سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بزرگى آفریننده در اندیشه‏ات ، آفریده را خرد مى‏نمایاند در دیده‏ات . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 94 اردیبهشت 31 , ساعت 1:46 عصر

بنام خدا و برای خدا

در حالی که دانش آموزان شهر تبریز را در فصل امتحانات پایان سال با وعده نمره و بالاجبار به مراسم استقبال از رئیس جمهور آوردند، اما جناب روحانی که با دیدن دانش آموزان به وجد آمده بود، در جمع علما، نخبگان، برگزیدگان و ایثارگران در تالار معلم شهر تبریز گفت: «مگر من به عنوان خادمی کوچک با یک جمع، در 20 ماه گذشته چه کرده‌ایم که در هر استان مورد لطف و مهربانی و استقبال مردم قرار می‌گیریم. مردم در این مدت احساس آرامش می‌کنند، می‌بینند که ما می‌خواهیم کار کنیم و می‌دانند که با وجود برخی نواقص ما در مسیر درستی حرکت می‌کنیم.»

ظاهراً آقای رئیس جمهور مصاحبه های دانش آموزان شیرازی را که به اجبار به مراسم استقبال از ایشان در سفر به استان فارس آورده بودند، فراموش کرده و یا نشنیده و احتمالاً نخواسته و یا نخواسته اند ببیند و بشنود! و گر نه اینچنین خود را مورد ستایش قرار نمی داد. اگر آقای روحانی فیلم های استقبال از رئیس جمهور سابق را در دوره چهار ساله اولش مشاهده می کرد، دیگر به ستایش از خود نمی پرداخت و استقبال کنندگان از خود را در مقابل استقبال کنندگان از احمدی نژاد، ذره ای در برابر دریا می دید و حتماً‌ لب فرو می بست و به تقلید از احمدی نژاد نمی پرداخت و رنج سفر به خود و پیرمردان دولتش، که یارای سفر و نخوابیدن ندارند، هموار نمی کرد! و لذا مُشک آن است که خود ببوید، نه آن‌که عطار بگوید!

آقای روحانی در نهایت خودشیفتگی بحث دیگری را مطرح می کند و می گوید: «نباید اجازه دهیم فردی، گروهی و یا دسته‌ای بخواهد امید مردم را در هم بشکنند و این موضوع نباید برای مردم ما قابل تحمل نیست.»

اگر بخواهیم فرد یا گروهی را بعنوان متهم در خصوص ناامیدی ملت معرفی نمائیم، چه کسی سزاوارتر از شخص رئیس جمهور می تواند باشد؟! و اگر بخواهیم کسی را بعنوان امید دهنده به آمریکا و غرب در انقلاب اسلامی معرفی کنیم، بازهم رئیس حمهورمان حائز اکثریت آراء است! و لذا متهم کردن افراد و گروهها به ناامید کردن مردم، به نوعی فرافکنی و فرار از مسئولیت و انحراف افکار عمومی است و این هم از سیاست جریان لیبرال دولت نشأت گرفته، که برای دروغ گفتن هم، صاحب استراتژی هستند!

به این چند جمله آقای روحانی توجه کنید و پاسخ رئیس جمهور را قاطعانه بدهید، تا بدانند؛ فرافکنی و انحراف افکار عمومی زمانش کوتاه است و در انقلاب اسلامی جائی ندارد و در این در حالی است که خود متهم ناامیدی ملت هستند و درذ پیشگاه مردم باید پاسحگو باشند!

-آقای حسن روحانی: «به دنبال بازی بُرد - باخت نیستیم چون نتیجه آن باقی نمی‌ماند بلکه آنچه نتیجه‌اش ثابت خواهد ماند، بُرد - بُرد است.»

-راه حل های کوتاه مدت یک ماه و 100 روزه برای حل مشکلات ومعضلات اقتصادی، اجتماعی و سیاست داخلی و خارجی پیش بینی شده است.» (برنامه تلوزیونی با دوربین، 7 خرداد 1392)

-«در صورت انتخاب به سمت ریاست جمهوری، دستمزد کارگران را طبق قانون به اندازه‌‌ی تورم افزایش خواهم داد. » (گفتگو با خبرگزاری ایلنا در رشت، 19 خرداد 1392)

-«ما برای اشتغال یک برنامه جدی خواهیم داشت و من جدی ترین برنامه اقتصادی ام در ماههای اول حل معضل اشتغال است و مخصوصا برای آنهایی که تحصیل کرده دانشگاهها هستند.» (گفتگو با ایرانیان خارج از کشور در شبکه جام جم؛ 10 خرداد 1392)

دولت تدبیر از هرگونه تهمت و تخریب پرهیز خواهد کرد.» (سخنرانی در جمع مردم بجنورد، 22 خرداد 1392)

-«دولت تدبیر و امید به دنبال این است که آنچنان مردم را از درآمد سرشار کند که اصلاً به یارانه 45 هزار تومانی نیازی نداشته باشند.»(برنامه گفتگوی ویژه خبری، 6 خرداد 1392)

-«کارگران کارخانه های ما بیکار بودند اما برای کارخانه های چین اشتغال ایجاد کردیم و به دولت سازندگی و اصلاحات ایراد گرفتیم و تهمت زدیم.» (سخنرانی در ورزشگاه شهید شیرودی، 18 خرداد 1392)

-«اگر می خواهید ریال ایرانی به جای اول خود برگردد، اگر می خواهید گذرنامه ایرانی به احترام خود برگردد، پای صندوق آراء بشتابید.»(سخنرانی در ورزشگاه شهید شیرودی، 18 خرداد 1392)

امام خمینی: «با توسل به دامن آمریکا ضعف و ناتوانی خود را بر ملا نسازید و از گرگها و درنده ها برای شبانی و حفظ منافع خود استمداد نطلبید.» (صحیفه امام ج 02 ص 932)

امام خمینی: «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، آمریکا در مقابل مسلمین نمی‌تواند خودنمایی کند، ما یقین داریم اگر دقیقاً به وظیفه مان که مبارزه با آمریکای جنایتکار است ادامه دهیم، فرزندان مان شهد پیروزی را خواهند چشید، ما دنبال این نیستیم که آمریکا برای ما کار بکند، ما آمریکا را زیر پا می گذاریم، ما آن قدر صدمه که از آمریکا دیدیم از هیچ کس ندیدیم، آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستعضف جهان است، سلطه آمریکا تمام بدبختی های ملل مستضعف را به دنبال دارد، همه گرفتاری که ما داریم از دست آمریکا داریم، همه مصیبت ما زیر سر آمریکا است و آمریکا شیطان بزرگ است»

فاصله گفتمان آقای روحانی با امام خمینی تا کجا است؟ اصلاّ سخنان رئیس جمهور با بیانات امام ارتباطی دارد؟ اگر خوب توجه فرمائید، وعده های آقای روحانی هیچکدام محقق نگریده است، لذا مستحق ستایش نیست؟!!!

والسلام  

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ