سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه پرسید دانست . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 93 اسفند 15 , ساعت 12:49 صبح

بنام خدا و برای خدا

ذرل

دود آتشی را، که آقای هاشمی رفسنجانی 3 روز قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 88 وعده آن را طی نامه ی بدون سلامی به رهبر معظم انقلاب داده بود، از سوی فتنه گران جریان سبز، با رمز تقلب و بعد از شکستشان، کلید خورد و تهران به مدت 8 ماه دچار آتش و دود فتنه گران گردید و نقش خاندان آقای رفسنجانی در شروع و ادامه فتنه بسیار مؤثر و قابل توجه بود. اما مسئولین امنیتی و قضائی کشور، که شاهد تحرکات گسترده و سازماندهی شده فتنه گران و رؤسای آنها با حمایت آمریکا و کشورهای غربی بودند، خواستار برخود شدید با آنان بودند، ولیکن رهبر معظم انقلاب، با استراتژی الهی و مدبرانه خود، زمینه محاکمه و تنبیه سران فتنه و اصحاب میدانی آنها را به دادگاه عمومی مردمی واگذار نمودند و مردم با بصیرت انقلابی خود و پس از اهانت فتنه گران به پرچم خونین حسین ابن علی(ع) در روز عاشورا، به یکباره، در نهم دی 88 محاکمه میدانی فتنه گران را در سراسر کشور و بر اساس استراتژی امام خامنه ای برگزار کردند و از آن روز بساط فتنه و فتنه گران جمع و به زباله دانی ریخته شد.

آقای روحانی در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، حرفها و قولهایی را به مردم داده، که در صحنه عمل، ناتوان، لغزان و لرزان بوده است. مثلاً گفته است، "هم چرخ زندگی مردم باید بچرخد، هم سانتریفیوژها" (که هر دو از چرخیدن ایستادند!و یا در 26 اریبهشت سال 92 گفت:« آمریکائی ها کدخدای ده هستند، با کدخدا بستن راحت تر است.» لذا مردم کشورمان، حرفهای تبلیغاتی و عوام فریبانه آقای روحانی را پذیرفتند و ایشان هم وظیفه خود می داند، که مسیر دیپلماسی را، علی رغم خوشبین نبودن رهبر معظم انقلاب به مذاکرات هسته ای، با خوشبینی افراطی ادامه دهند و نظام اسلامی هم بالاجبار پذیرفته است، که هزینه این خوشبینی را، همچون فتنه سال 88 به خاطر انتظارات مردم از دولت اعتدال، بپردازد، زیرا، رهبر عزیزمان توصیه داشتند؛ که "اگر افکار عمومی از ما فاصله گرفتند، ما سیلی می خوریم". 

قوم موسی وقتی از دست فرعون رهایی یافت، به تناول از طعام الهی مشغول شدند، ولی قدر نعمت الهی ننمودند و دچار کفران نعمت گردیدند و به موسی گفتند؛ «ای موسی ، ما بر یک نوع طعام نتوانیم ساخت، ازپروردگارت بخواه تا برای ما از آنچه از زمین می روید چون سبزی و خیار و سیر و عدس و پیاز برویاند موسی گفت: آیا می خواهید آنچه را که برتر است به آنچه فروتر است بدل کنید؟ به شهری بازگردید که در آنجا هر چه خواهید، به شما بدهند. لذا استراتژی امام خامنه ای و راهبر انقلاب، این است که مردم به بصیرت برسند، که همراهی با آمریکا، خداحافظی با انقلاب را بدنبال دارد.

امام خامنه ای در این خصوص فرمودند: «هر ملتی که به آمریکا اعتماد کرد ضربه خورد، حتی کسانی که دوستان آمریکا بودند.» و در جای دیگر فرمودند: «مذاکره هیچ فایده قابل ذکری برای ملت ندارد، البته ضررهایی دارد.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ