سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بی گمان در سوره حمد، کلماتی جامع ازخیر و حکمت در امور دنیا و آخرت گرد آمده است که نظیر آن رادر هیچ کجا نمی توان یافت . [امام رضا علیه السلام]
 
شنبه 94 مرداد 31 , ساعت 5:8 صبح

به نام خدا و برای خدا

رئیس جمهور کشورمان که مدرک فوف لیسانس و دکترای حقوق خود را از دانشگاههای روباه پیر یعنی انگلیس دریافت نموده و علی رقم حضور ااطولانی مدت در انگلیس، ظاهراً قادر به مکالمه زبان انگلیسی نیستند! که این مسئله هیچ ربطی به نوشته پیش رو ندارد و حقیر قصدم این است که به موضوع مهمتری که جناب روحانی در بین استانداران و اعضاء دولت خود بدون توجه به قانون اساسی و پیامدهای آن بر زبان جاری کردند، بپردازم. آقای روحانی در آن جمع جملات افراطی، غیر منصفانه و غیر قانونی علیه نهاد شورای نگهبان قانون اساسیداشتند و گفت: «شورای محترم نگهبان ناظر است نه مجری. مجری انتخابات دولت است. دولت مسئول برگزاری انتخابات است و دستگاهی هم پیش‌بینی شده که نظارت کند تا خلاف قانون صورت نگیرد. شورای نگهبان چشم است و چشم نمی‌تواند کار دست را بکند، نظارت و اجرا نباید مخلوط شوند باید به قانون اساسی کاملا توجه کرده و عمل کنیم ... مگر مجلس اول پس از انقلاب اسلامی که در آن زمان حتی شورای نگهبان نیز وجود نداشت و همه حتی گروهک‌های مخرب در آن حضور داشتند بهترین مجلس تاریخ این کشور نبود؟»

آقای روحانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بارها در انتخاباتهای مهم کشور از جمله مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و ریاست جمهوری ثبت نام نموده و توسط همین شورای نگهبان هم مورد تائید قرار گرفته و معمولاً هم رأی لازم را در کنار حجت الاسلام رفسنجانی کسب نموده و وارد گردونه قدرت شده است، حال سئوال این است که چرا ایشان چنین جملاتی را قبلاً مطرح نکرده است؟! آیا اتفاقی افتاده که این چنین باید به شورای محترم نگهبان حمله ور شد؟ و یا به خاطر زندانی شدن فرزند فاسد اقتصادی، آقای رفسنجانی از سوی ایشان دستوری صادر شده باشد؟! و یا قرار است مابقی فتنه گرانی که در دولت جائی برای نفوذ آنها مهیا نشده و قصد تصاحب مجلس را دارند، جناب روحانی دقدقه رد صلاحیت آنها توسط شورای نگهبان را دارد؟! و یا اینکه فتنه ای بزرگتر از فتنه سال 88 را تدارک دیده اند و پیش درآمد آن حمله به شورای نگهبان در این مقطع زمانی است ... تا مردم فرصت پی بردن به عمق فاجعه بار بودن برجام و قطعنامه 2231 را نداشته باشند؟!!!

حضرت امام(ره) پیش بینی کرده بودند که بعضی از یاران انقلاب رفته رفته با زندگی اشرافی انس خواهند گرفت و حرکت بر محور اصول و مبانی انقلاب اسلامی را بر نمی تابند و لذا قلم به دست گرفتند و در خصوص حضور لیبرالها و جریانات غیر انقلابی به وزیر وقت کشو هشدار دادند و مرقوم فرمودند: «در هر صورت به حسب این پرونده‌های قطور و نیز ملاقات‌های مکرر اعضای نهضت چه در منازل خودشان و چه در سفارت آمریکا و به حسب آنچه من مشاهده کردم از انحرافات آنها که اگر خدای متعال عنایت نفرموده بود و مدتی در حکومت موقت باقی مانده بودند، ااملت‌های مظلوم به ویژه ملت عزیز ما اکنون در زیر چنگال آمریکا و مستشاران او دست و پا می‌زدند و اسلام عزیز چنان سیلی از این ستمکاران می‌خورد که قرن‌ها سر بلند نمی‌کرد و به حسب امور بسیار دیگر، نهضت به اصطلاح آزادی صلاحیت برای هیچ امری از امور دولتی یا قانون‌گذاری یا قضایی را ندارند...»

 حال اگر جناب روحانی برای حضور لیبرالها و ملی- مذهبی ها تلاش می کند، تکلیف آنها را حضرت روح الله الموسوی الخمینی در 30 بهمن سال 66 بصورت شفاف معیین کرده است! و اگر برای نفوذ فتنه گران سال 78 و 88 در مجلس شورای اسلامی تلاش می کند، پرونده سیاه آنها در ارتباط با اسرائیل و آمریکا کاملاً شفاف است و اگر دستوری از جانب کدخدا(آمریکا) برای تغییرات مد نظر آقای رفسنجانی صادر شده باید گفت، که لازم است جناب روحانی این اوهام را به کناری بنهد و با عقلانیت و توکل بر خدا به وظیفه قانونی خود بپردازد که وقت بسیار تنگ است، زیرا همه اسلاف قبلی ایشان از هاشمی رفسنجانی که استوانه ای بود که امروز پوسیده، تا خاتمی وارد میدان مخالفت با شورای نگهبان به اسم اجرای قانون اساسی شدند و لکن به حمدلله توفیقی برای خلل در قانون اساسی و نفوذ دادن اصلاح طلبان مورد حمایت آمریکا و اسرائیل پیدا نکردند و آقای احمدی نژاد هم -که وحشت مناظره با او، خواب را از چشمان رئیس دولت ربوده است- وارد بازی احراء قانون اساسی شد و لذا جناب روحانی هم چنین توفیق نامشروعی نصیبش نخواهد شد، هر چند که امیدش تنها به کدخدا(آمریکا) دوخته شده است!!!

آیا جناب روحانی واقعاً یک حقوقدان است؟! و تراز نظام اسلامی را در بالاترین پست اجرائی کشور رعایت نموده است؟!!!

والسلام  

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ