سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل سرچشمه حکمت است . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 94 خرداد 12 , ساعت 1:25 صبح

بنام خدا و برای خدا

آقای حسام الدین آشنا که ظاهراً بیشتر ناآشنا است و در مکتب سعید حجاریان تلمذ نموده، برای ایجاد عملیات روانی و انحراف افکار عمومی ملت از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات هسته ای، در یادداشت صفحه غیر قانونی فیس بوک خود نوشته است: «شما را به مظلومیت شهدای کربلای چهار قسم می دهم نگذارید عملیات تیر 94 لو برود. غواصان ما به خط زده اند و ما نیاز به استتار و اختفا داریم»!اا

اولاً آقای آشنا که یک فرد امنیتی است به چه حقی شهداء عملیات کربلای چهار را با کسانی که آمریکا را کدخدای ده می دانند و خانه و زندگی و فکرشان در آمریکا قرار دارد، مقایسه می کند. یکی از آمریکائیها اخیراً گفته بود که آقای ظریف در 8 سال جنگ عراق و ایران در آمریکا پنهان شده بود و لذا مقایسه این افراد با شهداء گرانقدر و استکبار ستیز، ظلم و اهانت بزرگی به شهداء و خاندان آنان است و باید این دستها و قلمها بشکند که با نفاق و تزویر پیچیده خود در فکر انحراف افکار عمومی ملت بر اساس مصالح  آمریکائیها می باشند.

ثانیاً همانطور که نقشه و محورهای عملیات کربلای چهار توسط آمریکا در اختیار رژیم بعث عراق قرار گرفت و منجر به شکست عملیات و شهادت تعداد زیادی از عزیزان این مرزوبوم گردید، ننگنامه(عملیات) تیر ماه 94 دولت اعتدال را که غیر از خیانت و خفت برای ملت ایران چیزی در آن دیده نمی شود، مدتها است، از طرف کدخدای شما، یعنی آمریکا افشاء‌ گردیده است و امثال شما قلم به مزدان سر خود را همچون کبک به زیر برف نموده و خجلت زده و شرمنده ملت هم نیستید لذا باید به وجدانهای خفته و سراسر نفاق خود مراجعه کنید و اینقدر هم زمین و آسمان را بهم نبافید تا مردم را با دروغ و تزویر و نفاق بخواب ببرید!!!

ثالثاً برخی از غواصان شما سالها است که خود را به تور کدخدایتان سنجاق کرده و موقعیت و زمان حرکت خود را از قبل با صیاد فرضی خود هماهنگ می کنند و حتماً سفارش کرده اند که کدخدا مواظب خانه و کاشانه و فرزندان آنان باشد و لذا ادعای آقای آشنا حکایت از آن دارد که اینان آنقدر محو غرور و تکبر گردیده، که مختصاد بین خط حمله دشمن را با خطی که سازمان جاسوسی آمریکا بعنوان توافقنامه ژنو و بیانیه لوزان برای آنها نوشته و امضاء کرده اند، نمی دانند و آنگاه رئیس جمهور با تزویر نفاق گونه خود، آنان را سرداران دیپلماسی و آقای آشنا هم آنان را غواصان این عرصه می خواند!!!نن

رابعاً رمز و محل عملیات شما قبلاً توسط کدخدایتان(آمریکا) اعلام و مشخص گردیده و لذا غواصان شما وقتی در خیابانهای سوئیس با غواصان آمریکائی در یک جهت و در یک خط حرکت می کنند، فرافکنی و نغمه های تزویر و نفاق را کناری بگذارید و به مردم از عمق نفاق پیچیده خود بگوئید که عملیات شما با آمریکا علیه ملت ایران، اهداف مشترکی دارد و به زودی چهره نفاق از پرده برون خواهد افتاد!

خامساً جناب آشنا یا نادان است و یا خود را به نادانی زده است، زیرا مقام معظم رهبری فرمودند: «مسئولین باید بیایند، مردم را بخصوص نخبگان را از جزئیات و واقعیات مطلع نمایند، ما چیز محرمانه نداریم، چیز مخفی نداریم.» و لذا  حرف از استتار و اختفا زدن، مهمل بافی و نفاق آشناها است و این نفاق تا ابد در پشت پرده نخواهد ماند!!!

گویند؛ گرگی استخوانی در گلویش گیر کرده بود و به دنبال کسی می گشت که آنرا در آورد. در این هنگام به لک لکی رسید و از او خواست تا در برابر مزدی استخوان را از گلویش درآورد. لک لک سرش را در دهان گرگ کرد و استخوان را در آورد و طلب پاداش کرد. گرگ با عصبانیت به لک لک گفت: همین که سرت را سالم از دهان من بیرون آوردی برایت کافی نیست؟!

آیا حکایت دولت اعتدال در مقابل آمریکا مانند لک لک این ضرب المثل نیست؟! آیا ظریف خانه و کاشانه اش در آمریکا نمی باشد؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ