سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مازاد دانشت را که به برادر بی بهره از دانشت می رسانی، صدقه تو بر او به شمار می آید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 94 فروردین 16 , ساعت 1:15 صبح

 

بنام خدا و برای خدا

غف

کارشناسان حوزه روانشناسی بر این عقیده اند که سخنان آقای حسن روحانی پس از صدور بیانیه سیاسی هسته ای، از روی ترس و از جایگاه یک فرد متهم بود و بخشی از حرفهای ایشان، در پاسخ به سخنان تند آقای اوباما بود، که از روی ضعف و  برای راضی کردن مسئول بالا دست خود مطرح می گردید و به همین خاطر اکثر ملت ایران که استقلال کشورمان برایشان، مهم است، سخنان آقای رئیس جمهور را، دارای تناقض آشکار و قانع کننده ندانستند و معتقدند آقای روحانی برای حل مشکلات اقتصادی(انتخاباتی)، نه تنها سانتریفیوژها را از کار می اندازد، بلکه آمادگی دارد که مسئله برد موشکهای دور برد را، که اقتدار نظامی کشور است، به مذاکرات هسته ای گره بزند!

آقای روحانی در بخشی از سخنان خود، تلاش نمود که به کدخدا(آمریکا) بفهماند که چرخیدن سانتریفیوژ برایش اهمیتی ندارد و تنها فرقش با سرهنگ قذافی لیبی این است که فعلاً شرایط برای بارگیری و ارسال تجهیزات هسته ای به آمریکا کاملاً مهیا نمی باشد و رئیس جمهور در این رابطه گفتند: «یکی از وعده‌های دولت به مردم این بود که سانتریفیوژ بچرخد اما زندگی مردم هم بچرخد، چرخش سانتریفیوژها زمانی برای ما ارزشمند است که چرخ اقتصاد هم در کنار آن در چرخش باشد.»  رط

آقای رئیس جمهور هچنین گفت: «آنها تحریم کردند تا ما تسلیم شویم اما وقتی دیدند تسلیم امکان‌ناپذیر است و در برابر یک ملت متحد، منسجم و شجاع قرار گرفتند، آن وقت گفتند که تحریم برای مذاکره بوده است؛ ما که قبل از تحریم هم با دنیا مذاکره می‌کردیم در حین تحریم‌ هم با دنیا مذاکره می‌کردیم.» البته آقای روحانی حرف درستی زده است ملت ایران همچون امام راحل خود ثابت کرده اند که "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" اما اگر شاه حسین ها بر سر کار باشند، نه تنها کلید اصفهان را، بلکه کلید ایران را به کدخدا(آمریکا) تقدیم خواهند کرد!

پس از اینکه اوباما گفت: «اگر ایران تخطی کند تحریم ها باز خواهد گشت ... این توافق بر پایه اعتماد نبوده و بر پایه راستی آزمایی است ... همیشه این احتمال وجود دارد که ایران تقلب کند.» آقای روحانی در جایگاه متهم و در پاسخ اوباما می گوید: «ما در مذاکرات هسته‌ای هر آنچه به دنیا گفتیم، وعده دادیم و یا وعده خواهیم داد پای قول خودمان ایستاده‌‌ایم دنیا بداند ما اهل فریب و دورویی نستیم و اگر وعده‌ای دادیم به آن وعده عمل خواهیم کرد ... مذاکرات هسته‌ای برای تعامل سازنده با جهان است، بحث ما فقط هسته‌ای نیست.» چرا آقای روحانی آمریکا را معادل دنیا می داند؟!

به نظرتان، رئیس جمهور با گفتن این سخنان چه اهدافی را دنبال می نماید؟!

می گویند؛ معلمی از شاگرداش پرسید: "اقدامات و تدابیر حاج حسن روحانی در دوران 20 ماه ریاست جمهوریش چه بود؟"

دانش آموز در پاسخ گفت: هیچی، تا الان فقط چند توافقنامه هسته ای به نفع آمریکا و برای متوقف کردن جهاد شهدای هسته ای کشورمان داشته است!!!!!

والسلام     

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ