سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر چیزی کمیاب گردد عزیزتر می شود، جز دانش که هر چه فراوان گردد گرامی تر شود . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 93 اسفند 16 , ساعت 8:43 عصر

بنام خدا و برای خدا

براساس آخرین نظر سنجی یکی از مراکز مهم امنیتی کشور، محبوبیت رئیس جمهور کشورمان به زیر50 درصد رسیده، که این موضوع موجب نگرانی دولت اعتدال گردیده و لذا کسب محبوبیت و تصرف انتخابات مجالس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را به اخذ امتیاز از آمریکا و کشورهای غربی در پرونده هسته ای، موکول نموده است و در این رابطه با دست و دل بازی فراوان، با تعطیلی 10 ساله مراکز اصلی هسته ای کشورمان موافقت نموده است! لذا برای اینکه کاربران عزیز، به ذلت و لرزان بودن دولت یازدهم، در مقابل آمریکا پی ببرند، مختصری به وضعیت گذشته پرونده هسته ای اشاره می کنم، شاید، چهره خیانت جریان نفاق، برای همگان روشن گردد.   

دذ

آقای خاویر سولانا مسئول وقت سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سال 87 به ایران سفر کرد و نامه ای را به همراه خود آورد و گفت؛ ما نمی خواهیم برنامه هسته ای شما را تعطیل کنیم و شما هم برنامه هسته ایتان را گسترش ندهید و نتیجه آن، برگزاری نشست 5+1 در پائیز سال 87 در ژنو بود، که نماینده آمریکا برای اولین بار در جلسه حضور یافت و بسیار مؤدبانه در این جلسه گفت، که ما با شما دعوا نداریم و برای حل مشکل به اینجا آمده ایم.

پس از این جلسه قرار شد، نشست بعدی در اول نوامبر یعنی بعد از گذشت یک ماه در ژنو برگزار شود ولیکن کشورهای غربی بدلایل مختلف، از برگزاری جلسه خوداری نمودند و علت عدم حضور آنان برای طرف ایرانی مشخص نبود، اما وقتی فتنه سال 88 رخ داد و تعدادی از عوامل اصلی فتنه دستگیر شدند، در اعترافات خود گفتند؛ که ما به طرفهای آمریکائی و غربی پیغام دادیم که شما با این دولت مذاکره نکنید، چون ما تصمیم گرفته ایم به هر صورت ممکن، دولت احمدی نژاد را از طریق انتخابات یا اقدامات دیگر، سرنگون نمائیم، فلذا پیام به آمریکا رسید، که مذاکرات را متوقف کنید و آمریکا و کشورهای غربی، تمام تلاش خود را برای ایجاد انقلاب سبز و سرنگونی نظام اسلامی بکار بستند، که با حضور به موقع مردم، در نهم دی، توطئه کشورهای خارجی و منافقین و ضد انقلاب داخلی نقش برآب شد.

الا

پس از ناامیدی از جریان فتنه، یکی از استراتژیستهای آمریکائی طرحی را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی مطرح کرد و گفت؛ "ما برای ایجاد تغییر محاسبات در مردم ایران با حاکمیت، باید گزینه های فشار بر ایران را بصورت ترکیبی  مدیریت نمائیم،" که در بسته ترکیبی آمریکا؛ تهدید نظامی، تحریم متمرکز معیشت مردم، ترور، خرابکاری سایبری، عملیات روانی و رسانه ای، مذاکره و ایجاد فتنه جدید وجود داشت. در این پروژه براندازانه، آمریکا تلاش نموده تا به جای گفتمان انقلاب و امام، گفتمان سازش با آمریکا، قرار گیرد. آیا آمریکا موفق شده است؟!

آیا آمریکا قادر است محبوبیت روحانی را تضمین نماید؟ و اصولاً با تضمین کدخدا، حاج حسن به بهشت می رسد؟! و آیا می ارزد که اصول نظام اسلامی را این چنین، در پیش پای کدخدا، ذبح نمود و اسم آن را تدبیر و امید و اعتدال گذاشت؟! آیا فتنه ی جدیدی در سر دارند؟!

خمینی کبیر در خصوص سازش با دشمن فرمودند: «خداوندا، تو می ‏دانی که ما سر سازش با کفر را نداریم. خداوندا، تو می‏دانی که استکبار و امریکای جهانخوار گلهای باغ رسالت تو را پرپر نمودند. خداوندا، در جهان ظلم و ستم و بیداد، هم? تکیه‏ گاه ما تویی، و ما تنهای تنهاییم و غیر از تو کسی را نمی ‏شناسیم و غیر از تو نخواسته ‏ایم که کسی را بشناسیم. 

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ