سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از آنچه به کارت می آید بپرس و آنچه را به کارت نمی آید واگذار . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 94 خرداد 10 , ساعت 4:56 عصر

بنام خدا و برای خدا

آقای حسن روحانی در جمع فرماندران کشور بارها سخنانی را بر زبان آورد که نقض کننده سخنان دیگر ایشان بود. ظاهراً ایشان کم حافظه گردیده که موجب سخنان غیر صادقانه ای دیگری از او هستیم! مثلا وقتی دولت خود را راستگو می خواند در جای دیگری می گوید؛ "درست است به پیروزی نهایی نرسیده ایم" اما خواستار شادی و نشاط بی مورد مردم است!تت

به این سخن رئیس جمهور بنگرید: «در دولت و دستگاه اجرایی یک مشت افراد صاحب‌نظر، راستگو و متدین نشسته‌اند و عاقلانه برای آینده کشور تصمیم می‌گیرند. تمام امید مردم نیز بر همین اساس است ... در امانت مردم خیانت نکنید که امروز آشکار نشود، فردا آشکار می‌شود. باید با راستگویی با مردم سخن بگویید.»

حالا به این چند جمله هم توجه کنید که آقای روحانی گفت: «این روزها باید نشاط در جامعه باشد. درست است که به پیروزی نهایی نرسیدیم، اما قدم‌های بلندی را برداشته‌ایم و همزمان مردم باید شاد باشند و آثار آن را در فرهنگ و اقتصاد و همه عرصه‌ها ببینیم. نمی‌دانم چرا عده‌ای نمی‌خواهند کام مردم شیرین باشند و از لبخند مردم می‌ترسند.»

وقتی جملات فوق مورد مقایسه قرار می گیرد دروغهای شاخداری از آنان بیرون میزند و شنونده را متحیر می کند که چگونه جناب روحانی خود و دولتش را راستگو، صاحب نظر و متدین می داند، آنگاه خود اعتراف می کند و می گوید: «درست است که به پیروزی نهایی نرسیدیم، اما قدم‌های بلندی را برداشته‌ایم و همزمان مردم باید شاد باشند و آثار آن را در فرهنگ و اقتصاد و همه عرصه‌ها ببینیم.»

متأسفانه این دولت راه شادی و امید را با اقدامات نابجای خود بسته است، آنگاه انتظار دارد که مردم برای دروغ بزرگ پیروزی در مذاکرات هسته ای شاد باشند و این شادی در همه عرصه ها دیده شود!

آقای روحانی می گوید:‌« وظیفه ما این است که مردم را خوشحال کنیم.» آیا با افزایش گازانبری قیمت بنزین و سایر فراورده های سوختی کام مردم را شیرین کردید؟! آیا با افزایش دو برابری نقدینگی در طی دو سال می شود کاهش تورم را باور کرد؟ و جیب مردم را بر آن اساس اندازه گیری نمود؟ و خوشحالی را در چهره آنان دید؟! اا

آقای روحانی! شما به شعور مردم اهانت نموده ای، مگر سخنگو و مأمور پدرخوانده دولت شما نگفتند؛ که یارانه کسی قطع نشده است و پس از یک هفته آن را تکذیب نمود؟! مگر آقای نوبخت نگفتند؛ که قیمت فراورده های سوختی در سال 94 افزایش نمی یابد! پس تغییر قیمت شبانه بنزین و قطع سهمیه مردم چه بود؟ آیا جائی برای خوشحالی مردم در این همه دروغ و ناراستی دولتوجود دارد؟!

آقای روحانی! شما که پس از شادی های بی مورد عده ای خاص و نهیب رهبری، گفتید: که توافقی صورت نگرفته و در تیر ماه همه چیز معلوم می شود؛ پس چرا از مردم درخواست دارید که به صورت واهی و برای خوشحالی کدخدای شما(آمریکا) به شادی در همه عرصه ها بپردازند؟!

جناب روحانی! صداقت عنصر گرانبهائی است که در دولت سهامی اعتدال شما کمتر به چشم می خورد و مردم فهیم ایران همانگونه که گفتید: «در امانت مردم خیانت نکنید که امروز آشکار نشود، فردا آشکار می‌شود.» پس ملت را در سال همدلی و هم زبانی با شادیهای واهی، گول نزنید، زیرا فردا آشکار می گردد و سیه روی می شود هر که در او غش باشد!!!

شعری از شاعری با ذوق به حاج حسن روحانی تقدیم می نمایم و امید است پند گیرد

ای که تدبیرت فقط تمدید تحریم است حسن / لحن تو با دشمنان لبریز تکریم است حسن

سعی کن تا که حواست جمع باشد نازنین / عزت ملت کجا؟ در دست تسلیم است حسن

غده ی نادانی یاران اطراف شما / از قضا خیلی خطرناک است و بدخیم است حسن

احمدی روشن فقط یک فرد دانشمند نبود / بلکه او یک مکتب سرشار تعلیم است حسن

برخلاف ایده ی رهبر اگر رفتی بدان / روز ننگینی به اسمت ثبت تقویم است حسن

با ظریفت هرچه میخواهی بکن اما بدان / موشک ما روی اسرائیل تنظیم است حسن

والسلام  

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ