سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با هرکه دوستی می کنید، در راه خدا دوستی کنید و با هرکه دشمنی می کنید، در راه خدا دشمنی کنید . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 94 خرداد 25 , ساعت 1:14 صبح

بنام خدا و برای خدا

آقای روحانی در سال 1382 بعنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی و مسئول پرونده هسته ای در دولت خاتمی، با سه کشور اروپائی(انگلیس، فرانسه و آلمان) مذاکراتی داشت که در نتیجه فعالیتهای هسته ای کشور بطور کلی تعلیق شد. وقتی ایشان(حسن روحانی) در سال 92 بعنوان رئیس جمهور انتخاب گردید و کشورهای غربی هم از گرایش ایشان به غرب و کدخدا دانستن آمریکا، مطلع بودند، لذا تحلیل سرویسهای بیگانه و بخصوص غربی این بود که امکان معامله پرسود با آقای روحانی در خصوص پرونده هسته ای ایران وجود دارد و در همین رابطه خریداری همچون آقای خاویار سولانا مسئول اسبق سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جلسه شروع ریاست جمهوری آقای روحانی حضور پیدا کرد و بصورت محرمانه با آقایان روحانی و رفسنجانی هم دیدار نمود که حاصل آن جلسه محرمانه، قطع مونتاژ و نصب سانتریفیوژهای پیشرفته و عدم ارسال قطعات مهم رأکتور اراک قبل از آغاز مذاکرات رسمی هسته ای، به دستور آقای روحانی بود!(یعنی پذیرش تعلیق در آغاز ریاست جمهوری) که این موضوع را آقای سولانا در جلسه بعدی حضور خود در ایران افشاء نمود!عع

آنچه در بالا نوشته شد برای این است که به تحلیل و تفسیر کارشناس رادیو فرانسه از آقای روحانی بپردازم. در وبسایت رادیو فرانسه تفسیری در 11 اکتبر 2013 و 19مهرماه 1392 آمده که ترجمه آن چنین است: «ارزیابی غرب از وضعیت کنونی دولت روحانی، تعامل با فروشنده بدهکار و مشتاقی است که خود را ناگزیر از فروش می‌بیند. بر پایه  این جمعبندی، اگر خریدار صبور باشد، شرایط فروشنده را دشوارتر می‌کند و در همان حال، قیمت فروش را کمتر خواهد کرد.» 

با گذشت نزدیک 2 سال از ریاست جمهوری آقای روحانی و بررسی عملکرد گفتاری ایشان به این نتیجه می رسیم که آن تحلیل در زمانی که توافق ژنو صورت گرفت بسیار دقیق بوده است و غمگینانه باید اعتراف نمائیم که کالای پر ارزش خود را که ثمره خون بهترین دانشمندان شهیدمان بود به کسی سپردیم که قدر شناس آن کالا نبود و حاضر شد آن را برای سیر کردن شکم اشرافیت و احیاناً دلبستگی به غرب، در مقابل دریافت هیچ به کدخدا(آمریکا) بدهد!

به این سخنان توجه کنید تا به وضعیت آشفته فروشنده نگران و لرزان پی ببرید؛ روحانی "خزانه خالی است" ظریف می گوید "سیستم دفاعی ما نمی تواند 10 دقیقه در مقابل آمریکا بایستد". حاج حسن روحانی؛"آب خوردن ملت هم به تحریم وابسته است"  آقای روحانی؛"آمریکا کدخدای ده است" حاج حسن آقای روحانی؛"ما هر آنچه تعهد داده ایم و خواهیم داد به آن پایبندیم" .... و فروشنده عجول، بدهکار و مستأصل چگونه عزت مملکت را به حراج گذاشت که اگر ملت به موقع عمل نکند، ننگ ترکمنچای اعتدال بر پیشانی ملت ایران در عین داشتن قدرت و عزت نقش خواهد بست! پس به داد رئیس جمهور برسید که فردا دیر است و این مهم، فقط در توان ملت است.

 امام علی (ع):هشت کس اگر اهانت دیدند دیگری را ملامت نکنند و یکی از آنها، کسی است که از دشمنان خیر خواهد. (کتاب نصایح)

 

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ