سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] از خدا بترسید ، ترسیدن وارسته‏اى که دامن به کمر زده و خود را آماده ساخته ، و در فرصتى که داشته کوشیده و ترسان به راه بندگى تاخته و نگریسته است در آنجا که رخت بایدش کشید و پایان کار و عاقبتى که بدان خواهد رسید . [نهج البلاغه]
 
جمعه 94 خرداد 29 , ساعت 11:30 عصر

بنام خدا و برای خدا

رئیس جمهور کشورمان در خصوص بحث هسته ای آنچه به ظاهر گفته اند؛ اولاً اعتقاد به بازی بُرد-بُرد را دارد و ثانیاً اعتقاد دارد که هم باید چرختت سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخ زندگی مردم و همه مردم هم بر این اعتقاد استوارند اما سئوالی در این رابطه مطرح است، آیا همه لوازم را برای رسیدن به یک بازی بُرد-بُرد و چرخیدن زندگی مردم و سانتریفیوژها را فراهم کرده ایم؟ آیا طرف مقابل ایران که آمریکا در صحنه مذاکرات و رژیم صهیونیستی در پشت صحنه آن قرار دارند، اجازه دریافت امتیاز را در بازی بُرد-بُرد به شما که می ترسید و می لرزید و دنبال یک جای گرم می گردید، می دهند؟ و وقتی رئیس جمهور گفته اند خزانه خالی است و برای آشامیدن آب هم باید تحریمها لغو شود.(94/3/17)-البته رهبری عزیز همانطور که در تصویز دیده می شود دست آقای روحانی را چند ماه جلوتر خوانده بود و سفارش به حفر چاه داده بود94/1/1- و آقای ظریف رئیس تیم مذاکره کننده اعتقادش این باشد که تجهیزات نظامی ما 10 دقیقه هم نمی تواند در مقابل آمریکا مقاومت نماید و آقای روحانی هم آمریکا را کدخدای ده بخواند و بدنبال بستن با کدخدا باشد! آیا کدخدای آقای روحانی اجازه چرخیدن سانتریفیوژها و زندگی مردم را در پای میز مذاکرات هسته ای به شما که می ترسید و می لرزید خواهد داد؟! و اگر احیاناً امتیازی برای تصرف مجلس شورای اسلامی به شما بدهد، در مقابل آن، چه چیزی را از جیب ملت و عزت کشور به کدخدایتان برای راضی شدن تقدیم می کنید؟!

آنچه تاکنون از بررسی سخنان مختلف رئیس جمهور بدست می آید این است که مشی رفتاری و گفتاری آقای روحانی برخلاف  اظهارات گفته شده اش می باشد، زیرا اگر کسی اعتقادش بر این باشد که آمریکا دشمن انقلاب ما است و بر اساس نظر حضرت امام تا از راه انقلابی خود عدول نکنیم، آمریکا ما را قبول نخواهد کرد، پس طرح بازی بُرد-بُرد حرف مسخره و فریبی بیش نیست! زیرا دشمن بر خلاف ساده لوح بودن آقای روحانی، این مذاکرات را بازی نمی داند و قصد واگذاری امتیازی هم علی رغم تفکرات لیبرالی رئیس جمهور و همراهانش ندارد و تنها هدفش براندازی نظام اسلامی است که زمینه آن را جناب روحانی در این مذاکرات برایش فراهم نموده است! نن

طرح موضوع فوق ما را به این نتیجه می رساند که مذاکرات هسته ای بر اساس نظر راه گشای مقام معظم رهبری نفعی برای کشورمان ندارد، معظم له فرمودند: « رابطه با آمریکا و مذاکره با این کشور به جز در موارد خاصی برای جمهوری اسلامی نه تنها هیچ نفعی ندارد بلکه ضرر هم دارد و کدام عاقلی است که دنبال کار بی‌منفعت برود!؟ ... کاری که دکتر ظریف و دوستانشان شروع کردند و تا امروز هم خوب پیش رفتند دنبال می‌شود اما این، یک تجربه‌ی ذیقیمت دیگر برای همه بود که متوجه شویم نشست و برخاست و حرف زدن با آمریکایی ها، مطلقاً تأثیری در کم کردن دشمنی آنها ندارد و بدون فایده است.»

پس سئوال این است! چرا آقای روحانی و پدر خوانده دولت یعنی رفسنجانی حرف رهبری را برنمی تابند و کشور را به ناکجا آباد می برند؟! این همه ذلیل بودن و ترس و لرز در مقابل آمریکا زیبنده رئیس جمهور ایران نیست! و اگر شما نمی توانستید کشور را مدیریت نمائید، آیا کدخدایتان شما را مأمور به آمدن در انتخابات ریاست جمهوری نمود؟ و آیا تماس تلفنی شما با رئیس جمهور آمریکا که کار نابجائی از نظر رهبری بود، برای تشکر از کدخدا بوده است؟!!!

والسلام 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ