سفارش تبلیغ
صبا ویژن
افسردگی، برادری را تباه می کند . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 94 خرداد 21 , ساعت 3:46 عصر

بنام خدا و برای خدا

سخنان عزت سوز حسن روحانی در هفته محیط زیست و در خصوص گره زدن آب خوردن مردم به تحریمها، عمق خود باختگی و تزلزل یک رئیس جمهور را در مقابل کدخدا(آمریکا) نشان می دهد و ملت ایران هر روز بیشتر نسبت به روز قبل به عمق فاجعه آمیز بودن توطئه اعتدال آمریکائی پی می برند و حتی سخنگویی حرفه ای و حراف دولت هم با ماله کشی بر روی آن نتوانست چهره زشت و کدخدا پسند سخنان حاج حسن را برطرف کند. اگر جناب روحانی و برخی خدمات دهه اول انقلابش نبود و حرفهای اخیرشان در هفته محیط زیست را در کنار نوشته ها و سخنان غرب زدگانی همچون ملکم خان، تقی زاده و کسروی ها قرار می دادیم، شنونده و بیننده تفاوتی بین سخنان لیبرالی و کدخدا پسند آقای روحانی و آنان قائل نمی شد!لل

اگر رئیس جمهور در سخنان خود اشتباه نکرده باشد حضور این تفکر در رأس قوه مجریه بسیار خطرناک است و به قول آقای رحیم‌پور ازغدی «فکر آقایی آمریکا ما را نابود می‌کند نه خود آمریکا

آقای رجبی دوانی متخصص جریان شناسی سیاسی دین و انقلاب در خصوص ذلت این سخنان می گوید: «هیچگاه این قدر که عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی در این دولت مورد خدشه قرار گرفت، در این سی و چند سال تاریخ پس از انقلاب، سابقه نداشت.»

مهدی محمدی در تحلیل دقیق خود نوشت: «گره زدن "آب خوردن مردم" به رفع تحریمها، آخرین شانس یک توافق خوب را از بین برد و به آمریکا اطمینان داد، مطلقاً لازم نیست کوتاه بیاید، چون آب خوردن ما لنگ کاغذی است که باید آن را مهر بزند.»   

اگر سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب را در کنار مواضع آمریکا پسند آقای رئیس جمهور قرار دهیم، آنگاه درخواهیم یافت، که وقتی حسن روحانی از افراط و افراطی گری می گوید؛ منظورش تفکری به غیر از تفکر امام و رهبری نیست، زیر این امام بزرگوارمان بود که فرمود؛ "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" این امام بود که فتوای قتل سلمان رشدی خائن را صادر کردند. این امام بود که بعد از عملیات مرصاد، منافقینی که توبه نکرد بودند و دست به قتل و جنایت زده بودند حکم اعدامشان را صادر کردند. این امام بود که فرموند: "اسرائیل باید از بین برود". و همه این سخنان از دیدگاه ملی گراها و لیبرالهای آمریکائی، افراطی گری محسوب می شود.

 باید اذعان کنیم که در دهه چهارم انقلاب شاهد جریانی در قدرت هستیم که همه تلاش خود را معطوف به تحریف خط و تفکر امام نهاده و این جریان در برابر دشمنان بسیار ضعیف، لرزان و لغزان است و آنقدر بی تدبیر و غیر حقوقدان هستند و آنقدر با مسائل امنیتی ناآشنا هستند که در گرما گرم مذاکرات هسته ای آمار و ارقام غلطی به دشمن می دهد که جز خیانت و تضعیف کشور و ملت اسم دیگری بر آن نمی توان گذاشت.غغ

اگر این سخنان از طرف احمدی نژاد رئیس جمهور سابق بیان شده بود، الان آقای علی لاریجانی رئیس مجلس ماتم زده شده بود و سئوال از رئیس جمهور را طراحی می کرد و زمین زمان را به هم میدوخت، تا عقده گشائی نماید! اما چرا سکوت کرده اند؟ آیا این سکوتهای بی معنی تداعی کننده سکوت در برابر فتنه گران سال 88 نمی باشد؟! چرا علی مطهری نسبت به جمع آوری امضاء و سئوال از رئیس جمهور اقدام نمی کند؟!

اگر به قول رئیس جمهور "آب خوردن ملت" هم به مذاکرات و توافق هسته ای با کدخدا گره خورده باشد، باید بگوئیم که آقای روحانی اصول اولیه تدبیر را نمی داند و لذا حضور ایشان در جایگاه رفیع ریاست جمهوری برای کشور هزینه سنگینی خواهد داشت که باید از سوی نمایندگان مجلس تدبیری نه از جنس تدبیر حاج حسن، اندیشیده شود.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ