، گفت: «در‌مهمترین پروژه دولت که تیم مذاکره‌کننده است و مورد حمایت مقام‌معظم‌رهبری قرار دارد، خودشان هم تکرار می‌کنند که با برنامه رهبری کار را پیش می‌برند اما این دلواپسان چه بر سرشان می‌آورند و با نتانیاهو همنوا شده‌اند ... او آنجا رفته و اوباما را تحریک می‌کند و اینجا هم دلواپسان می‌گویند که ما اسرار را می‌گوییم؛ نمی‌دانیم این چه سری است؛ آنها هم از شیطان هستند و از آن طرف دارند کار می‌کنند  ... تریبون مجلس باز است و هر چه می‌خواهند می‌گویند و برخی هم این دروغها را باور می‌کنند و اینها مزاحمت است»

لقسی

در طول چند سال گذشته هرگاه به زمان انتخابات نزدیک شده ایم، هوی و هوس هاشمی رفسنجانی، برای تصاحب ریاست جمهوری یا ریاست مجلس خبرگان افزایش می یابد و بر اساس شرایط زمان و مکان، خود را به منتخبین عرضه می نماید و از هیچ تلاشی برای ارضاء شهوت "زر و زور و تزویر" چشم پوشی نمی کند و در این مسیر بر اساس نظریات ماکیاول، با جریانهای معاند، منافق و شهوت ران، پیوند و اعتلاف می نماید تا قدرت را بدست آورد و لذا در این برهه زمانی که به انتخاب ریاست مجلس خبرگان رهبری نزدیک شده ایم، هاشمی رفسنجانی وارد میدان شده است و به هر ترفند و حیله ای می خواهد ریاست مجلس خبرگان را بدست گیرد!

متآسفانه، قوه قضائیه با تسامح و تساهل، اعلام محکومیت آقازاده متخلف و ضدانقلاب رفسنجانی را، موکول به بعد از انتخاب ریاست مجلس خبرگان نموده است، که این مصلحت، تنها به مصلحت خاندان هاشمی رفسنجانی و بر خلاف عدالت و مصلحت نظام اسلامی است و مردم و نیروهای مؤمن به انقلاب، از این تأخیر غیر عادلانه، ناخشنودند.

ی

شرایط امروز کشورمان، همانند تحرکات جریان ناکثین در جنگ جمل است، که در مقابل ولایت امیرالمؤمنین ایستادند و طلحه و زبیر، درخواست تقسیم قدرت رهبری و امامت جامعه را نمودند و در این مسیر نابحق، عده ای از صحابه رسول الله(ص) مهر سکوت بر دهان نهاده و از همراهی و یاری رساندن به علی(ع) سرباز زدند و نقش آفرینی آقازاده های متخلف و فاسد را، نباید در جنگ جمل از یاد برد!

آیا هاشمی رفسنجانی و بعضی از فرزندان متخلفش، همان نقش جریان ناکثین را، به عهده دارند؟! اگر به تاریخ مراجعه نمائیم، به این مهم پی خواهیم برد، که تاریخ، تنها برای مطالعه نیست، بلکه باید از آن عبرت گرفت و درس آموخت! لذا نقش عمارهای امام خامنه ای در این مقطع حساس و پیچ بزرگ تاریخی، بسی دشوار و سرنوشت ساز است و طعم گوارای آن، کام تشنگان حقیت را شیرین و جریان منافق، رسوا خواهد شد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ