سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که پیشاپیش رایها تاخت ، درست را از خطا باز شناخت . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 94 خرداد 7 , ساعت 3:10 عصر

بنام خدا و برای خدا

رهبر فرزانه انقلاب مدام و با اشرافیت کامل به رصد مذاکرات هسته ای مبادرت می ورزند و زمانی که مشاهده می نمایند که تیم مذاکره کننده، خواسته یا ناخواسته مغلوب دسیسه های شیطانی آمریکا گردیده، یک تنه به یاری تیم مذاکره کننده هسته ای برای دفاع از شرافت میهن اسلامی بر می خیزند و امید دشمنان را به ناامیدی مبدل می نمایند و جهان مات و مبهوت استراتژی امام خامنه ای می گردد و لذا دولت که بار اصلی مذاکرات بر دوشش است، باید در مسیر ریل گذاری شده از سوی رهبری معظم انقلاب حرکت نماید والا طمع دشمنان را علیه ملت خود افزایش می دهد. لل

تاریخ به ما مسلمانان می گوید؛ هر گاه بدون هماهنگی با رهبری جامعه اسلامی مسیری پیموده ایم و به فرمان ولی خدا گردن ننهاده ایم، آن مسیر به بی راهه منتهی گردیده است. وقتی مردم زمان امیرالمومنین علی(ع) به فرمان ایشان تمکین نمی کردند و به سوی میدانهای نبرد نمی شتافتند، همان مردم در مقطعی دیگر به اجبار یا ارده خود به فرمان یزید وارد میدانی شدند که برای همیشه تاریخ مورد لعن و نفرین آزادگان جهان قرار گرفته اند و به خاطر عدم تبعیت از ولی حق مسیر رشد و تعالی مسلمان را به بیراهه بردند.

دولت اعتدال حرف حق ولی فقیه زمان را که بر محور عزت ایران اسلامی ریل گذاری شده را به خوبی می داند ولیکن با سفسطه و توجیه اینکه آمریکا کدخدای ده می باشد، به مسیر غیر حق می شتابد. تاریخ غمبار اسلام به ما می گوید، کسی که با علی(ع) بیعت نکرد، روز دیگر با ذلت و خواری با انگشت پای خونخوارترین حاکم مستبد یعنی حجاج ابن یوسف سقفی بیعت کرد!

امروز اگر دولت اعتدال در مذاکرات هسته ای به نگرانی رهبری جامعه توجه نکند و در مقابل خوشبین نبودن رهبری که افق آن کاملاً دیده می شود، بگوید که به مذاکرات و بستن با کدخدا خوشبین هستم، به راه ناصواب و ظلمت قدم برداشته و مسیر عزت نظام اسلامی را برای گرفتن یک لقمه نان عوض خواهد کرد و آمریکا را بر مقدرات کشور مسلط می نماید!

 قرآن کریم در خصوص عدم تبعیت از پیامبر خدا(ص) می فرماید: «و ما کان لمومن و لا مومنه اذا قضى الله و رسوله امرا ان یکون لهم الخیره من امرهم و من یعص الله و رسوله فقد ضل ضللا مبینا» (احزاب آیه36)

ترجمه: (هیچ مرد مومن و زن مومن را سزاوار نیست که وقتى خدا و رسولش امرى را صادر فرمودند، باز هم در امور خود، خود را صاحب اختیار بدانند، و هر کس خدا و رسولش را نافرمانى کند، به ضلالتى آشکار گمراه شده است.)

پس دولت به کدام سو میرود؟ چرا اینقدر در نزد کدخدا کشور و مردم خود را ذلیل و نیازمند نشان می دهد؟! آیا جریان روشنفکری غربی بر ارکان نظام اسلامی سایه افکنده است؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ