سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس ادعا کند که به انتهای دانش رسیده است، نهایت نادانی خود را آشکارساخته است . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 94 فروردین 12 , ساعت 11:45 عصر

 

بنام خدا و برای خدا

-باالاخره آرمان شیخ حسن روحانی یا همان حسن فریدون، اگر سانتریفیوژ نیست، پس چیست؟! بی

-اگر هنرمند ارزشی و غیر ارزشی نداریم، پس با سخنان و کلمات امام و رهبری در خصوص هنر و هنرمند ارزشی چه باید کرد؟!

-اگر قدرتهای بزرگ بر اساس سخنان آقای روحانی در برابر ملت ایران زانو زده اند، پس چرا شیخ حسن با داشتن کلید جادوئی، آمریکا را کدخدای ده می داند و می گوید، بستن با کدخدا راحت تر است؟!

-اگر بر اساس نظر رئیس جمهور؛ کاسه تحریمها ترک برداشته و هیچ بندزنی نمی تواند آن را بند بزند، پس چرا مشکلات اقتصادی تولیدکننده و مصرف کننده هر روز بیشتر می شود؟!

-اگر تورم با معجره کلید حاج حسن پائین آمده پس چرا حقوق کمتر از 1500000تومان را کارشناسان برای زندگی معمولی در سال 94 کافی نمی دانند؟!

-اگر مجلس سنا آمریکا، ایران را تهدید به تحریم جدید نکرده است، پس چرا توافق دو مرحله ای را با تمدید چند ساعته مذاکرات هسته ای بر خلاف نظر رهبری پذیرا شدید؟!

-اگر دولت روحانی اقتصاد مقاومتی را در حوزه عمل قبول دارد و بدنبال عملیاتی کردن آن می باشد، پس چرا شگوفائی اقتصاد کشور را از آمریکا طلب می کند؟!

-اگر اقتصاد کشور از رکود خارج شده و رشد اقتصادی کشور از منفی 4 درصد به 2 درصد رسیده است، پس چرا تحولی در زندگی مردم و تولیدکنندگان رؤیت نمی شود؟!

-اگر مسکن مهر یک اقدام مزخرفی از سوی دولت سابق، بر اساس سخن وزیر مسکن، راه و شهرسازی بوده است، پس چرا شما در فعال کردن مسکن اجتماعی، ناتوان و لرزانید؟!

-اگر خزانه کشور خالی بوده و دولت اعتدال هم نتوانسته پولهای بلوکه شده کشور را پس بگیرد، پس چگونه کشور را به مدت 21 ماه اداره کرده اید؟!

اگر ماهواره(دجالواره) بر روی جوانان این مرز و بوم اثر مخرب نداشته، پس این فساد و طلاقی که بنیان خانواده را متزلزل نموده، از کجا وارد کشور شده و اثرش از چیست؟!

-اگر ما در زمان دفاع مقدس تحریم بوده ایم که اینگونه بود، پس چگونه با تحریم گسترده دنیا که کشور چین هم جزء آنها بوده است، 8 سال در مقابل 47 کشور دنیا، بصورت مستقیم و غیر مستقیم جنگیدیم و سربازان 19 کشور جهان را به اسارت خود درآوردیم و اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشورمان به تصرف دشمن درآید؟! پس چرا امروز در شرایط غیر جنگی چشم دولت برای حل مشکلات اقتصادی کشور بدستان چدنی آمریکا دوخته شده است؟!

اگر ...........؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ