سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانا نادان را می شناسد؛ چون قبلاً نادان بوده است؛ ولی نادان دانا را نمی شناسد؛ چون قبلاً دانا نبوده است . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 94 خرداد 22 , ساعت 8:19 عصر

بنام خدا و برای خدا

حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور در همایش فرمانداران در خصوص صندوق های رأی گفت: «صندوق رأی نیز باید صندوقی پلاستیکی و شفاف باشد تا همه آرای درون صندوق را از دور بینند و مقوا، پارچه، چسب و دوخته نباشد و صندوقی باشد که من ببینم که رای ام درون صندوق افتادهه

آقای لاریجانی هم که به همایش فرمانداران دعوت شده بود در اطهاراتی مشابهه روحانی گفت: «هر چه صندوق های رأی به جای کدر بودن، شفاف تر باشد، مردم بیشتر اعتماد می کنند و رأی ریخته شده در صندوق ها را می بینند.»

این دو نفر(روحانی و لاریجانی) برگزیده صندوقهای رأیی هستند که خود افتادن رأیشان به درون آن را رؤیت کرده اند و لذا توصیه به استفاده از صندوقهای شفافی که از سال 86 در کشور برای انتخابات مورد استفاده قرار گرفته حرف نابجائی است و طرح کردن صندوقهای پارچه ای و مقوائی و غیره همانند آب آوردن اربابی است که نوکر خود را نزد روان پزشک برد و به روان پزشک گفت: این نوکر من چند روزی است که دیوانه شده و هذیان می گوید، او را برای درمان نزد شما آورده ام. روان پزشک خواست که میزان دیوانگی نوکر را آزمایش کند و لذا آبکشی آورد و به نوکر ارباب داد و گفت برو این آبکش را پر از آب کن و بیاور! ارباب سریعاً آبکش را از دست نوکر گرفت و به دکتر ااروان شناس گفت: این دیوانه است, من خودم زود می روم و آب می آورم و آبکش را گرفت و شروع به دویدن نمود ... ! و لذا درخواست صندق پلاستیکی شفاف از سوی رئیس جمهور و رئیس مجلس علی رغم استفاده از این نوع صندق از سال 86 مثل آب آوردن با آبکش ارباب به اصطلاح سالم است.

البته این دو نفر به اندازه کافی از رئیس جمهور سابق عقده دارند و لذا فکر می کردند که استفاده از صندوقهای شفاف پلاستیکی را می توانند برای تأثیر گذاری بر روی افکار عمومی آن را به اسم خود تمام کنند! لیکن یا حافظه اشان ضعیف شده و یا فکر می کنند که می شود سر ملت کلاه گذاشت!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ