سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، چرکی و ژولیدگی را دشمن می دارد . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 94 اردیبهشت 1 , ساعت 6:39 عصر

بنام خدا و برای خدا

آقای هاشمی رفسنجانی در مصاحبه ای با نشریه مطالعات بین الملل در خصوص هلوکاست حرفهای عجیبی بر زبان آورده و گفته است:«اسرائیل در چند سال قبل در افکار عمومی غربی‌ها که پشتیبان اصلی آنها هستند، سقوط کرده بود ... این قضیه هولوکاستی که آقای احمدی‌نژاد مطرح کرد، این را به نفع اسرائیل تغییر داد ... وقتی که انسان یک قطعه تاریخی به آن مهمی را منکر می‌شود و همه می‌دانند که بوده و خانواده‌هایی که در آنجا قربانی داده بودند، همه هستند و به علاوه قساوت هیتلر، این یک نوع دفاع از هیتلر و نازی‌های آلمان بود که اصلاً اینها چنین جرمی را مرتکب نشدند.»لفف

استوانه دیروز نظام اسلامی و سردسته اپوزیسیون امروز! در تازه ترین اظهارات مخدوش خود، با قربانی خواندن یهودیان بدست هیتلر در جنگ جهانی دوم، "هلوکاست" را که مهر تائیدی بر شناسائی رسمی اسرائیل است مورد تائید قرار داده و حملات بی امان رئیس جمهور سابق ایران را که موجب تنفر جهانی و شکست پی در پی رژیم صهیونیستی در مرزهای خودش بدست حزب الله لبنان و حماسه سازان جهاد اسلامی و حماس در باریکه غزه شده بود، برای رضایت آمریکا مورد نکوهش قرار داده است.

اما دگردیسی مرد اشتها ناپذیر دنیای سیاست ماکیاولی به اینجا ختم نمی شود و پا را از این هم فراتر می نهد و سخنان گذشته خود را در همایش بانوی انقلاب در مورخ 94/1/23 زیر سئوال تاریخ و نسل جوان انقلاب می برد و می گوید: «چرا همه مصیبت ما اینست که زنان با این ظاهر به خیابان می‌آیند؛ پس ظلم‌ها، زندان‌ها و سرکوب‌ها چه می‌شود؟»

اینگونه سخن گفتن بر اساس تفکرات و نظریات آقای ماکیاول است زیرا جناب رفسنجانی در خطبه اول نماز جمعه تهران، در مورخ 1365/2/12 می گوید: «پس از هفت سال از انقلاب بعضی از خانمها متأسفانه، هنوز به این راضی‏اند که مقداری از مویشان بیرون باشد و یا به اینکه پشت در خانه ‏هایشان بایستند و وقتی که کسی عبور می‏کند، اندام لخت خود را نشان بدهند. اینها چه مطلوبهایی هستند؟! مثل اینکه اینها به یک مقدار خشونت احتیاج دارند، بدحجاب ها با حکم دادگاه به اردوگاه‌ها فرستاده می‌شوند.»

امام خامنه ای در برابر این تفکر انحرافی و ماکیاولی می فرمایند:‌ «این آقایانی که حالا دست اندر کار اردوی مختلط اند همان کسانی هستند که سال 64-63 توی کلاس ها دیوار کشی می کردند. خوب من نمی فهمم چطور اینها اینطور عوض می شوند.»

این جماعت همانهایی هستند که در دهه دوم و سوم انقلاب برای تصاحب قدرت سیاسی و اقتصادی کشور به هر طریقی، علی رغم اینکه خود را مفسر قرآن می دانند، متوسل می شدند و امروز برای رهایی فرزند متخلفشان از دست محکمه و عدالت، ریل و شاخص تداوم انقلاب را عوضی نشان می دهند!

گویند نامسلمانی برای فریب مسلمانان مسجدی ساخته بود و هنگامی که دید هیچ مسلمانی رغبت به خواندن نماز در آن مسجد ندارد، تابلوی زیبا و بزرگی بر روی مسجد نصب کرد و روی آن نوشت؛ "نماز صبح، یک رکعت و بدون وضو!"

والسلام  

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ