سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بی عمل مانند کمان بی زه است . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 94 تیر 17 , ساعت 12:52 عصر

بنام خدا و برای خدا

حضرت امام خمینی(ره) استراتژی انقلاب اسلامی را زمینه سازی حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) قرار داده و در اعلام عمومی خود فرمودند: «مسئولان ما باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران، نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچم‏داری حضرت حجّت ارواحنا له الفداء است که خداوند بر همه مسلمانان و جهانیان منت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد، مسائل اقتصادی و مادی اگر لحظه‏ ای مسئولین را از وظیفه‏ ای که بر عهده دارند، منصرف کند، خطری بزرگ و خیانتی سهمگین را به دنبال دارد. باید دولت جمهوری اسلامی تمامی سعی و توان خود را در اداره هر چه بهتر مردم بنماید و این بدان معنا نیست که آنها را از اهداف عظیم انقلاب که ایجاد حکومت جهانی اسلام است، منصرف کند» (صحیفه نور ج 21، ص 108)

با این مقدمه کوتاه به اهداف مذاکرات هسته ای از نگاه دولت و حامیان پیدا و پنهان آن می پردازم. جناب روحانی تا کنون چند بار چرخیدن سانتریفیوژها را به چرخیدن زندگی مردم و اقتصاد کشور مشروط کرده است و هنوز پس از مذاکرات طولانی و زجرآور دو ساله چشم انداز روشنی از چرخیدن زندگی ملت و اقتصاد دیده نمی شود و آنچه از هنر دولت که اسم آن را به دروغ تدبیر گذاشته و قابل رؤیت است، تنها مصالحه با کدخدا و از چرخش انداختن سانتریفیوژها بوده و بس!  لل 

دولت اعتدال حداکثر نگاهش به مذاکرات هسته ای، چرخیدن اقتصاد کشور و حل مشکل آب آشامیدنی ملت و ریزگردها است!(سخنان آقای روحانی) هر چند گاهاً از درون مذاکرات یا جلسات محدود دو نفره خبرهای از کمپین انتخاباتی و جناحی برای تصرف مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری به گوش می رسد که این بی تدبیری بر خلاف منافع ملی است! اما بر خلاف دیدگاه رئیس جمهورمان که مذاکرات هسته ای را بازی بُرد-بُرد می خواند، استراتژی دولت آمریکا در مذاکرات هسته ای، از جنگ تمدنهای هانتیگتون برای تضعیف و در نهایت انهدام تمدن اسلامی بهره می برد و بنای مذاکرات را بر بُرد آمریکا و باخت ایران نهاده است و نتیجه توافق اولیه ژنو در سال 92 تعلیق و تعطیلی و بیانیه سیاسی لوزان در سال 94 انهدام زیر ساخت های اصلی تأسیسات هسته ای کشورمان مثل فردو و اراک بوده است!

اگر بپذیریم که دولت آمریکا یا همان شیطان بزرگ از نگاه امام خمینی در مذاکرات با استراتژی جنگ تمدنها حضور یافته که اعمال و رفتار مستکبرانه اش تائید کننده این دیدگاه است، پس دولت آقای روحانی حق ندارد که بر خلاف گفتمان امام راحلمان حرکت نماید و دشمن را در رسیدن به اهدافش یاری نماید! لذا باید جناب روحانی به مردم پاسخ گوید؛ آیا بر اساس استراتژی امام، مذاکرات هسته ای را مدیریت می نماید و توانسته است، با استراتژی دشمن مقابله نماید؟! و وقتی امام می گوید: "ما آمریکا را زیر پا می گذاریم" و آقای روحانی در مقابل حرف امام می گوید: «آمریکا کدخدای ده است و بستن با کدخدا راحت تر است.» آیا رئیس جمهور در مسیر امام حرکت می کند و یا مسیر مذاکرات را بازی بُرد-بُرد قرار داده و علی رغم اینکه آمریکائی ها بارها فریب و تهدید خود را در طول مذکرات عملیاتی کرده اند، اما آقای روحانی سخت معتقد است که آمریکا کدخدا است!!!

اشکال اساسی جناب روحانی این است که بخاطر مراودات فراوان با غرب و اصلاح طلبان برانداز و خاندان رفسنجانی، از تفکر امام و انقلاب فاصله گرفته و لذا نهایت خواسته ایشان اقتصاد شکمی و توسعه کشور بر اساس مدل غربی است و امکان پیگیری اهداف بلند امام و انقلاب را ندارد و آنقدر ترس و لرز بر ایشان غلبه نموده که این روزها دیگر از بازی بُرد-بُرد هم سخن نمی گوید و دنبال عملیاتی کردن صلح امام حسن می باشد! "امام خمینی چه خون دلی خورد از دست لیبرالها!!!"

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ