سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس جویای حکمت است، باید خاندان مرا دوست بدارد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 94 اردیبهشت 10 , ساعت 9:40 صبح

بنام خدا و برای خدا

آقای حسن روحانی اصرار فراوانی دارند که باید کلید حل مشکلات اقتصادی کشور ایران را از دستان آمریکائیها با تدبیر و منطق لیبرالیخود بازستاند و اسم رمز آن را هم بازی بُرد-بُردگذاشته است. رئیس جمهور و پدرخوانده دولت در این بازی مسخره و پر هزینه برای کشور، سخنان سکانداران سابق و فعلی انقلاب یعنی امام خمینی و امام خامنه ای را برنتافته و چراغ راه سیاست خارجی کشور قرار نداده اند و بر اساس تفکر لیبرالیسم غربی، سعادت را از دربار غرب طلب می کند و سطح توافق هسته ای با شیطان بزرگ را فراتر از مذاکرات هسته ای می داند و برای ماندن در قدرت، خود را بهترین گزینه برای اجرائی نمودن تفکر لیبرال غرب به آمریکائیها معرفی می کند!اال 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران سراسر کشور ضمن رد سیاست افراطی دولت که در هر شرایطی برای اهداف سیاسی می خواهد مذاکرات هسته ای با آمریکا را دنبال نماید، فرمودند: «کلید حل مشکلات اقتصادی مردم و معضلات جامعه کارگری، نه در خارج بلکه در داخل و تقویت و رونق تولید داخلی است.» و معظم له مجدداً تأکید کردند: «کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورک نیست، در داخل کشور است و همه باید مسئولیتهای متفاوت خود را در تقویت تولید داخلی به عنوان «تنها راه علاج مشکلات اقتصادی»، انجام دهند.»

رهبر بصیر و دشمن شناس کشورمان همچون امام خمینی اعتقاد راسخ دارند که آمریکا قابل اعتماد نیست و هیچگاه به تعهدات خود با سایر کشورها پایبند نبوده و لذا تأکید فراوان بر تقویت تولید داخل دارند. متأسفانه دولت برای برآورده کردن اهداف نفسانی پدرخوانده خود، که هدفش تصرف مجلس آینده شورای اسلامی است و مسیر آن را مذاکرات هسته ای و بستن با کدخدا(آمریکا) قرار داده و سخنان ناصحان انقلاب را برنمی تابد و در این معرکه بی حاصل با لجاجت تمام و نفاق پنهان، حاضر به پاسخگوئی به سئوالات اساسی افکار عمومی نیست و حتی آنچه که خود نسبت به انتشار فکت شیت ایرانی به مردم تعهد داده است، حاضر به انجام و انتشار آن نیست! للی

استکبار جهانی با ارزیابی خوبی که از تفکرات و سیگنالهایی که از سوی دولت غربگرای حسن روحانی دریافت نموده، مذاکرات هسته‌ای را به عنوان سرپل نفوذ به سایر حوزه های کشورمان می داند و به همین خاطر نهایت فشار را به تیم مذاکره کننده ایرانی وارد می نماید، زیرا مشاهده نموده که دولت حسن روحانی در تحقیر کننده ترین شرایط، میز مذاکره با کدخدا را ترک نخواهد کرد! این دولت تا بدآنجا پیش رفته که وزیر خارجه آمریکا به صراحت می گوید که آنچه ما می گوئیم ایران عمل می کند نه آنچه آنان برای اقناع افکار عمومی داخلی خود بر زبان می رانند! جان کری در این باره گفته است: «اما من پای تک تک چیزهایی که گفته‌ام و علنی آن‌ها را اعلام کردم، می‌ایستم. توافق موقت را هم که نگاه کنید، می‌بینید آن‌ها تفسیر متفاوتی را مطرح کردند. اما وقتی پای اجرای توافق به میان آمد، آنچه که ما مطرح کرده بودیم، اجرا شده و پیش رفت.»

با این تفکر دولت اعتدال آیا مجالی برای «تقویت تولید داخلی» فراهم می گردد؟ آیا دولتی که تمام ظرفیت و عزت ملی کشور را در سبد مذاکرات هسته ای با آمریکا قرار داده و طرف مقابل هم دستش را خوانده است، امیدی به بهبود وضعیت اقتصادی، می شود داشت؟!

حکایت دولت آقای روحانی همانند شخصی است که با دنده عقب از یک جاده باریک کوهستانی بالا می رفت. به او گفتند: چرا با دنده عقب بالا می روی؟ جواب داد، آخه ممکنه اون بالا جای دور زدن نباشه! یکساعت بعد دیدند که باز هم دارد با دنده عقب پائین می آید! پرسیدند پس چرا باز هم دنده عقب؟ جواب داد آخه اون بالا جای دور زدن پیدا کردم و دیگه نیازی به دنده عوض کردن نبود!!!!!!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ