سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که گناه بر او دست یافت روى پیروزى ندید ، و آن که بدى بر وى چیره گشت مغلوب گردید . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 94 مرداد 14 , ساعت 1:31 صبح

به نام خدا و برای خدا

حسن روحانی در گفتگوی تلوزیونی 11 مرداد 94 «قدرت دفاعی ما به هیچ‌عنوان کاسته نخواهد شد و در اینجا به مردم ایران عرض777 می‌کنم که برخی‌ها که در گوشه و کنار می‌گویند دولت دنبال اقتصاد، مهار تورم، رفع رکود، بهداشت و درمان، سلامت و سیاست خارجی است، ولی دنبال تقویت بنیه دفاعی نیست، ما در سلاح‌های استراتژیک و تقویت بنیه دفاعی‌‌مان کاری که دولت در این دو سال انجام داده است، به اندازه 80 درصد 10 سال قبل است.» به جدول مقابل نگاه کنید، تا به کذب بودن سخن رئیس جمهور پی ببرید!!!

آقای رفسنجانی در خاطره 5 مهر 64 می نویسد: «مسئولان ترمینالهای نفتی جزیره خارک گفتند اگر درست دفاع شود، با وضع موجود می توانیم روزانه تا چهار میلیون بشکه نفتصادر کنیم ولی اعتمادی به دفاع(پدافند هوائی که مسئولش حسن روحانی است) نیست.»

آقای رفسنجانی در خاطره 30 فروردین 1365 می نویسد: «آقای دکتر روحانی تلفن کرد. از ادامه جانشینی آقای رضائی(محسن) راضی نیست و با رفیق دوست برخورد تلخی داشته است.»

آقای رفسنجانی در خاطره 16 اردیبهشت 1365 می نویسد: «بعد از جلسه مجلس آقتی دکتر روحانی آمد و راجع به جنگ و مشکل ارتش و سپاه و مهندسی رزمی بحث شد. آقای روحانی نگران توسعه طلبی(تقویت بنیه دفاعی) سپاه  است.»(4)تت

آقای حسن روحانی با منوچهر قربانی فر (دلال رابطه رفسنجانی با مک فارلین) در هتل PARISANA   پاریس با یک فرد آمریکائی-صهیونیستیبه نمایندگی از سوی حجت الاسلام رفسنجانی در سال 1365ملاقات و سخنانی بر علیه امام خمینی به طرف آمریکائی می گوید.

در رابطه با مساله موشکی ایران در بند 3 از بیانیه مستقل ضمیمه آمده است. «از ایران خواسته می‌شود تا هیچ فعالیتی مرتبط با موشک‌های بالستیک طراحی شده با قابلیت حمل تسلیحات هسته‌ای صورت ندهد، از جمله شلیک هرگونه موشک با استفاده از چنین فناوری‌های مربوط به موشک‌های بالستیک، تا زمان هشت سال پس از «روز پذیرش برجام» و یا تا زمانی که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارشی ارائه دهد که «جمع‌بندی مبسوط» را تأیید کند، بسته به اینکه کدام زودتر اتفاق افتد» لذا بر اساس این بند ایران به مدت 8 سال حق ساختن و پرتاب موشکهای بالستیک و ماهواره بر را نخواهد داشت و سخن آقایا روحانی، ظریف و عراقچی دروغی بیش نیست! و اگر اینان راست می گویند در اولین روز پس از احراء توافق در شورای عالی امنیت ملی کشور اجازه پرتاب موشکهای شهاب، سحیل، قدر و فاتح را به سپاه پاسدارانکه بر اساس خاطرات رفسنجانی دیروز از قدرت آن می ترسیدند! صادر نمایند و یا ماهوراه ای را به هوا بفرستند!!!

اساساً همه موشک هایی که قادر باشند "سرجنگی" 250 کیلو گرمی حمل کنند، چه از نوع موشک های کروز، موشک های بالستیک و ماهواره بر باشند، قابلیت حمل کلاهک هسته ای را بجای "سرجنگی" دارندو همه موشک های میان برد و استراتژیک ایران را شامل می شود و لذا جناب روحانی با پیشینه امنیتی این موضوع را بخوبی می دانند، اما چرا کتمان می کنند و واقعیت را با ملتخود در میان نمی گذارند؟! اا

حال سئوال اساسی اینجا است؛ وقتی آقای روحانی با ملت خود از در صداقت سخننمی گوید و در دوران دفاع مقدس بر اساس خاطرات پدرخوانده دولتش(رفسنجانی) از قدرت گرفتن سپاه نگرانیداشته و در زمان تصاحب کرسی ریاست جمهوری سازمان فضائی کشور را منحلنموده و با مانورهای موشکی سپاه به طرق مختلف از ترس کدخدا(آمریکا)در شورای عالی امنیت ملی مخالفت می نموده و بودجه دفاعی کشور را نسبت به سال 92 حدود 25 درصد کاهشداده و توان هسته ای کشور را شبیه کاریکاتور نموده، آیا می توانیم دست پخت هسته ای جناب روحانی را موجب عزت و عظمت نظام اسلامی بدانیم؟! وقتی دختر و داماد حسن فریدون(برادر رئیس جمهور) که ساکن انگلیس هستند و هیچ تخصصی هم در خصوص مذاکرات هسته ای نداشته، آیا حق نداریم به برجام و قطعنامه 2231  شک نمائیم؟! لذا همه ملت حق دارند، دست پخت هسته ای جناب روحانی را که توسط سازمانهای جاسوسی سیا و موساد تهیه کرده اند دلواپس و نگران باشند.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ