سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه چیز، دوستی به بار می آورد : دینداری، فروتنی و بخشش. [امام صادق علیه السلام]
 
شنبه 94 فروردین 29 , ساعت 11:36 عصر

 

بنام خدا و برای خدا

از سال 1979 تا 2013 میلادی بیش از 24 مورد تحریم علیه کشورمان از طرف رئیس جمهور و کنگره آمریکا امضاء و اجراء گردیده که بعضی از آن تحریمها در نوع خود بسیار شدید و فلج کننده بوده و برخی دیگر اثر کمتری در اقتصاد و نیازهای ضروری مردم داشته است و بعضاً تحریمهای اعمال شده می توانست کشورهای مهمی را از پای درآورد اما مردم صبور و انقلابی کشورمان برای هدف بزرگتری همه سختیها را تحمل و ثابت کرده اند که در سخت ترین شرایط با مقاومت مثال زدنی خود به پیشرفتهای خیره کننده ای در اوج تحریمها و تهدیدها دست یابند.تت

بررسی تحریمهای گسترده آمریکا و غرب به ما می گوید که از لیست بلند بالای تحریمها، تنها 35 درصد آن به بحث هسته ای مرتبط است و  مابقی آن هیچ ارتباطی  با رفع تحریم هسته ای ندارند و طبق توافق طرفین این تحریمها دست نخورده باقی خواهد ماند و لذا با توافق جامع هسته ای اکثر تحریمها به قوت خود باقی مانده و کشایشی در اقتصاد کشور و مردم پدید نخواهد آورد! همانطور که لغو تحریم خودرو، هواپیما، کشتی رانی و پتروشیمی هیچ اثر مثبتی در اقتصاد کشور پس از توافق اولیه ژنو نداشت!

آیا لغو برخی از تحریمها آنقدر ارزش دارد که تأسیسات هسته ای کشور را ارزان بفروشیم و برای راستی آزمائی شدنمان توسط جاسوسان سیا و موساد که در آژانس بین المللی انرژی اتمی حضور دارند، پای آنها را جهت ترور مابقی دانشمندان هسته ای به کشورمان باز کنیم؟!عغ

دولت باید ارزش آن چیزی را که در این معامله نابرابر و بازی مسخره برد-برد بدست می آورد به صراحت و شفاف برای مردم بیان کند که با توجه به مجهولات فراوانی که در باره لغو تحریمها وجود دارد، چه هدیه ای از سوی آمریکا برای ملت ایران به ارمغان خواهد آورد؟! آیا رئیس جمهورمان قصه نامیمون و مشمئز کننده شیردال را در اولین سفر خود به نیویورک فراموش کرده اند؟! آیا خط نشان کشیدنهای توخالی رئیس جمهور در برابر مسئولین آمریکائی که نقش اصلی را در برقراری تحریمها علیه کشورمان داشته اند، اثری دارد؟ آیا آمریکائیها فراموش کرده اند که آقای روحانی آنان را بعنوان کدخدا پذیرفته و بدنبال بستن با آنها است؟! 

مقام معظم رهبری جواب همه این سئوالات را در سخنرانی اول فروردین 94 خود در خصوص انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر خطاب به همه مردم و مسئولین کشور بیان داشتند و فرمودند:« مهم‌ترین قلم امر به معروف و نهی از منکر عبارت است از امر به بزرگ‌ترین معروفها و نهی از بزرگ‌ترین منکرها. معروفی بالاتر از ایجاد نظام اسلامی و حفظ نظام اسلامی نداریم ... نقطه‌ی مقابل اینها هم عبارت است از منکرها. ابتذال اخلاقی منکر است، کمک به دشمنان اسلام منکر است، تضعیف نظام اسلامی منکر است، تضعیف فرهنگ اسلامی منکر است، تضعیف اقتصاد جامعه و تضعیف علم و فنّاوری منکر است؛ از این منکرها باید نهی کرد.»

پس هدف دولت از اصرار بر توافق هسته ای با آمریکا آن هم به هر قیمتی برای چیست؟! آیا توافق ژنو و وعده هایی که به مردم داده شد، محقق گردید؟! اگر اینگونه نیست که قطعاً نیست، آیا دولت به تضعیف نظام اسلامی و کمک به دشمن در مذاکرات هسته ای اقدام ننموده است؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ