سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس دانش، رفق و مدارا و آفت آن درشت خویی است . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 93 فروردین 2 , ساعت 9:48 عصر

السلام علیک یا فاطمة الزهرا

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در پیام نوروزی خود، سال1393 را سال " اقتصاد و فرهنگ باعزم ملی و مدیریت جهادی " نامگذاری کردند و تکلیف سنگینی را بر دوش مسئولین و آحاد مردم کشورمان واگذار نمودند و لذا ضروری است، که نخبگان و خواص جامعه نسبت به تهیه نقشه راهبردی این استراتژی مهم حضرت آقا و اجرایی نمودن آن اقدام نمایند.

در آغارین روزهای سال 93 هیچ تحرک قابل قبولی در راستای اوامر مقام معظم رهبری در بخشهای مختلف کشور در رابطه با اقتصاد و فرهنگ دیده نشد و ظاهرا دولت محترم و صدا و سیما هیچ دغدغه ای در این ایام بجز انصراف مردم از یارانه های نقدی، ندارند و مدام در زیر نویس شبکه های مختلف تلوزیونی، مردم را تشویق و ترغیب به انصراف از دریافت یارانه نقدی ناچیز می نمایند، به رئیس جمهور و رئیس صدا و سیما باید گفت؛ اگر مردم از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند، پول یارانه ها را شما در چه محلی هزینه می نمائید!؟

مردم نگاه می کنند که پول بیت المال مرتبا در همایشهای مختلف دولتی و برنامه های ضد فرهنگی صدا وسیما هزینه می شود، و در سال جاری هم، شاهد افزایش قیمتهای حامل انرژی بر اساس قانون بودجه 1393 بعد از پایان تعطیلات نوروزی می باشند و همچنین با افزیش دستمزدهای کارکنان و کارگران بخشهای دولتی و خصوصی، شاهد رشد قیمتها در سطوح مختلف خواهیم بود.

پس سؤال اساسی اینجاست، مگر امکان دارد هم قیمتها افزایش چشمگیری پیدا کنند! و هم مردم از دریافت یارانه انصراف دهند! و هم پول آن در همایشها و برنامه های غیر مفید، حیف و میل شود!؟  

لذا عزم ملت ایران جهت تحرک بخشی و حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی، ضروری است؛ زیرا کارگزاران "دولـــت اعــتــدال" در سطوح مختلف معاونین ، مشاورین ، وزراء و معاونین آنها، استانداران ، معاونین ، مدیران کل ، فرمانداران و بخشداران بر اساس مبانی و اصول نظام اسلامی بکارگیری نشده اند، بلکه منافع حزبی و گروهی بر اصول انقلاب اسلامی ترجیح داده شده است و اکثر مسئولین فاقد روحیه جهادی، در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) می باشند.

پس نیروها و دوستداران عزت انقلاب اسلامی، باید آستین همت با تفکر جهادی را بخصوص در حوزه فرهنگ انقلابی، بالا بزنند و همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس به ترویج فرهنگ اسلامی بر اساس استراتژی نظام اسلامی و زمینه سازی حکومت جهانی حضرت بقیة الله العظم (عج) اقدام نمایند و منتظر اقدام مسئولین فرهنگی دولتی نمانند، که آنان هیچ دغدغه ای بجز اهداف و منافع حزبی و گروهی خود ندارند، و در مدت تصدی "دولــت اعــتــدال" این موضوع به اثبات رسیده است.

                                                                                                  والسلام     



لیست کل یادداشت های این وبلاگ