سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، میراثی ارجمند و نعمتی، عام و گسترده است . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 94 تیر 10 , ساعت 11:51 عصر

بنام خدا و برای خدا

آنچه که ملت انقلابی ایران را از اهدافش منحرف می کند، عدم شناخت دشمن و فراموشی جنایات اوست و ظاهراً عده ای مأموریت ویژه دارندوو که شیطان بزرگ را نزد ملت بزرگ ایران بزک نمایند و با مدل توسعه از نوع غربی آن، تلاش دارند که پای شیطان بزرگ را که بر اساس نظر مقام معظم رهبری خیانت به ملت و کشور محسوب می شود به درون کشور باز کنند و در این راستا حربه تحریم و مذاکرات هسته ای را بهانه قرار داده و هر روز ملتمسانه به درگاه کدخدای(آمریکا) خود ساخته، از درون کاخهای مجلل و اشرافی در شمیرانات ناله اغوا کننده سر می دهند که ملت ایران نیاز به آب خوردن دارد و تحریم ها استخوانهای مردم را خرد کرده است! و بنا دارند با همین ناله های شیطانی جامعه را به سوی دو قطبی شدن هدایت و آن میوه ای را که در فتنه سال 88 نتوانستند بچینند در پایان سال 94 در انتخابات مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری برداشت نمایند!!!

در این روزها که آوردگاه ایران و آمریکا در وین بپا گردیده و آمریکا بدنبال تضعیع حقوق حقه ایران می باشد، پس تیم مذاکره کننده ایرانی باید بازی اغوا کننده بُرد-بُرد آقای روحانی را که فریبی برای کشورمان محسوب می شود به زباله دانی ریخته و بر اساس حقوق حقه نظام اسلامی و قوانین بین المللی و قدرت منطقه ای کشور و استراتژِی مقام معظم رهبری و طرح نمایندگان مجلس به "الزام دولت مبنی بر حفظ حقوق هسته ای،" توافق جامع هسته ای را تنظیم نمایند و در صورتی که خطوط قرمزی که به صراحت از سوی مقام معظم رهبری ترسیم گردیده، مورد غفلت و بی توجهی قرار گیرد، آنگاه دولت اعتدال و بخصوص رئیس جمهور که مسئولیت توافق هسته ای را بعهده گرفته، مورد نفرت و خشم انقلابی مردم واقع خواهند شد! زیرا رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: "بنده به کسی چک سفید امضاء هم نمی دهم."

امروز عده ای در داخل کشور که در فتنه سال 88 هم فعال بوده اند با شیطنتی از نوع لیبرال-اعتدالی کوشش دارند، آمریکا را که بر اساس نظریه امام خمینی شیطان بزرگ است، یک فرشته همدل و هم زبان که بسیار هم با محبت است، معرفی نمایند و به همین خاطر امام خامنه ای این قماش را که دارای مسئولیتهای مهمی هم در کشور هستند بعنوان خائنین به ملت و کشور معرفی نمودند.

رهبر عزیز انقلاب در دیدار با خانواده شهدای هفتم تیر در تحلیل دقیق خود فرمودند: «آن کسانی که امروز سعی می‌کنند از این هیولا (آمریکا) یک چهره‌ موجّهی معرّفی کنند، اینها دارند خیانت می‌کنند؛ اینها دارند جنایت می‌کنند. این کسانی که این حقیقت روشن را کتمان می‌کنند، این دشمنی خباثت‌آلود را در زیر پرده‌های توجیه می‌پوشانند، اینها دارند خیانت می‌کنند به این ملّت. کشور ما و ملّت ما احتیاج دارد دشمن را بشناسد، عمق دشمنی را بفهمد.»

والسلام 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ