سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در صفت دنیا فرمود : ] مى‏فریبد و زیان مى‏رساند و مى‏گذرد . خدا دنیا را پاداشى نپسندید براى دوستانش و نه کیفرى براى دشمنانش . مردم دنیا چون کاروانند ، تا بار فکنند کاروانسالارشان بانگ بر آنان زند تا بار بندند و برانند . [نهج البلاغه]
 
شنبه 94 خرداد 30 , ساعت 11:30 عصر

بنام خدا و برای خدا

مدتی است که آقای رفسنجانی بر خلاف مشی متکبرانه خود، با حربه دروغ نگران مردم گردیده و در 26 خرداد 94 گفته است:  «تحریم‌ها پدر مردم را در آورده است اکثر مردمی که مزدبگیر هستند تحریم‌ها استخوان‌های آنها را خرد کرده است.»مم

اگر حرفهای رفسنجانی را در کنار سخنان جناب روحانی در استان خراسان شمالی قرار دهیم آنگاه متوجه خواهیم شد که تهیه کننده سخنرانی روحانی و رفسنجانی یکی است! و هر کدام وظیفه دارد تا قسمتی از پازل را به مردم بگوید، آنجا که جناب روحانی گفت: «کسانی که می‌گویند نباید با قامتی رشید و بهره‌گیری از دیپلمات‌های کارآزموده در برابر 1+5 ایستاده و مذاکره کنیم، از زندگی مردم بی‌خبر هستند.»

این که یک فرد متکبر و خود خواه چون هاشمی رفسنجانی به فکر مزدبگیران بیفتد دور از ذهن و بعید است و یقیناً در پس گفتار رفسنجانی و روحانی توطئه ای نهفته که عمق آن بزرگتر از فتنه سال 88 می باشد. این توطئه و فتنه زمانی بیشتر نمایان می شود که سخنان گذشته این جماعت را در کنار هم قرار دهیم تا به اهداف آنها پی ببریم، لذا ملت و بخصوص خواص انقلابی باید صحنه ها را رصد کنند، تا از اقدامات فتنه گران آسیبی به خیمه گاه انقلاب و مملکت نرسد. به سخنان آقایان رفسنجانی، روحانی، آشنا و جهانگیری توجه فرمائید:

حسن روحانی: « اگر پرتوکل الحاقی بد است پس چرا 124 کشور آن را پذیرفتند؟!»

هاشمی رفسنجانی: «عده‌ای حرف‌های عجیب و غریب می‌زنند که ما می‌‌خواهیم خودمان به دانش دست پیدا کنیم و این در حالی است که تحریم‌ها پدر مردم را در آورده است

اسحاق جهانگیری: «در مقطعی هستیم که باید تصمیمات جدی گرفته شود.»

رئیس جمهور: «ما با کمک مردم در سازمان ملل و شورای امنیت یعنی همان جاها که تحریم‌های ظالمان علیه ما وصل شد رفته و همان جا تحریم‌ها را لغو می‌کنیم. ما در تهران نمی‌نشینیم و شعار دهیم.»

آقای رفسنجانی: «باید دست از شعارهای کم محتوا که جلوی ترقی را می‌گیرد دست بر داریم چطور آقایانی تعامل با دنیا را ذلت حساب می‌کنند، چه ذلتی؟ ... خشکی و افراطی‌گری هیچ وقت جواب نمی‌دهد خوارج هم الآن نه اعتباری دارند نه ارزشی اسلام هم اینها را نمی‌خواهد.»

حسن روحانی: «تحریم ها باید از بین بروند تا سرمایه گذار به کشور بیاید و باید سرمایه گذاری انجام شود از مشکل آب خوردن مردم تا مشکلات مالی و بانکی مردم حل شود.»

حسام الدین آشنا مشاور روحانی: «شما را به مظلومیت شهدای کربلای چهار قسم می دهم نگذارید عملیات تیر 94 لو برود. غواصان ما به خط زده اند و ما نیاز به استتار و اختفا داریم»

حسن روحانی: «می‌گویند اسرار کشور باید محفوظ بماند. مگر کسی به این چیزها شک دارد؟ حالا یک وقتی یک نصیحتی رهبری معظم انقلاب که رهبر هستند و باید نصیحت و ارشاد کنند، نصیحت می‌کنند.»

از پس این سخنان یک چیز بیرون خواهد آمد و آنهم تحمیل یک توافق بد و ترکمنچای دوم با امضاء حسن روحانی به ملت و رهبری نظام اسلامی خواهد بود، که جناب روحانی آن را بازی بُرد-بُرد تلقی می کند و همچنان مست پیروزی شکننده 24 خرداد 92 است و چشم نیاز به دستان کدخدا(آمریکا) دارد!!!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ