سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش دو گونه است : دین شناسی و کالبد شناسی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 94 تیر 12 , ساعت 1:11 صبح

بنام خدا و برای خدا

تحلیل گران سیاسی سفر غیرمترقبه آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به جمهوری اسلامی ایران را سئوال برانگیز می دانند و قطعاً انگیزه این سفر مشکوک حفظ منافع ایران را در برنخواهد داشت! لذا با توجه به بیانات صریح رهبر معظم انقلاب پس از بیانیه لوزان که فرمودند؛ «هیچ چیز محرمانه‌ای در این خصوص وجود ندارد» و مسئولان مربوطه باید در خصوص حضور آقای آمانو که از طرف آمریکائی ها به ایران سفر کرده به مردم توضیح لازم را ارائه نمایند تا ملت از انگیزه سفر آمانو به کشور مطلع شوند. ننن

یکی از اهداف مهم آمریکا در مذاکرات هسته ای قطعاً بازرسی از مراکز نظامی حساس جمهوری اسلامی بخصوص تأسیساست موشکی ایران و به ویژه مراکز در اختیار سپاه پاسداران می باشد، اما وقتی شیطان بزرگ با واکنش به موقع و قاطع امام خامنه ای مواجه گردیدند، آمانو مدیر کل آژانس را به عنوان نماینده پوششی خود به ایران گسیل داشته تا مسئولین ایرانی را با التماس و تهدید وادار به عبور از خطوط قرمز ترسیمی مقام معظم رهبری نماید.

رهبر معظم انقلاب در مورد بدبین بودن به آژانس فرمودند: «ما با موکول کردن اجرای تعهدات طرف مقابل به گزارش آژانس، مخالفیم چون آژانس بارها و بارها ثابت کرده مستقل و عادل نیست بنابراین ما به آن بدبین هستیم.»

به نظر می رسد؛ آقای آمانو با همان بازی و فریبی که خلف ناصالح او یعنی آقای البرادعی مدیر کل سابق آژانس در زمان ریاست جمهوری خاتمی در سال 82 انجام داد و توانست با اجراء ترفندی کلیه عملیات هسته ای کشور را حتی اضافه کردن یک آجر را در سقف نگهبانی یک مرکز هسته ای تخلف و آن را متوقف نماید، امروز هم آمانو با همان نیت خبیثانه وارد کشور گردیده است. سید محمد خاتمی بعد از پذیرش تعلیق و وقتی متوجه شد، که اشتباه بزرگی و کلاه گشادی توسط البرادعی به سرش رفته است، گفت: متاسفم! کار البرادعی کاری غیر اخلاقی بود.» و لذا پذیرش آمانو که مأمور ویژه سازمان سیا در آژانس بین المللی می باشد، فاقد تدبیر و عقلانیت سیاسی و امنیتی است! و این چنین است که مقام معظم رهبری علی رغم خوشبینی رئیس جمهور فرمودند: "به مذاکرات خوشبین نیستم"، چرا این مهم مورد توجه جناب روحانی و پدر خوانده دولت اعتدال(رفسنجانی) قرار نمی گیرد!!!

آنچه باعث تمدید مذاکرات هسته ای به مدت 7 روز دیگر شده تنها خطوط قرمز جمهوری اسلامی است و لذا تیم مذاکره کننده باید تزویر و نیرنگ دشمن را درک نمایند و زیر بار توافقنامه بدون امضائی که خطوط قرمز کشورمان را رعایت نکرده، نرفته و مسئول اصلی مذاکرات که رئیس جمهور می باشد، نباید تحت فشارهای آمانو و آمریکا و بعضی از عوامل تأثیر گذار داخلی که اهداف دشمن را دنبال می کنند، برود و چنین نیرنگ و کلاهی را که قبلاً بر سر خاتمی رفته بود، بپذیرد، زیرا پذیرش این نیرنگ مساوی بی تدبیری و کدخدا(آمریکا) پرستی خواهد بود!

والسلام  

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ