سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پندها چه بسیار است و پند گرفتن چه اندک به شمار . [نهج البلاغه]
 
جمعه 94 اردیبهشت 25 , ساعت 1:55 عصر

بنام خدا و برای خدا

در این روزهای پر حادثه وقتی با تعمق بیشتر به سیگنالهای ارسالی از داخل کشور به آمریکا و غرب توجه نمائیم، به چند نوع پیام برمی خوریم(حرفهای افراطی آقای رفسنجانی علیه حاکمیت نظام اسلامی، بشارتهای پی در پی آقای روحانی به آمریکا و سخنان دیگر مسولین دولتی برای تصرف مجلس) که محتوای درونی آن، حکایت از هماهنگی جریان سیاسی غربگرای دولت آقای روحانی با آمریکا را می رساند و لذا زمینه ی یک توطئه عمیق، بدتر و بزرگتر از فتنه سال 88 به مشام می رسد.اا

در سالهای گذشته دشمنان جمهوری اسلامی تلاش بسیار زیادی نموده اند که رویکرد مردم ایران به خصوص قشر جوان کشور را از اینترنت به طرف شبکه های اجتماعی موبایل تغییر دهند و در این راستا مدرنترین نرم افزارها و گوشی های موبایل علی رغم تحریم گسترده غرب به سهولت و از طریق مجاری قانونی و غیر قانونی به کشور وارد می شود و در اختیار همگان قرار می گیرد.

اصلاً قابل باور نیست که راهبرد آمریکا تنها توقف توان هسته ای کشورمان باشد، زیرا اهداف بزرگتری در پسا توافق هسته ای از زبان آمریکائیها شنیده می شود لذا به نظر می رسد که آمریکا بعد از توافق هسته ای بدنبال تغییر معادله قدرت سیاسی ایران ظرف یک برنامه 10 ساله باشد و کلید ورودی راهبرد آمریکا توافق هسته ای و توقف آن است، تا مجلس ایران کاملاً به تصرف جریان غربگرای دولت دربیاید و زمینه بازگشائی مراکز جاسوسی آمریکا در کشورمان بعد از سه دهه تعطیلی، فعال گردد و بازیگران این سناریوی آمریکائی، جریان سیاسی غربگرای دولت آقای روحانی و مرتبطین شبکه های اجتماعی موبایلی که رویکرد غربی و لیبرالیستی دارند، می باشند.لل

حالا به این پیام افراطی آقای رفسنجانی و بشارت گونه آقای روحانی که خطاب به کدخدا (آمریکائیها) ارسال نموده اند توجه فرمائید و حتماً با نظر حقیر موافق خواهید بود. آقای رفسنجانی 94/1/23 می گوید: « ... حجاب زنان و نوع پوششان در جامعه دارای اهمیت است اما نباید بقیه مسائل از جمله ظلم‌ها، زندان‌های بی‌جا، سرکوب‌ها و حقوق ضایع شده مردم را فراموش کنیم؟»

آقای روحانی پس از سخنان اوباما در خصوص توافق هسته ای گفت: «ما در مذاکرات هسته‌ای هر آنچه به دنیا گفته‌ایم، وعده داده‌ایم یا وعده خواهیم داد، پای قول خودمان ایستاده‌ایم. دنیا بداند ما اهل فریب و دورویی نیستیم ... نکته دوم مذاکرات هسته‌ای ما پله اول برای تعامل سازنده با جهان است. بحث ما فقط هسته‌ای نیست ... این پله اول برای رسیدن به بام تعامل سازنده با جهان است. در دنیای امروز پیشرفت، توسعه، ثبات، امنیت در منطقه و جهان، بدون همکاری و هماهنگی امکان‌پذیر نیست ... و اگر با کشورهایی دارای تنش یا احیاناً خصومت هستیم، پایان تنش و پایان خصومت را می‌خواهیم، بی‌تردید همکاری و تعامل به نفع همه خواهد بود ... آرمان ما سانتریفیوژ نیست!»نن

آمریکا با طراحی یک پازل پیچیده، پس از توافق هسته ای بدنبال آن است که سیاست داخلی کشورمان را به گروگان بگیرد تا محاسبات انتخاباتی مجلس ایران را رقم بزند و با استفاده از ابزارهای شورای امنیت، حقوق بشر، شبکه های اجتماعی اینتر نت و موبایل به تقویت جریان سیاسی غربگرا بپردازد و در این راستا دولت ایران و آمریکا راهبردی مشترک دارند که دو قطبی کردن پرونده هسته ای و معیشت مردم در دستور کاری آنان قرار دارد تا از این طریق افکار عمومی مردم که زیر ساختهای آنها را قبلاً آماده کرده اند، به تصرف خود درآورند!

رحمت و مغفرت حضرت احدیت بر شهید سید مرتضی آوینی باد که گفت: «آماده شو برادر، وقتِ رفتن است ... چکمه‌هایت را بپوش، ره‌‌ توشه‌ات را بردار و هجرت کن ... لاجرم، راه کمال انسان، از میدان جهاد می‌گذرد. و وای بر آنکس که در صحرای محشر سر از خاک بردارد و نشانه‌ای از معرکه‌ی جهاد در بدن نداشته باشد.»

پس باید در مقابل راهبرد مشترک آمریکا و جریان سیاسی غربگرا با شمشیر بصیرت و پیروی از امام خامنه ای آماده جهاد گردید، والا سخن سعید زیبا کلام محقق عینی می یابد، آنجا که با خدای خود گفت: «خدایا! تو شاهد باش که این بنده به ملت ایران هشدار داد که انقلاب به سرعت در حال انحلال در نظام عصیانگر طاغوتی آمریکایی است. ای دنیا اف بر دوستی تو.»

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ