سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان و دانش، برادران همزادند و دو رفیق اند که از هم جدا نمی شوند . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 94 خرداد 4 , ساعت 2:33 صبح

بنام خدا و برای خدا

حجت‌الاسلام حسن روحانی در هشتمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران در 3 خرداد 94 که آنجا را با کلاس انشاء اشتباه گرفته بود، گفت: «... امروز سرزمین اقتصادی شما مردم توسط افلقیان جدید یعنی 1+5 و شورای امنیت سازمان ملل اشغال شده است ... امروز سرزمین فروش نفت ما اشغال شده است. افلقیان آمده‌اند و نمی‌گذارند نفتی را که از آن این مردم است، بفروشیم. ما باید خرمشهر نفت‌مان را آزاد کنیم ... روابط بانکی‌مان با دنیا توسط افلقیان اشغال شده است. ما باید تمامی سرزمین‌های تصرفی اقتصادی، تجاری و علمی‌مان را که در سراسر جهان به ناروا اشغال شده، به عنوان خونین شهر و خرمشهر جدید از دست دشمنان آزاد کنیم ... ما در اینجا اجتماع کردیم که بگوییم که ما ملتی هستیم که خرمشهرها را فراموش نمی‌کنیم و ملتی هستیم که مصمم‌ایم خرمشهرها را آزاد کنیم. امروز خرمشهرهایی پیش‌روی ما است و مصمم هستیم که آنان را به دست ملت و با هدایت رهبری آزاد کنیم ... سوم خرداد ما یک حادثه نیست، بلکه یک حماسه است و ادامه خواهد داشت تا همه خرمشهرهای این سرزمین اعم از اقتصادی، بانکی، بیمه‌ای، اجتماعی، سیاسی، سیاست خارجی، فرهنگی و علمی آزاد شود و ما آن را جشن بگیریم ... همانطور که سرداران نظامی ما خرمشهر را آزاد کردند، سرداران سیاسی هم خرمشهرها را آزاد می‌کنند ... و نشاط و سرور آن، از آن ملت ایران خواهد بود.»

تتت

انصافاً آقای رئیس جمهورمان انشاء نویس خوبی هستند و می شود گفت که ایشان علاوه بر حقوقدان و متخصص امنیتی بودن در نوشتن انشاء هم از تبحر لازم برخوردار است! اگر نویسنده انشاء قرائت شده، شخص رئیس جمهور باشد باید به ایشان ایراد جدی گرفت، که چرا وقت مملکت را به نوشتن و خواندن انشاء سپری می کنید؟ ملت به شما رأی داده اند که مشق حکومت و ریاست جمهوری نمائید، نه دانش آموز شوید؟! و این در حالی است که هم زمان شاهد شنیدن خبرهای ناگوار از جلسه غیر علنی مجلس، مبنی بر اینکه آقای عراقچی گفته است؛ ما بازرسی از مراکز(خرمشهرهای) نظامی را پذیرفته ایم و لیست کارشناسان هسته ای را که می خواهند از آنان بازجوئی نمایند در اختیارمان قرار داده اند که هنوز اقدامی برای تحویل آنها (خرمشهرها) انجام نداده ایم!!!تت

به رئیس جمهورمان باید متذکر شد، آزادی خرمشهر، زمانی محقق شد که امام خمینی اعتقاد راسخ داشتند؛ "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند"و آمریکا را از ابرقدرتی خلع نموده بودند و لذا فرمودند: "خرمشهر را خدا آزاد کرد." اما وقتی آقای روحانی، آمریکا را کدخدا ده بداند و به خدا هم توکل نکند، نه تنها خرمشهری آزاد نمی شود، بلکه خرمشهرهای دیگری هم به اشغال افلقیان 5+1 و شورای امنیت سازمان ملل در می آید و پذیرش بازرسی از مراکز نظامی در بیانیه لوزان سوئیس، گویای از دست رفتن خرمشهرهای دیگر است!! مگر خرمشهر فردو را بدست خود به دشمن نسپردید؟! مگر 13 هزار از سانتریفیوژهای خرمشهر نطنز را به تاراج ندادید؟! مگر نپذیرفتید که قلب رأکتور خرمشهر اراک را به مزایده دشمنان بگذارید؟! پس چرا؛ دم از آزادی خرمشهرها میزنید و سوم خردادها را تخریب می کنید؟!

وقتی آقای دکتر علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس انرژی اتمی در بیمارستان بستری شدند و در یک اقدام منحصر به فرد و عجیب، روده ایشان را بریدند ظریفی نوشته بود؛  تو تیم مذاکره کننده هسته ای فقط صالحی یه روده راست توو شکمش بود که اونم برداشتن ... و پس از این صداقت کمتر دیده می شود!!!!!!!!!!!

والسلام    

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ