سفارش تبلیغ
صبا ویژن
و از او پرسیدند امیر مؤمنان خود را چگونه مى‏بینى ؟ فرمود : ] چگونه بود آن که در بقایش ناپایدار است و در تندرستى‏اش بیمار ، و از آنجا که در امان است مرگ به سوى وى روان است . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 93 فروردین 18 , ساعت 12:4 صبح

رهبر فرزانه و حکیم انقلاب امام خامنه ای فرمودند:« همه نیروهای مسلح باید هوشیار باشند، اما بسیج احتیاج به هوشیاری مضاعف دارد.»

آنچه رهبر معظم انقلاب در خصوص هوشیاری مضاعف بسیج، و حتی از سایر نیروهای نظامی بر آن تأکید می فرمایند، گویای اهمیت موضوعی است که بسیج می تواند در همه عرصه های انقلاب اسلامی همواره نقش آفرینی نماید، و اهمیت بسیج در ایران اسلامی، از آنجائی ناشی می شود که بسیج و بسیجیان با تلاشهای مخلصانه خود ثمرات فراوانی برای انقلاب و نظام اسلامی داشته اند و به همین خاطر با دشمنان متعددی مواجه است، همانگونه که اسلام ناب محمدی(ص) با انواع و اقسام دشمنی ها از سوی اسلام آمریکائی روبرو است.

امروز بسیج با سلاح بصیرت و هوشیاری مضاعف، و با شناخت دقیق دو عنصر" زمان و مکان " باید در کشورمان نقش آفرینی کند و مدیریت جهادی در عرصه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ با تفکر بسیجی امکان پذیر می باشد، چرا که دشمنان داخلی و خارجی، همواره بسیج را سد راه، و مخل طرحهای براندازانه خود می دانند، و فتنه گران و دشمنانی که در انتخابات سالهای 84 و 88 ریاست جمهوری، طعم شکست را از ملت ایران چشیده اند، و فتنه عمیقی را در کشورمان سازماندهی و با کلمه " تــقــلــب" و حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی قصد براندازی و تغییر نظام اسلامی را داشتند، که در نهم دی ماه سال 88 با حضور چند میلیونی مردم طرحها و توطئه آنها با شکست روبرو شد.

امام خامنه ای

دشمنان و فتنه گران داخلی و خارجی، امروز در یک برنامه و توطئه منسجم و مشترک، سعی در مخدوش کردن چهره ی نورانی بسیج را دارند، و با بهره گیری از ترفندهای اسلام آمریکائی، که همان سلاح " زر و زُور و تزویر " است سعی در بیرون راندن بسیج از تمام صحنه های کشور را دارند، که این رؤیای آنان تعبیر ناشدنی است.

 و لذا بسیجیان؛ این سربازان حضرت روح الله و امام خامنه ای، باید با هوشیاری مضاعف و گسترش تفکر بسیجی و مدیریت جهادی درراستای تحقق اسلام ناب محمدی(ص) در" سال اقتصاد و فرهنگ " تلاش نمایند، چرا که امام خمینی(ره) فرمودند:« اگر بر کشوری ندای دلنشین تفکر بسیجی طنین اندازد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و الا هر لحظه باید منتظر حادثه باشیم. بسیج باید مثل گذشته و با قدرت و اطمینان خاطر به کار خود ادامه دهد.»

امروز دشمنان -" غربی، عربی، عبری "- در یک نبرد تمام عیار فرهنگی، اقتصادی و سیاسی  با جمهوری اسلامی صف آرایی کرده اند و لذا می طلبد که مدیریت کشور، در عرصه های مختلف براساس تفکر بسیجی و مدیریت جهادی سازماندهی شود، و غفلت از این مهم خسارات جبران ناپذیری برای کشور در پی خواهد داشت که در این رابطه امام راحلمان(ره) فرمودند: « اگر مسؤلین نظام اسلامی از شما (بسیجیان) غافل شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت. »

امام خمینی بسیج

لذا هوشیاری مضاعف بسیج بر اساس نقشه راهی که رهبر معظم انقلاب فرا روی بسیجیان قرار داده و می تواند چراغ هدایت ملت رشید ایران باشد، به این موارد می شود اشاره کرد:

الف- باید هوشیاری واعتقاد به مبارزه با دشمن و اهداف و شناخت دشمن را از یاد نبریم، چرا که دشمنان از دشمنی خود دست برنداشته و هچنان علیه ما در حال توطئه هستند.

ب- شناخت دقیق مبانی و اصول انقلاب اسلامی و اهداف آن، که زمینه سازی حکومت جهانی حضرت امام عصر (عج) را بدنبال خواهد داشت.

 ج- موقعیت و زمان شناسی و حفظ روحیه انقلابی گری و پرداخت هزینه آن، که خمینی کبیر(ره) فرمودند:« باید برای حفظ اسلام تا آخر ایستاد و پیشروی کرد.»

د- احیاء فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر و اجرای اصل هشتم قانون اساسی، که معمولا مورد بی توجهی مسؤلین اجرائی قرار گرفته است.

ه- نظارت بر امور فرهنگی و تبلیغی کشور از جمله صدا وسیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اجرای فرامین حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و پیگیری مطالبات آنان.

و- حضور بسیجیان بر اساس تفکر جناب عمار یاسر( این عمار)، که همان بصیرت افزائی، حضور به موقع و مسلح شدن به سلاح روز است، تلاش بدخواهان، بداندیشان، فتنه گران و دشمنان را خنثی می کند، و در صورتی که در این عرصه ها مجاهده نمائیم، هوشیاری مضاعف بسیج محقق خواهد شد. انشاء الله

والسلام           



لیست کل یادداشت های این وبلاگ