سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، پایبندی به برادریِ دیرین را دوست می دارد . پس بر آن، مداومت کنید . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 94 فروردین 14 , ساعت 9:49 صبح

بنام خدا و برای خدا

لب

حسن روحانی، رئیس‌جمهور در شناسه منتسب به وی در توئیتر نوشت: «راه‌ حل‌های مربوط به  پارامترهای اصلی پرونده هسته‌ای ایران پیدا شده است ... پیش‌نویس توافق فوراً آغاز می‌شود تا تاریخ 30 ژوئن به پایان برسد.»

"محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه ایران در فیسبوک خود نوشت: «از سایت ها و رسانه ها تقاضا می کنم که به خبرسازی ها توجه نکنند و فراموش نکنید که Fact Sheet  در دور قبل هم بویی از واقعیات نداشت ... نوشتن متن را ظرف هفته آینده شروع خواهیم کرد.»

این که رئیس جمهور و آقای ظریف اصرار دارند و می گویند؛ نوشتن متن را خیلی زود شروع می کنند، منظورشان چیست؟! آیا می خواهند باز مردم را بفریبند و بگویند که توافق در یک مرحله صورت گرفته است؟!بیق

منتقدان هسته ای و دلسوزان واقعی دولت، هر گاه به دولت گفته اند؛ که از کید و مکر دشمنان غافل نباشید و به مذاکرات خوشبین نباشید در جواب می گفتند: "ما حقوقدان و متخصص امور امنیتی و کاردان در امور دیپلماسی هستیم!!!" آیا اینطور که ادعا می کردند، بودند؟!!!!

گویند سر سعدی طاس و بدون مو بود. روزی سعدی با فردی که ادعای دانشمندی می نمود، مشغول بحث و مذاکره بود و وقتی خود را مغلوب و شکست خورده در برابر دلایل سعدی دید با پرخاشگری و عصبانیت به سعدی گفت: من به اندازه موهای سر تو درس خوانده و علم دارم" سعدی بی درنگ کلاه(عمامه) از سر بر داشت و به حاضران گفت: "سر بی موی مرا بنگرید تا اندازه علم این آقا برای شما آشکار گردد."

راستی آقای روحانی و ظریف الممالک پاسخ دهند؛ در این مدت 10 تا 25 سال، نیاز کشور به 190 هزار سو اورانیم غنی شده 3/5 درصدی، که مد نظر رهبر معظم انقلاب هست و باید آن را داشته باشیم، در کدام کارخانه هسته ای غنی سازی می شود؟! آیا خیانتی واقع نشده است؟!

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ