سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ سهل پسر حنیف أنصارى پس از بازگشت از صفّین در کوفه مرد ، و امام او را از هرکس بیشتر دوست مى‏داشت فرمود : ] اگر کوهى مرا دوست بدارد در هم فرو ریزد [ و معنى آن این است که رنج بر او سخت شود و مصیبتها به سوى او شتاب گیرد . و چنین کار نکنند جز با پاکیزگان نیکوکار و گزیدگان اخیار . و این مانند فرموده اوست که : ] [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 94 فروردین 20 , ساعت 12:27 صبح

 

بنام خدا و برای خدا

بیش از 14 روز است که ملت مظلوم یمن در زیر آتش بمباران مثلث شوم عبری، عربی و غربی در حال سوختنند و دنیای توهش و سازمانهای بین المللی و حقوق بشری که در چنگال شیطان بزرگ قرار گرفته اند، چشم و لب خود را بر این همه جنایت بسته اند، اما چرا واکنشی در این رابطه صورت نمی گیرد؟! مگر مردم مظلوم یمن به کشور عربستان یا مکه و مدینه حمله ور شده اند که این چنین در معرض شدیدترین حملات شاهان عیاش عرب قرار گرفته اند؟! واقعاً موضوع چیست و چرا دنیای استکبار سگهای وحشی و زنجیره ای خود را به جان مردم بی پناه یمن، عراق و سوریه انداخته است؟! آیا خطری عظیم بنیان و موجودیت استکبار جهانی و تفاله های نتعفن او را مورد تهدید قرار داده است؟! به صورت مختصر با مدد گرفتن ار امام خمینی به این چند سئوال پاسخ می گویم.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، که موجب سْست شدن پایه های ابرقدرتهای جهانی گردید و در دفاع مقدس 8 ساله، خود را ناتوان در برابر فریاد هیهات منا الذله حسینیان زمان دیدند و قدرت مافوق انسانی را در دستان پاک سرشت شهداء بزرگ ما مشاهده کردند و در بیروت لبنان هیمنه استکباری آمریکا، فرانسه و رژیم اشغالگر قدس درجنگ سال 1361 فروریخت و صدام و حزب بعث عراق در برابر امام بزرگوارمان زانو زدند و تشعشع و زلزله انقلاب اسلامی را در کشورهای مختلف احساس کردند، به یکباره دنیای که خود را متمدن معرفی می کرد تاب و توان از دست داد و هر آنچه تزویر و نیرنگ بود برای به زانو درآوردن مرکزیت انقلاب اسلامی بکار برد و لیکن هر روز ناتوانتر از دیروز دیده می شد تا جائی که در مقابل ضعیف ترین زنجیره محور مقاومت، یعنی حزب الله لبنان و حماس و جهاد اسلامی در جنگهای 5 گانه قوی ترین ارتش خاورمیانه طعم شکست را چشید و تسلیم نیروی الهی گردید. hhg

 کاربران عزیز اگر با دقت به پیام حکیمانه امام راحلمان توجه فرمائید به عمق کینه و عداوت خائنان به حرم کعبه و مدینه که این روزها بزرگترین جنایات را در دنیای اسلام (عراق، سوریه، لبنان، نیجریه، پاکستان، و بحرین) مرتکب می شوند پی خواهید برد، آنجا که خمینی کبیر در سالگرد کشتار خونین مکه و قبول قطعنامه 598 فرمودند: « پیامبر اسلام دنبال مجد و عظمت پیروان خود بوده است که متأسفانه با سیاستهای غلط حاکمان دست نشانده به خاک مذلت نشسته‌اند. مگر مسلمانان جهان فاجعه قتل عام صدها عالم و هزاران زن و مرد فرقه‌های مسلمین را در طول حیات ننگین آل سعود و نیز جنایت قتل عام زائران خانه خدا را فراموش می‌کنند؟ مگر مسلمانان نمی‌بینند که امروز مراکز وهابیت در جهان به کانونهای فتنه و جاسوسی مبدل شده‌اند، که از یک طرف اسلام اشرافیت، اسلام ابوسفیان، اسلام ملّاهای کثیف درباری، اسلام مقدس نماهای بیشعور حوزه‌های علمی و دانشگاهی، اسلام ذلت و نکبت، اسلام پول و زور، اسلام فریب و سازش و اسارت، اسلام حاکمیت سرمایه و سرمایه داران بر مظلومین و پابرهنه‌ها، و در یک کلمه «اسلام امریکایی» را ترویج می‌کنند؛ و از طرف دیگر، سر بر آستان سرور خویش، امریکای جهانخوار، می‌گذارند.

مسلمانان نمی‌دانند این درد را به کجا ببرند که آل سعود و «خادم الحرمین» به اسرائیل اطمینان می‌دهد که ما اسلحه خودمان را علیه شما به کار نمی‌بریم! و برای اثبات حرف خود با ایران قطع رابطه می‌کنند. واقعاً چقدر باید رابطه سران کشورهای اسلامی با صهیونیستها گرم و صمیمی‌شود تا در کنفرانس سران کشورهای اسلامی مبارزه صوری و ظاهری هم با اسرائیل از دستور کار آنان و جلسات آنان خارج شود. اگر اینها یک جو غیرت و حمیت اسلامی و عربی داشتند، حاضر به یک چنین معامله کثیف سیاسی و خودفروشی و وطن فروشی نمی‌شدند.

آیا این حرکات برای جهان اسلام شرم‌آور نیست؟ و تماشاچی شدن گناه و جرم نمی‌باشد؟ آیا از مسلمانان کسی نیست تا بپاخیزد و اینهمه ننگ و عار را تحمل نکند؟ راستی ما باید بنشینیم تا سران کشورهای اسلامی احساسات یک میلیارد مسلمان را نادیده بگیرند و صحه بر آنهمه فجایع صهیونیستها بگذارند، و دوباره مصر و امثال آن را به صحنه بیاورند؟»

آری بت شکن زمان و شیطان شناس دوران به زیبائی تمام حکام شربخوار سعودی را شناخه بود و امروز رهروان آن امام عزیز در یمن، لبنان، عراق، ایران، بحرین و سوریه و حتی پاکستان و نیجریه و در اقصی نقاط جهان، توانسته اند عرصه را بر مزدوران اسرئیل این غده سرطانی تنگ نمایند و صحنه قتل و عام مردم یمن، سوریه و عراق و سکوت مرگبار نهادهای بین المللی در همین راستا قابل ارزیابی است.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ