سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن کس که بی دانش دست به کاری زند بیش از آنکه اصلاح کند تباه می سازد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 94 فروردین 6 , ساعت 1:42 عصر

نام خدا و برای خدا

دولت اعتدال بعد از گذشت 21 ماه از فعالیت خود، همچنان مردم و اقتصاد کشور را، معطل توافق احتمالی هسته ای، با نگاه به دستان کدخدا(آمریکا) نگه داشته است و در این مسیر 21 ماهه، بر اساس نظر سنجی یکی از مراکز معتبر کشور، آقای روحانی رئیس جمهور بخش قابل توجهی از رأی شکننده تقریباً51 درصدی خود را از دست داده است و لذا رهبر بصیر و فرزانه نظام اسلامی با نگاه ژرف و دقیق  خود، سال 94 را سال "دولت و ملت ، همدلی و هم زبانی" نام گزاری کردند و در سخنان به یاد ماندنی خود، در حرم امام رئوف حضرت رضا(ع) راهکار عملیاتی آن را به دولت و ملت ارائه نمودند، که دولت از برخورد تند و اهانت نسبت به منتقدین خودداری نماید و از آن طرف، منتقدین هم با معیار قرار دادن اصل همدلی و هم زبانی، رعایت انصاف را بر اساس مصالح نظام اسلامی با دولت داشته باشند.

با توجه به اینکه کشورهای غربی به رهبری آمریکا فشارهای زیادی به تیم هسته ای کشورمان جهت دریافت امتیاز وارد می کردند و امتیازهای زیادی هم داده شد، انتظار این بود که سال جدید سال دفاع از استقلال و عزت ملی نام گذاری شود، اما رهبر معظم و حکیم انقلاب، سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" را برگزیدند، تا همچنان رویه حمایت از دولتها حفظ شود و دولت هم بتواند با قدرت تمام، کاری را که آغاز نموده و کشور را 21 ماه معطل نگه داشته، به سرانجام برساند.  

دولت اعتدال علی رغم پروپاگانداسازی و شعارهای بی عمل، به دو علت با عدم مقبولیت مردمی در سال 94 مواجه خواهد شد، اولاً اگر مذاکرات هسته ای به توافق نهائی منجر شود، با توجه به سرشت استکباری و شیطانی آمریکا، اتفاق قابل توجهی در زمینه اقتصادی و حل مشکلات مردم نخواهد افتاد و ثانیاً بخش دیگری از مردم به خاطر امتیازهای فراوانی که در توافق هسته ای به آمریکا داده شده و با تعطیلی تأسیسات هسته ای کشور، غرور و اقتدارملی تضعیف گردیده، نسبت به عملکرد دولت معترض خواهند بودو لذا امام خامنه ای با ابتکار بی مثال خود، در یک اقدام پیش گیرانه، شعار سال 94 را "دولت و ملت ، همدلی و هم زبانی" نام نهادند و پس از دعوت دولت و مردم، خود در اولین قدم عملی به مجلس ترحیم مادر رئیس جمهور شتافتند و برگ زرین و روشنی در جلوی پای همه نخبگان سیاسی، اجتماعی و آحاد دولت و مردم قرار دادند.

آیا دولت قدردان اوج ایثار، همدلی و هم زبانی رهبر عزیز انقلاب، بصورت عملی خواهند بود؟ و یا همچنان خود را در شعار پیرو، و در عمل مسیر دیگری را خواهند رفت؟! و آیا مردم قدر رهبری خویش را خواهند دانست و به طریق رهبری، خواهند رفت؟ شاهکار بزرگ دولت و ملت در عرصه انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با ایجاد همدلی و هم زبانی در اسفند سال 94 خواهد بود. آیا دولت و ملت با دیدن اوج همدلی و هم زبانی رهبری، در این امتحان بزرگ، موفق به اخذ نمره قبولی می شوند؟

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ