سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا به تو پناه مى‏برم که برونم در دیده‏ها نیکو نماید و درونم در آنچه از تو نهان مى‏دارم به زشتى گراید ، پس خود را نزد مردم بیارایم به ریا و خودنمایى که تو بهتر از من بدان دانایى ، پس ظاهر نکویم را براى مردمان آشکار دارم و بدى کردارم را نزد تو آرم تا خود را به بندگان تو نزدیک گردانم ، و از خوشنودى تو به کنار مانم . [نهج البلاغه]
 
جمعه 94 اردیبهشت 11 , ساعت 11:4 صبح

بنام خدا و برای خدا

بلاخره معلوم شد که طبق گفته آقای حسن روحانی مردم و نخبگان جامعه حافظه اشان ضعیف شده! و تا کنون نمی دانستند که فکت شیت ایرانی قبل از فکت شیت آمریکائی منتشر گردیده است. ایشان حتی فراموش کردند که انتشار فکت شیت ایزانی بر اساس دستور امام خامنه ای به آقای ظریف بوده است و لذا حجت‌الاسلام روحانی در پایان سفرش به استان فارس در پاسخ به سؤالی پیرامون انتشار فکت‌شیت ایرانی گفت: «فکت‌شیت ایرانی قبل از آمریکا منتشر شد. شبی که تفاهم بین ایران و 1+5 انجام شد و بیانیه‌ای که در لوزان اعلام شد، یک ساعت قبل آن خبرگزاری‌ها فکت‌شیت ایرانی را منتشر کردند؛ ... نمی‌دانم برخی حافظه‌شان ضعیف شده است چرا که قبل از آمریکایی‌ها ما فکت شیت خود را اعلام کردیم.»

لل

ظاهراً دولت بنا ندارد همدلی و هم زبانی خود را در عمل نشان دهد و بر طبل جدائی با مردم می کوبد و بدلائلی هم حق به جانب رئیس جمهور است زیر کسی که "آمریکا را کدخدای ده می داند و هدفش هم بستن با کدخدا است"، انتظار مردم و حتی رهبری در خصوص انتشار فکت شیت ایرانی منطقی نیست، زیرا در تفکر روشنفکر لیبرال غربی، قبله آمال غرب است و نباید بر خلاف نظر غرب سخن راند و فکت شیت دیگری را به اسم ایران منتشر نمود!

به آقای روحانی باید گفت؛ که حافظه مردم کشورم بسیار قوی است و بصیرت لازم را دارند، امام وقتی می بینند که وزیر خارجه آمریکا می گوید: «اما من پای تک تک چیزهایی که گفته‌ام و علنی آن‌ها را اعلام کردم، می‌ایستم. توافق موقت را هم که نگاه کنید، می‌بینید آن‌ها(ایرانیها) تفسیر متفاوتی را مطرح کردند. اما وقتی پای اجرای توافق به میان آمد، آنچه که ما مطرح کرده بودیم، اجرا شده و پیش رفت.» پس مردم ایران با توجه به شناختی که از رئیس جمهور و بخشی از همکاران ایشان دارند دیگر از درخواست انتشار فکت شیت توسط نوکران و کارگزاران خود عبور کرده و باید سناریوی بعدی را نظاره گر باشند؛ آیا توافق جامع هسته ای بر اساس فکت شیت آمریکائی ها نوشته می شود یا فکت شیت ایرانی که هیچگاه از ترس کدخدا منتشر نگردیده است؟!

البته در خصوص اشاره رئیس جمهور مبنی بر "ضعیف بودن حافظه برخی" گفتنی های فراوانی است که در یک جمله به ایشان باید متذکر شد که عمارهای امام خامنه ای، به هر لیبرالی اجازه اهانت به رهبر خود را نمی دهند، زیرا با داشتن حافظه ی قوی خوب می دانند فرمان انتشار فکت شیت ایرانی دستور رهبر عزیزمان به آقای ظریف بوده است. حال اگر شما در عمل با کدخدا بسته اید و جرأت انتشار فکت شیت را ندارید، پس چرا حافظه اتان اینقدر ضعیف و لرزان است؟!

گویند: فردی رفته بود مسابقه 20 سوالی، به او گفتند جواب مسابقه خیار است ولی شما فوری جواب را نگو تا ماجرا لو نرود. پس از شروع مسابقه فرد شرکت کننده پرسید؛ راستی در جیب جا می‌گیرد؟ مجری مسابقه گفت؛ نه. شرکت کننده با تعجب گفت؛ عجب خیار گنده ایه؟!

والسلام  

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ