سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مازاد دانشت را که به برادر بی بهره از دانشت می رسانی، صدقه تو بر او به شمار می آید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 93 فروردین 24 , ساعت 6:21 عصر

السلام علیک یا ابا الفضل العباس(س) 

مردم خوب کشورم از طریق مختلف در جریان اقدام قلدرمآبانه سردمداران آمریکا در رابطه با جلوگیری از حضور سفیر کشورمان آقای ابوطالبی در سازمان ملل مطلع گردیدند، ایشان؛ که حکم مسئولیت خود را به تازگی از رئیس جمهور محترم دریافت کرده و در آستانه عزیمت به سازمان ملل بودند، از طرف دولت شرور آمریکا، اطلاعیه ای مبنی بر جلوگیری از ورود نماینده کشورمان به خاک آمریکا روبرو گردید، و لذا حضور ایشان در سازمان ملل با امّا و اگرهای متعددی روبرو گردید.

دولت تدبیر و امید، در شروع کار خود با لبخندهای فراوان به آمریکا و غرب، و دادن امتیازهای مختلف در پرونده هسته ای به آنها و ارتباط تلفنی رئیس محترم جمهور با رئیس جمهور بی فرهنگ آمریکا، تلاش نمودند که با سرعت دشمنی ها را به دوستی تبدیل کنند و با نگاه به دست بیگانگان مشکلات اقتصادی کشور را مرتفع نمایند، و لیکن تا کنون با همه ی کوتاه آمدن در برابر یاوه گوئی دشمنان، کوچکترین امتیازی بدست نیاورده اند.

قلدری آمیرکا و اعتدال

اما در خصوص نماینده قانونی  کشورمان در سازمان ملل باید گفت؛ کشور آمریکا بصورت غیر حقوقی و غیر دیپلماتیک که مخالف حقوق سازمان ملل و بین المللی است، اقدام کرده و لذا از ریاست محترم جمهور کشورمان، که سرهنگ نیستند و حقوقدان می باشند، می خواهیم از حق قانونی کشورمان دفاع نمایند و از سازمان ملل خواسته شود که به کنوانسیونهای بین المللی پایبند باشند و فشار لازم به سردمداران آمریکا از ناحیه آن سازمان وارد شود؛ مگر می شود سالیانه برای عضویتمان در سازمان ملل مبالغ کلانی  بپردازیم، اما نتوانیم نماینده رسمی کشورمان را خود انتخاب نمائیم و به آن سازمان گسیل نمائیم!؟

ما در کشورمان انقلاب کردیم تا با کدخداهای ریز و درشت روبرو نباشیم و دولت ایران نباید از امضاء خود در این رابطه کوتاه بیاید زیرا آمریکائیها، احساس کرده اند که بعضی از افراد درون دولت، کدخدائی آمریکا را پذیرفته اند و این یاغی گری آنان بخاطر بعضی از اقدامات نا بجای دولت است، که مقام معظم رهبری فرمودند:« البته برخی از آنچه در سفر نیویورک پیش آمد به نظر ما نابجا بود». (آقای ظریف در رابطه با این سخنان رهبری گفتند ؛ که منظور ایشان تماس تلفنی آقای رئیس جمهور با اوباما و ملاقات طولانی من با وزیر خارجه آمریکا بود)

 معرکه ای که آمریکا ئیها در رابطه با نماینده ایران در سازمان ملل بر پا کرده اند، محل آزمون دولت تدبیر و امید است، و سئوال اساسی اینجاست؛ آیا رئیس جمهور کشورمان که در مقابل منتقدین داخلی به توافقنامه هسته ای با اخم و تشر و کلمه بی سواد برخورد کردند، در مقابل زیاده خواهی آمریکا چگونه برخورد می نمایند؟ و آیا با لبخندهای زیبا و ملیح وزیر خارجه کشورمان آقای ظریف موضوع قابل حل است!؟ و یا آقای روحانی حکم صادره برای آقای ابوطالبی را برای رضایت آمریکائیها پس می گیرد و امضاء خود را پاره می کند و مجددا دست به قلم می شود و برای فرد دیگری  حکم صادر می نماید؟.

عجب آزمون و کار و زار سختی است، البته با کمی جرأت مشکل حل می شود! باور ندارید؟ از سرهنگ پاسداری بپرسید که 15 ملوان مسلح و آماده انگلیسی را در سوم فروردین سال 1386به تنهایی در اروند رود اسیر و گرفتار خشم انقلابی خود نمود، و باز می توان از فرمانده ملوانهای انگلیسی پرسید؛ که چرا در زمان دستگیری از شدت ترس، شلوارت را ... و شلوار جدیدی برایت آوردند!؟

آفرین به این دلاور مردان غیور و انقلابی، که خدا و دوستان خدا را دوست دارند و دشمنان خدا را دشمن می پندارند.

                                                                                                والسلام   



لیست کل یادداشت های این وبلاگ