سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیبایی دانشمند در عمل به دانشش است . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 93 فروردین 13 , ساعت 10:3 عصر

 

السلام علیک یا فاطمةالزهرا سلام الله علیها

تقارن سالروز هسته ای کشور و ثبت نام اقشار نیازمند دریافت یارانه نقدی و به قول پدرخوانده دولت - گداپروری - از بیستم فروردین 1393 آغاز می شود، در این رابطه موارد ذیل را، جهت تنویر افکار عمومی مردم کشورم به رشته تحریر در می آورم .

1-     ظاهرا مسؤلین محترم دولت هیچ توجهی به روز هسته ای کشورمان نداشته و یا عمدا این روز مهم را انتخاب کرده اند که بی توجهی خود را به طرفهای غربی در اهمیت نداشتن چرخه ی هسته ای کشور به اثبات برسانند زیرا چرخیدن سانتری فیوژها را به چرخیدن زندگی مردم گره زده اند!.

2-    نیازمندان واقعی مجبورند با نبودن زیرساختهای لازم از جهت نرم افزار و پرداخت هزینه تحمیلی از دور افتاده ترین روستاها و بخشهای کشور به مراکز شهرها و در مدت ده روز نسبت به ثبت نام اقدام نمایند، و در غیر این صورت از دریافت یارانه نقدی محروم خواهند شد!.

3-    طبق مصاحبه های مسؤلین دولتی قرار بر این بود، از کسانی که بصورت داوطلبانه و بر اساس قانون از درآمد کافی برخوردارند ثبت نام بعمل آید، نه اینکه اقشار کم درآمد را مجبور به ثبت نام و تحمیل هزینه اضافی نمایند و باز هم با سیاست لیبرالیستی کارگزاران سازندگی، که دولت را در اختیار دارند، اسامی افراد پر درآمد همچنان در پرده ابهام باقی بماند و یقینا بخش قابل توجهی از اعضاء دولت از افراد با درآمد بسیار بالا می باشند!

4-    بمباران صدا و سیما و هم سویی و هم نوایی آن با دولت، جهت اقناع مردم به عدم دریافت یارانه نقدی، گویای این است که دولت تدبیر و امید قصد دارد با تبلیغات وعوام فریبی، مردم را به عدم دریافت یارانه متقاعد نماید و این در حالی است که دولت هزینه های آب، برق و گاز خانگی را افزایش داده و تکلیف افزایش بقیه حاملهای انرژی در پایان ماه فروردین مشخص می شود.

5- بی شک بعضی از مدیران دولت اعتدال که از حامیان فتنه سال 88 بوده اند و بی کفایتی آنان در توزیع سبد کالا در سال 92 به اثبات رسیده،بار دیگر زمینه هجوم گسترده مردم در زمان ثبت نام دریافت یارانه نقدی را با توجه به زمان بسیار محدود آن بوجود خواهند آورد و مجددا آبروی نظام اسلامی را در نزد دشمنان مخدوش می نمایند.  قطع یارانه

لذا دولتی که خود را صاحب عقلانیت و تدبیر معرفی می نماید!، پسندیده و عقلانی بود که اولا؛ ثبت نام جهت انصراف از دریافت یارانه نقدی صورت می گرفت و ثانیا؛ زمان ثبت نام برای دریافت یارانه به اردیبهشت ماه موکول می گردید، تا مردم، دخل و خرج خود را پس از افرایش قیمت ها بر اساس قانون بودجه سال 1393 محاسبه و سپس تصمیم لازم را جهت دریافت و یا عدم دریافت یارانه نقدی اعلام نمایند.

 پس جناب آقای رئیس جمهور؛ به مسؤلین مربوطه دستور دهید که با ملت فهیم و انقلابی کشورمان با صداقت ، تدبیر و عقلانیت و کمی هم اعتدال برخورد نمایند!

                                                         والسلام     



لیست کل یادداشت های این وبلاگ