سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیا پس از سرکشى روى به ما نهد ، چون ماده شتر بدخو که به بچه خود مهربان بود ، سپس این آیه را خواند « و مى‏خواهیم بر آنان که مردم ناتوانشان شمرده‏اند منّت نهیم و آنان را امامان و وارثان گردانیم . » [نهج البلاغه]
 
جمعه 94 اردیبهشت 4 , ساعت 3:41 عصر

بنام خدا و برای خدا

آقای مرعشی برادر خانم آقای رفسنجانی در ویژه نامه نوروزی روزنامه جهان صنعت مطالبی را به زبان رانده که در کنار خاطرات غیر واقعی حاج آقا جالب به نظر می رسد مرعشی در خزعبلات خود نسبت به امام می گوید: «آقای هاشمی به من گفتند سه بار زمان هایی که امام (ره) از مبارزه نا امید شده بودند من از تهران تا نجف رفتم و ایشان را به ادامه مبارزه تشویق کردم و موفق هم شدم!»تاا

هر چه تاریخ زندگی پر حادثه تجسم ارزشها و رشادتها را به نظاره می نشینیم، خزعبلات مرعشی از قول هاشمی رفسنجانی جایی در آن ندارد و لذا با مختصر توضیحی دلهای آماده ی خمینی باوران پی به چهره نفاق و دروغ خواهند برد‍! البته سکوت جیره خواران در مؤسسه نشر و آثار حضرت امام و بخصوص سید حسن خمینی که این روزها رفسنجانی او را، علامه خوانده، باعث تأسف و تأثر دوستداران خمینی گردیده است! و لذا اگر بودجه 50 میلیارد تومانی اهدائی دولت به سید حسن خمینی و انصاریها در جهت نشر افکار و ایده خمینی کبیر نباشد، باید توسط دیوان محاسبات مجلس محل مصرف آن را مشخص کند! زیرا موسسه نشر و آثار امام همه نوع دغدغه دارد الاّ دفاع از امام در برابر کذابها!  

امام خمینی در مبارزه با طاغوت و در اولین اعلامیه معروف خود به این آیه شریفه تمسک جستند و نگاشتند: انمااعظکم بواحده ان تقوموالله مثنی و فرادی بگو: تنها پند من این است که برای خدا قیام کنید.

آیا امامی که می فرماید: «والله من به عمرم نترسیدم.» می شود باور کرد که با حربه نا امیدی شیطان از مبارزه با طاغوت خسته شده است؟!

آیا امامی که می گوید: «خمینی رااگر دار بزنند تفاهم نخواهد کرد.» نباید به حرفهای مرعشی و رفسنجانی خندید؟!

آیا توطئه ای علیه خط و سیره نفوذ ناپذیر امام در حال شکل گیری است، تا مردم را از مبارزه با استکبار خسته و پشیمان نشان دهند؟! خمینی کبیر می فرماید: «اگر چنانکه ما برای مقاصد اسلام بترسیم دین نداریم.»

به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیه الله خامنه ای : «او بتها را شکست و باورهای شرک آلود را زدود.او به همه فهماند که انسان کامل شدن علی وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست. او به ملتها نیز فهماند که قوی شدن و بنداسارت گسستن و پنجه در پنجه سلطه گران انداختن ممکن است.»

وقتی تاریخ زندگی امام خمینی را ورق می زنیم به مرد بزرگی برمی خوریم که در اوج عزت و کرامت، انقلابی را به ثمر رساند که در دنیا بی نظیز و بی مانند است و ملتی را که قید بردگی واسارت پادشاهان و زورمداران غرب را پذیرفته بود، به اوج آزادگی و عزت و عظمت رساند. بعضی از مسلمانان جهان او را مهدی کوچک می خواندند که قبل از ظهور امام مهدی(عج) پرچم مبارزه را بلند کرده است.

امام خمینی چقدر زیبا پاسخ خُزعبلات امثال مرعشی و رفسنجانی را در وصیت نامه سیاسی الهی خود داده است و می فرماید:«اکنون که من حاضرم، بعضی نسبت‌های بی‌واقعیت به من داده می‌شود و ممکن است پس از من در حجم آن افزوده شود؛ لهذا عرض می‌کنم آنچه به من نسبت داده شده یا می‌شود، مورد تصدیق نیست مگر آن‌که صدای من یا خط و امضای من باشد، با تصدیق کارشناسان؛ یا در سیمای جمهوری اسلامی چیزی گفته باشم.»

 والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ