سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشیدن مانند با چشم دیدن نیست؛ زیرا گاه چشمها به صاحبانش دروغمی گویند، ولی خرد به آنکه از وی اندرز خواسته، نیرنگ نمی زند . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 94 خرداد 10 , ساعت 11:42 عصر

بنام خدا و برای خدا

دولت اعتدال که اکثر افراد آن از قشر پولدار، مرفهین بی درد، و اشرافیت لیبرال انتخاب گردیده و تعدادی هم فتنه گر در درون خود جای داده و ثابت نموده که در اداره امور کشور ناتوان و لرزان است، در تازه ترین پرده اعتدال، آقای اسحاق جهانگیری در همایش فرمانداران کشور این ناتوانی را به اطلاع همگان رسانده و گقته است: «ما از کجا بدانیم چه کسانی پولدار هستند؟(یعنی خودشان را!!!) عده‌ای در گذشته به مردم پول دادند و حالا که ما می‌خواهیم یارانه پولدارها را حذف کنیم، بدهکار می‌شویم.»اا

البته برای ارادت بیشتر به کدخدا(آمریکا) و علی رغم خوشبین نبودن مقام معظم رهبری به مذاکرات هسته ای، اسحاق خان  می گوید: «ما به آینده مذاکرات خوش‌بینیم و امیدواریم این مذاکرات به نتیجه برسد.» البته تاکنون این خوشبینی افراطی برای همگان مشهود گردیده و دولت هم امید وار است تا کدخدا عنایتی نماید و مذاکرات را با حراج تأسیسات هسته ای کشور به نتیجه برساند و سپس می گوید: «ما برای مدیریت کشور در شرایط لغو تحریم‌ها برنامه داریم.» و عکس سخن جهانگیر خان این است، که اکر تحریمها لغو نشود هیچ برنامه و توانی برای اداره کشور ندارند! و لذا ملتمسانه دست نیاز به دامن کدخدای جهانخوار دراز نموده و کلید حل مشکلات اقتصادی کشور را در ژنو و سوئیس و نیویورک دنبال می نمایند!

در ادامه بحث معاون اول رئیس جمهور می گوید: «اکنون شرکت‌های خارجی صف کشیده‌اند تا به ایران ورود پیدا کنند. اما ما نباید اجازه دهیم بازار ایران در اختیار شرکت‌های خارجی قرار بگیرد و تولیدکننده داخلی مجبور شود کالاهای خارجی را وارد کند.» البته حرف درست و حقی ایشان گفته اند، اما این سخن کذب است! زیرا دولت با نمایندگی رئیس دفتر رئیس جمهور آقای نهاوندیان تاکنون سه دور مذاکرات نیمه محرمانه با فرستادگان کدخدا(دو بار در ایران و یکبار در ژنو) برای رضایت و سپردن بازار ایران به آمریکائیها برگزار نموده است و لذا مسئولین دیگر کشورها اگر می خواهند مکتب عملی ماکیاول را بشناسند و با شیوه دروغگوئی آشنا شوند می توانند دوره ی فشرده در نزد مسئولین دولت اعتدال بگذارانند!

آقای جهانگیری در پایان حرفهای ضد و نقیض خود، اخطاری به عده ای که احیاناً قصد دارند سخنرانی های فتنه گران  سال 88 و هتاکان در حمایت دولت را در شهرستانها مختل نمایند، گفته است: «فرمانداران باید اقتدار مدیریتی خود را حفظ کنند. نباید جلسات سخنرانی‌های قانونی در شهرستان‌ها بهم بخورد و نباید اجازه داد عده‌ای مقابل قانون بایستند. همواره باید قوانین ملاک باشد.»

معاون اول رئیس جمهور حرف درستی گفته و بر همگان لازم است قوانین کشور را رعایت نمایند، اما عده ای از همین مسئولان دولت اعتدال که کم هم نیستند! در فتنه سال 88 قانون را زیر پا گذاشتند و در کنار اغتشاشگران و هتاکان به نظام اسلامی حضوری چشمگیر داشتند و هنوز هم بر اعتقادات باطل خود پایبندند، مگر مجید انصاری و آخوندی و ... از فتنه گران نیستند! و لذا اگر مردم و نیروهای مؤمن به اسلام و انقلاب مشاهده نمایند که فتنه گری در سایه حمایت و بی قانونی دولت! بخواهد از تریبون و منابر نظام اسلامی در ضدیت با اهداف اسلام، امام و انقلاب سخنی بگوید؛ بر اساس اصل هشتم قانون اساسی و سفارش امام راحلمان، پس از تذکر به مسئولین در صورت بی توجهی آنان، در مقابل هتکان و فتنه گران دولتی و غیر دولتی خواهند ایستاد و نیازی به اذن جهانگیرها نخواهد بود.

وقتی ناتوانید چرا به بیراهه و کجراهه می روید!!!!!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ