سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر آزار و درد بایدت تحمل نمود و گرنه هرگز خرسند نخواهى بود . [نهج البلاغه]
 
جمعه 94 اردیبهشت 4 , ساعت 12:50 عصر

بنام خدا و برای خدا

وقتی تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی را ورق می زنیم در می یابیم که فرماندهی کل آن، همواره با بینش و بصیرت الهی خود، چشم انداز و نقشه راه آینده را ترسیم نموده تا پیروان واقعی و غیر منافق آن، با استفاده از قطب نمای بصیرت و تقوی، در مسیری که در اکثر مواقع توسط دشمن آلوده گردیده، غافلگیر و دچار مسمومیت نفس اماره نگردند. وقتی فرماندهی کل انقلاب به روشنگری همه جانبه پرداخته و مسیر عملیاتهای آینده را با تجربه امام گونه خود شناسائی نموده و همه امکانات عملیات به سوی خدا را در اختیارمان قرار داده، پس چرا امروز خود را در محاصره همه جانبه دشمن می بینیم و از تأثیر اسلحه کارآمد خود غافل هستیم؟!تتا

امروز دشمن مهاجم با همراهی و حمایت جریان "زر و زور و تزویر" داخلی و با انواع سلاحهای مخرب، به خاکریزهای اعتقادی- سیاسی ما حمله ور گردیده و با عملیات ایذائی و استفاده از سلاحهای مسموم کننده ماهواره و اینترنت به قتل و عام مردم ما پرداخته و برخی از سنگرهای معرفتی ما را تصرف نموده و توانسته است تعدادی از سنگربانان انقلاب اسلامی را به دسته های مختلفی همچون اصلاحات، اصولگرا و اعتدال ... تقسیم بندی نماید و با همین ترفند موفق شده، عملیات آینده انقلاب را با حربه تفرقه به بیراهه و انحراف بکشاند! و نفوذ عملیات دشمن تا آنحا پیش رفته که شاهد حضور و حمایت معاون رئیس جمهور در حفاظت محیط زیست از حامیان سگهای ولگرد در شهر شیراز هستیم! و این خانم ابتکار همان رزمنده ای است که یک روز در لانه(جاسوسی) فساد دشمن به قرائت بیانیه می پرداخت! آیا خوارج و منافقین از همان اول انقلاب در صفوف رزمندگانش نفوذ کرده بودند؟! و یا به اسارت دشمن درآمده و ما غافل بوده ایم؟!

چرا در سنگر حفاظت از انقلاب کز کرده و صدای این عمار فرمانده کل آن را نمی شنویم؟! چرا موقعیت را برای تک تیراندازان دشمن، با سلاح دجالواره و اینترنت مهیا نموده و در مقابل آن به احداث خاکریزهای چند لایه نفوذ ناپذیر تقوی همت نمی کنیم؟! چرا با نهیب و فریاد فرمانده از جا بلند نمی شویم و تک تیراندازان دشمن را با نارنجکهای ایمانمان از پای درنمی آوریم؟! و سنگرهایمان را از اشغال دشمن مکار با تکبیر الله اکبرمان آزاد نمی کنیم؟!

مگر قرارمان را با فرمانده سفر کرده امان یعنی خمینی کبیر فراموش کرده ایم؟ ایشان که فرمودند: تا مبارزه هست ما هستیم. پس؛ حضور دشمن در سنگرهایمان پذیرفتنی نیست و لذا خود را باید برای عملیات بزرگ به اهتزاز درآوردن پرچم لااله الاالله در سراسر جهان آماده و در گردان عاشورای حسین ابن علی علیه السلام مهیا نگه داریم زیرا وقت بسیار کم است و حرامیان آهنگ تصرف سایر سنگرهایمان را نموده اند. 

خدایا؛ دلیل روشن نشدن دلمان را می دانیم، پس آن را روشن فرما و اجازه مده بیش از این کبریت ایمانمان خیس شود و مپسند، سنگر اعتقادمان توسط دشمن سقوط کند... آمین یا رب العالمین

والسلام       

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ