سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بی عمل مانند کمان بی زه است . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 94 اردیبهشت 6 , ساعت 11:30 عصر

بنام خدا و برای خدا

حجه الاسلام حسن روحانی در تازه ترین اظهارات خود که برگرفته از فرهنگ لیبرالیسم غربی است، پلیس کشور را هالیودی پنداشته و در بیستمین همایش سراسری فرماندهان ناجا گفته است: «پلیس موظف به اجرای اسلام نیست، هیچ پلیسی نمی‌تواند بگوید من این کار را کردم چون خدا گفته است. پلیس یک وظیفه بیشتر ندارد و آن هم اجرای قانون است ... برخی احکام اسلام در قانون نیامده آیا پلیس می‌تواند در آن دخالت کند؟‌ مثلا هنگام نماز ظهر وارد یک بانک شود و به رئیس بانک بگوید وقت نماز است »منمت

جریان قلابی اعتدال که کپی شده لیبرالیسم غربی است بدنبال ساختن کاریکاتور هالیوودی از نیروی انتظامی است تا قدم به قدم در جهت حذف نهادهای انقلابی و پروژه های نیمه تمام هاشمی رفسنجانی و اصلاح طلبان آمریکائی اقدام نماید و این بار اعتقادات دینی و انقلابی نیروی پر توان انتظامی را که مظهر حاکمیت دینی است، نشانه گرفته است تا پس از حذف کمیته های انقلاب اسلامی بدست رفسنجانی و جهاد سازندگی بدست خاتمی این بار نوبت به حسن روحانی رسیده تا نیروی انتظامی را از مسیر تعهدات دینی و انقلابی خود منحرف نماید

سخنان غیر مسئولانه و غیر انقلابی رئیس جمهور، پروژه دین زدایی از نهادهای حکومتی را دنبال می نماید، مثلاً وقتی زیرکانه  بحث نماز و وظیفه پلیس را بیان می کند، می گوید: «احکام شرع برخی در قانون و بخشی هم مجلس تصویب کرده که مخالف با شرع نبوده است؛ برخی احکام اسلام در قانون نیامده آیا پلیس می‌تواند در آن دخالت کند؟‌ مثلا هنگام نماز ظهر وارد یک بانک شود و به رئیس بانک بگوید وقت نماز است.»

جریان موذی و منافقی که اطراف رئیس جمهور جمع شده اند و متن سخنرانی ایشان را تهیه می کنند، تلاش دارند، که اقدامات نیروی انتظامی را در راستای، اقدامات پلیس وهابی عربستان قرار دهند! یعنی وقتی رئیس جمهور بصورت شفاف اعلام نموده که ماهواره هیچ آسیبی به دین مردم وارد نکرده! پس پلیس حق جلوگیری از دریافت امواج ماهواره را ندارد!

این جریان منافق بدنبال آن است که با ایجاد تنش مصنوعی در داخل کشور، نگاه مردم را از منافع ملی کشور منحرف نماید، مثلاً وقتی رژیم وهابی عربستان با کمک خلبانهای مزدور آمریکائی، پاکستانی، اسرائیلی، مصری و فرانسوی بر سر کودکان و زنان و مردان یمن بمب می ریزند، خانم ابتکار معاون رئیس حمهور در محیط زیست با ارذل و اوباش به عزاداری برای سگهایی که غیر مسئولانه کشته شده اند می پردازد و می خواهد نگاه مردم را از مذاکرات هسته ای و مردم بی گناه یمن منحرف نماید.

طرح مباحثی همچون؛ ورود پولهای کثیف و سخنان و خاطرات نادرست رفسنجانی از قول امام و همسر امام، همگی بدنبال آن است که مردم از رئیس جمهور و مذاکره کنندگان تیم هسته ای کشورمان انتشار فکت شیت ایرانی را در مقابل فکت شیت آمریکائی ها مطالبه ننمایند! تا بتوانند مذاکرات هسته ای را هم زمان با دین زدائی از نهادهای نظام اسلامی بر اساس مدل آمریکائی پیش ببرند و اعتماد کدخدا را برای تصرف نمودن مجلس شورای اسلامی حاصل نمایند!

حضرت آیت الله خامنه ای در خصوص عملکرد مقتدرانه پلیس فرمودند: نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی است بنابراین باید اقتدار داشته باشد اما این اقتدار به معنای ظلم کردن و حرکت بی مهار نیست.» معظم له با تأکید بر اینکه ما به دنبال اقتدار پلیسی هالیوودی و جوامع غربی و آمریکایی نیستیم افزودند: «چنین اقتداری نه تنها امنیت ایجاد نخواهد کرد بلکه موجب ناامنی هم خواهد شد.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ