سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دل ها درباره دوستی ها بپرسید، که گواهانی رشوه ناپذیرند . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 94 فروردین 12 , ساعت 3:55 عصر

 

بنام خدا و برای خدااای

حضرت امام خمینی (ره) تعبیر جالبی در باره سردمداران آمریکائی دارند و می فرمایند: «آمریکا شیطان بزرگ است» و امام این جمله را بر اساس سرشت آمریکا و اقدامات عملی شیطان بزرگ فرموده بودند و به این نظر اعتقاد راسخ داشتند و در سالهای پایانی عمر شریف خود، بارها به مسئولین و اقشار مختلف مردم، تقابل اسلام ناب محمدی(ص) با اسلام آمریکائی را تذکر دادند.

وقتی امام(ره) اعتقادشان بر این است که آمریکا شیطان بزرگ است، حال اگر آقای روحانی رئیس جمهور بازی بْرد – بْرد را با شیطان مطرح نماید و در تبلیغات انتخاباتی خود، شیطان(آمریکا) را کدخدا معرفی نماید!، آیا می شود با شیطان کنار آمد و از خواست که هر دو در بازی، برنده میدان باشیم؟! آیا حضرات معصومین(ع) و علماء و بزرگان اسلام در جهت تهذیب نفس و رسیدن به درجات کمال در مبارزه با شیطان درون و بیرون، بازی بْرد – بْرد را مطرح نموده اند؟! آنچه که در سیره بزرگان دین و استقلال طلبان اسلام و جهان در مذاکره با شیطان دیده می شود، غلبه جنود حق بر جنود شیطان است!

در کجای تفکر انقلاب اسلامی طرح بازی بْرد - بْرد با شیطان مطرح شده است؟! آمریکا در یک قرن اخیر و بعد از پایان جنگ جهانی دوم و کودتای 28 مرداد 32 در کدام معامله سیاسی با ایرن، طرح بازی مسخره بْرد – بْرد را رعایت کرده است؟! اساس انقلاب اسلامی در راستای باخت شیطان بنا گردیده، نه بازی برد - برد!. اصلاً استفاده از اصطلاح قماربازها در قمارخانه ها برای رئیس جمهوری در تراز رئیس دولت نظام اسلامی ایران زشت و ناپسند و وسوسه انگیز است.

 متأىسفانه دولت اعتدال با استفاده از همین اصطلاحات وسوسه انگیز قماربازها، زمینه ی طمع شیطان را در 21 ماه گذشته علیه انقلاب اسلامی بصورت چشمگیری افزایش داده است و گر نه شیطان بزرگ، در زمان دولت سابق حاضر بود، با50 درصد امتیازهای داده شده از سوی دولت یازدهم، توافقنامه هسته ای را امضاء و تحریمها را لغو نماید.  لبا  

شهید سید مرتضی آوینی چقدر زیبا صفت شیطان بازگو نموده است. سید شهیدان اهل قلم می نویسند: «شیطان حکومت خویش را بر ضعف‌ها و ترس‌ها و عادات ما بنا کرده است و اگر تو نترسی و از عادات مذموم خویش دست برداری و ضعف خویش را با کمال خلیفه‌اللهی جبران کنی، دیگر شیطان را بر تو تسلطی نیست.»

این وجیزه را با چند سخن عبرت انگیز در خصوص شناخت دشمن و شیطان بزرگ را بر اساس نظر ژرف حضرت امام خمینی(ره) به پایان می رسانم زیرا امام به زیبای تمام آمریکا را ترسیم می کرد و می فرمود:1-«ما آن قدر صدمه که از آمریکا دیدیم از هیچ کس ندیدیم.»2- «آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستعضف جهان است.»3-«همه گرفتاری که ما داریم از دست آمریکا داریم.» 4-«تمام گرفتاری ما از این آمریکا است.» 5-«آنهایی که خواب آمریکا را می بینند خدا بیدارشان کند.» 6-«روابط ما با آمریکا روابط یک مظلوم با ظالم است، روابط یک غارت شده با غارتگر است.» 7-«هر چه فریاد دارید سرآمریکا بکشید.»

والسلام 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ