سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گناه نتوانستن کردن ، گونه‏اى از ترک گناه است . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 94 خرداد 28 , ساعت 3:26 عصر

بنام خدا و برای خدا

اکبر هاشمی رفسنجانی در مراسم رونمایی از کتاب تاریخ جامع ایران در سخنان جدید و آمریکا پسند خود، گفته است: « عده‌ای حرف‌های عجیب و غریب می‌زنند که ما می‌‌خواهیم خودمان به دانش دست پیدا کنیم و این در حالی است که تحریم‌ها پدر مردم را در آورده است، اکثر مردمی که مزدبگیر هستند تحریم‌ها استخوان‌های آنها را خرد کرده است.» وقتی که آقای رفسنجانی در فتنه سال 88 موفق به زمین گیر کردننن نظام اسلامی نشد، آنگاه در اقدامی متحورانه فرزند فتنه گر، ضدانقلاب و دزد خود را(مهدی رفسنجای) در سال 88 از دست قوه قضائی فراری داد و راهی انگلیس نمود تا از آن طریق بسته تحریمهای فلج کننده را برای به زانو درآوردن دولت سابق و مردم ایران به دوستان آمریکائی خود سفارش دهد! البته حاج آقا خاطره که گزارشات روزانه و رؤیاهای شبانه خود را ثبت و ضبط می کند بعید است، در خاطراتش به چگونگی اعزام مهدی به انگلیس چیزی ننوشته باشد! 

آقای رفسنجانی در زمان ریاست جمهوری خود بالاترین فشار اقتصادی را به "طبقه مزدبگیر جامعه که بیشترین افراد در کشور هستند"، تحمیل نمود و به همین خاطر در سال 84 با رأی منفی ملت مواجه گردید و مردم رأی خود را به رقیب ایشان دادند و شکست سنگینی را تحمل کرد و لذا رفسنجانی از آن روز عقده و کینه مردم و احمدی نژاد را به دل گرفت و با تیر زبان و نفاق و با هر بهانه و تزویر، خدمات 8 ساله دولت سابق را که بارها مورد تأئید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته، در توهینی زشت و خبیثانه "بیماری هاری" می خواند! و فتنه امروز هاشمی رفسنجانی شباهت بسیاری به فتنه سید کاظم شریعتمدار علیه امام و فتنه طحه و زبیر علیه امیرالمومنین علیه السلام دارد.

آقای رفسنجانی با عقده گشائی،به برخی از مردم اعترض می کند که چرا می گویند:«تحریم‌ها به نفع ما بوده است». باید به ایشان گفت؛ که اعتراض امروزتان به امام است، ولی جرأت اعتراض به امام را ندارید! زیرا امام خمینی ‌فرمودند: «تحریم اقتصادی و اخراج کارشناسان خارجی تحفه الهی بود که ما از آن غافل بودیم» لذا با این سخن امام خمینی، باید هاشمی را غافل بدانیم یا متکبر و منافق؟!تت

اگر خوب بررسی کنیم، عقده امروز هاشمی ناشی از حضور شهدای غواصی است، که آمدند تا ذلت مذاکره ی با کدخدا(آمریکا) را که بوی خباثت و خیانت از ورای آن به مشام می رسد، افشاء نمایند و از نوشاندن جام زهر دیگری جلوگیری نمایند و چهره تزویر و نفاق طلحه ها، زبیرها و ابوموسی های اشعری خائن امروز را به مردم بنمایانند و چه زیبا مأموریت خود را اجراء کردند. آنچنان که امام خامنه ای در وصفشان فرمودند:«صلوات خدا بر شهیدان مظلوم غواص که با حضور خود این فروغ خاموش نشدنی را مدد رساندند/ سلام بر دستهای بسته و پیکرهای ستم دیده شما / سلام بر شما که بار دیگر فضای زندگی را معطر و جان زندگان را سیراب کردید.» ورهبر عزیز و خستگی ناپذیر و منافق ستیز،شعور ملت بصیر ایران اسلامی را در استقبال از شهداء ستودند و فرمود: «سلام بر شما ملت وفادار و مسئولیت پذیر که خطاب لطیف الهی را بدرستی می شناسید و پاسخ می گوئید/ حضور پرمضمون امروز شما یکی از بیادماندنی ترین حوادث انقلاب است.»

والسلام 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ