سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر مردمان روزگارى آید که جز سخن چین را ارج ننهند ، و جز بدکار را خوش طبع نخوانند ، و جز با انصاف را ناتوان ندانند . در آن روزگار صدقه را تاوان به حساب آرند ، و بر پیوند با خویشاوند منّت گذارند ، و عبادت را وسیلت بزرگى فروختن بر مردم انگارند . در چنین هنگام کار حکمرانى با مشورت زنان بود ، و امیر بودن از آن کودکان و تدبیر با خواجگان . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 94 اردیبهشت 24 , ساعت 6:35 صبح

بنام خدا و برای خدا

حضرت آیت الله امام خامنه ای در هشداری جدی در موخ 14 اردیبهشت 1394 خطاب به آحاد ملت ایران بخصوص خواص و نخبگان جامعه خبر از جنگ های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی دشمن علیه کشورمان را اعلان کردند و در رابطه با جنگ فرهنگی دشمن فرمودند: «کشور، امروز درگیر جنگ نظامى نیست اما درگیر جنگ سیاسى، اقتصادى و امنیتى است و بالاتر از همه درگیر جنگ فرهنگى است؛ درگیر جنگ است. این را اگر کسى نداند، خواب خواهد ماند. اینکه ندانید دشمن در صدد حمله است و این حمله از کجا و چگونه است، مطمئن باشید شکست می‌خورید؛ باید بدانید که دشمن چه‌کار می کند.»تا

اگر با اندکی دقت به ناامنی های بوجود آمده در چند روز گذشته شهرستانهای مهاباد و ایرانشهر نظری بیفکنیم، آن وقت به نقش شبکه های فضای مجازی در ایجاد جنگ سیاسی و امنیتی در این دو شهرستان پی می بریم. متأسفانه با بی دقتی مسئولین امر، اطلاع رسانی به موقع صورت نگرفت و دشمن با بهره گیری از فضای مجازی نتیجه لازم را بدست آورد و هزینه مادی و معنوی به نظام اسلامی تحمیل گردید.

باید گفت؛ که در هیج کشوری استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی آنهم با پیشرفته ترین نرم افزارهای دنیا به اندازه ایران فراهم نیست و متأسفانه در شورای سیاست گذاری فضای مجازی کشور افرادی نفوذ کرده اند که فاقد روحیه انقلابیگری بوده و عملکرد آنان در راستای تقویت بنیانهای اسلام آمریکایی می باشد. امروز بخش زیادی از جوانان پر استعداد این مرز و بوم به خاطر نفوذ اعضای حزب منحله مشارکت در ارکان فضای مجازی کشور، در حال پرسه زدن و سرگردانی در فضای مجازی هستند و این حیرانی باعث گردیده که آنان برای اندیشیدن در باره زندگی واقعی وقت لازم را نداشته باشند و به همین علت طعمه خوبی برای اهداف شیطانی دشمنان اسلام و انقلاب می باشند.

باید اذعان نمائیم، یکی از اهداف مهم دشمن، افزایش مقاومت مردم بخصوص نسل جوان، در مقابل اعتقادات دینی و سیاستهای رسمی کشورمان است و لذا عضویت در شبکه های فضای مجازی آن هم بصورت کنترل نشده، خبر از محقق شدن اهداف دشمن را می دهد.

رها سازی در فضای مجازی و سرگردانی نسل جوان کشور در این فضای گسترده، تاکنون آسیبهای زیادی به جامعه دینی و ارزشی کشورمان وارد نموده است. افراد در شبکه های مجازی دچار آسیبهایی همانند؛ آرزوهای بلند و محقق نشدنی، خوش گذرانی و لذت طلبی، زیاده خواهی، بی بند و باری و لاابالی گری، بی هویتی و بی هدف زندگی کردن، آشفتگی کانون خانواده، سُست شدن اعتقادات و مقابله با هنجارهای اجتماعی را می توان از آثار زیان بار فضای مجازی دانست.

آقای نصرالله جهانگرد که در حال حاضر معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات کشور می باشد، در کنار اهداف دشمنان ایران اسلامی، نقش ویژه ای در هویت زدائی جوانان کشورمان بعهده دارد و با توجه به پیشینه این فرد که از اعضاء اصلی حزب منحله مشارکت و بنیاد باران بوده و معمولاً هم در همه فتنه های دهه دوم و سوم انقلاب فعالیت مؤثر علیه نظام اسلامی داشته است، لذا می شود ادعا کرد، که آقای جهانگرد در یکی از مراکز مهم کشور نقشی بی نظیر در جنگهایسیاسی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی دشمنان، علیه کشورمان ایفا می کند! هه

آقای جهانگرد علی رغم اینکه خطرات و تهدیدات شبکه های فضای مجازی را می داند و از تخصصن لازم در این حوزه بهره مند می باشد، اما همواره در جهت تکمیل پازل دشمنقدم برداشته و تاکنون از اجرائی شدن دستورات متعدد امام خامنه ای و قوه قضائیه در خصوص امن سازی فضای مجازی کشور، سرپیچی نموده است! و با توجه به اینکه از سوی رئیس جمهور بعنوان دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات انتخاب گردیده از برگزاری منظم جلسات این شورا که در سطح سران قوا و دیگر مسئولین نظام اسلامی تشکیل می شود، جلو گیری می نماید!

باید غمگینانه گفت؛ که با حضور عناصر افراطی احزاب منحله مشارکت و مجاهدین انقلاب، که مخالفت آنان با اسلام ناب محمدی(ص) در فتنه های 78 و 88 به اثبات رسیدهو مشاغل مهم و حساسی را در دولت باصطلاح اعتدال تصاحب نموده اند، امروز همچون سربازی از دشمن، در خدمت اهداف اسلام آمریکائی قرار گرفته اند، آیا دین، هویت و اعتقاد مردم و انقلاب اسلامی مصون از توطئه های شیطان می ماند؟!

والسلام    

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ