سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم باید خدا به هنگام نعمت شما را ترسان بیند ، چنانکه از کیفر هراسان . آن را که گشایشى در مالش پدید گردید و گشایش را چون دامى پنهان ندید ، خود را از کارى بیمناک در امان پنداشت ، و آن که تنگدست شد و تنگدستى را آزمایشى به حساب نیاورد پاداشى را که امید آن مى‏رفت ، ضایع گذاشت . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 93 اسفند 19 , ساعت 12:12 صبح

بنام خدا و برای خدا

مدتی قبل وزیر کشور در جلسه ای با طرح پولهای کثیف، که در کسب قدرت و سیاست اثرگذاری دارد، گفت: "اگر این پول‌ها (پول کثیف) کنترل نشود، به همه حوزه‌ها وارد خواهد شد؛ ... اگر هوشیار نباشیم و مواظبت نکنیم، حتما بخشی از این پول کثیف، عزم ورود به حوزه قدرت و سیاست را خواهد کرد" و بر این اساس طرح پولهای کثیف کلید زده شد و سپس پیاده نظام دولت اعتدال، که خود بی نصیب و بی بهره از پولهای کثیف نیستند، وارد صحنه شده و وعده دادند، که در سال 94 و برای تصاحب مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری دست به افشاگری بیشتری خواهند زد.

وقتی در اوج فتنه سال 88 بعضی از مریدان هاشمی رفسنجانی و پادوهای فرزندش مهدی، دستگیر شدند، لب به اعتراف گشوده و بحث استفاده از پولهای بیت المال را از سازمان بهینه سازی سوخت، برای برنده شدن آقای رفسنجانی در انتخابات سال 84 را افشاء نمودند و امروز، یکی از جرائم متعدد سیاسی، امنیتی و اقتصادی مهدی هاشمی رفسنجانی، استفاده نامشروع از پول بیت المال، برای انتخابات پدرش می باشد! 

 آقای حمزه کرمی از نویسندگان سایت ضد انقلاب جمهوریت، در اعترافات خود که از سیمای جمهوری اسلامی پخش شد، گفت:«مهدی هاشمی رفسنجانی اعتقادی به هزینه شخصی برای انتخابات نداشت. بنده با وی صحبت کردم و گوشزد کردم که استفاده از پول بیت المال در انتخابات جرم است ولی مهدی هاشمی نمی‌پذیرفت.»

آقای کرمی در ادامه اعترافات خود، به مثال جالبی در خصوص تخلفات یکی از اعضاء خاندان آقای رفسنجانی، اشاره میکند و  می گوید: به‌عنوان مثال، شرکت نشر ذره 500 میلیون تومان پوستر مربوط به آقای هاشمی را سال 84 چاپ کرد اما پولش را از سازمان بهینه سازی گرفت، به این صورت که آقای مهدی هاشمی با توافق نشر ذره فاکتوری صوری صادر کرد، مبنی بر چاپ 200‌ هزار نسخه از کتاب ‌5‌ جلدی کودک؛ یعنی یک میلیون جلد کتاب و این فاکتور صوری به‌عنوان سند اصلی تلقی شد و پولش را از سازمان بهینه سازی پرداخت نمودم و در اختیار نشر ذره قرار گرفت در حالی که فقط تعداد ‌25‌ هزار از این کتاب چاپ شد.»

اکبر ترکان مشاوره چند شغله رئیس جمهور هم که پادوائی رفسنجانی را سالها به عهده داشته و دارد، در خصوص استفاده از پولهای کثیف می گوید:«عده‌ای می‌خواهند در سال 94 با پول‌های کثیف وارد بازی سیاسی شوند. ما سکوت نخواهیم کرد و سال 94، سال افشای آنهاست ... نمی‌گذاریم عده‌ای با پول‌های کثیف در سال 94 به پیروزی برسند و هر جا نیاز به افشا باشد، این کار را می‌کنیم.»

ذذت

عجیب است، بگم بگم دولت اعتدال، زمانی کلید خورد، که ناتوانی و ناراستی آنان در عرصه اقتصاد، سیاست و دیپلماسی ذلیلانه برملاء گردیده و حال که جهت رضایت کدخدای شیطان صفت(آمریکا)، به توافق ذلت بار هسته ای تن داده اند و آینده پیشرفت و استقلال کشور را به مخاطره انداخته اند، به ریسمان تهمت و افتراء، "پولهای کثیف" آویزان شده، که خود در استفاده از آن، شُهره ی خاص و عامند!

مگر پولهای تبلیغاتی آقای روحانی از محل پولهای کثیف بعضی از متهمین اقتصادی که در زندان به سر می برند، نمی باشد؟! آیا این تدبیر دولت اعتدال، انحراف و فریب افکار عمومی، از امضاء نهائی توافقنامه هسته ای، که بر خلاف عزت، غرور ملی، امنیت و استقلال کشور است، نمی باشد؟! و آیا این یک توطئه از پیش طراحی شده، جهت شکستن وحدت مردم و زیر سئوال بردن مسئولین خدوم نیست؟! آیا زمین این بازی وحدت شکن را، سازمان سیا و موساد ترسیم ننموده است؟! دولت تدبیر بر اساس نظر کدام سازمان اطلاعاتی بیگانه، دست به این وحدت شکنی زده است؟!!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ