سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرد را آن بهاست که بدان نیک داناست آن ارزى که مى‏ورزى ، [ و این کلمه‏اى است که آن را بها نتوان گذارد ، و حکمتى همسنگ آن نمى‏توان یافت و هیچ کلمه‏اى را همتاى آن نتوان نهاد . ] [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 94 شهریور 2 , ساعت 3:11 صبح

به نام خدا و برای خدا

در صحیفه امام، جلد 21، صفحه 87 می خوانیم که حضرت روح الله می فرماید: «آمریکا و استکبار در تمامی زمینه ‏ها افرادی را برای شکستتت انقلاب اسلامی در آستین دارند، در حوزه‏ ها و دانشگاه ها مقدس‏ نماها را که خطر آنان را بارها و بارها گوشزد کرده ‏ام. اینان با تزویرشان از درون محتوای انقلاب و اسلام را نابود می‏ کنند. باید از شرّ اینها به خدا پناه بریم

حسن روحانی می‌گوید: «تأیید یا رد صلاحیت کاندیداها به عهده دولت است نه شورای نگهبان!»

به فرض محال، اگر حرف حاج حسن روحانی را درست بدانیم، آیا امکان تائید صلاحیت فردی لیبرال و درس خوانده در انگلستان، در دولت احمدی نژاد فراهم می شد؟! اصولاً با توجه به تکبر و خود بزرگ بینی حجت الاسلام رفسنجانی، آیا امکان رها کردن دولت از سوی ایشان و رسیدن دولت به خاتمی میسر می شد؟! و اگر اجازه تائید صلاحیت ریاست جمهور آینده بر اساس نظریه غلط جناب روحانی، در اختیار دولت لیبرال و مشتاق آمریکای آقای روحانی باشد، آیا به غیر از دوستداران کدخدا(آمریکا) کسی دیگری قادر به عبور از سد دولت اعتدال می باشد؟! لذا به رئیس جمهور باید یاد آور شد؛ که استفاده از این ادبیات، شما را مضحکه دولت های بیگانه و عامه مردم می کند و خبر از خوی استکباری و ژاندارمی را در داخل و کدخدا پذیری شما را در بیرون به اثبات می رساند و خبر دیگر ممکن است این باشد که اینان، قصد شومی در سر دارند تا میوه نوبرانه پسا تحریم را با مدد کدخدا(آمریکا) که انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم است را به چنگ آورند و شاگرد نمونه پسا تحریم در نزد کدخدا گردند!!!اا

اگر توضیحات کوتاه فوق را در کنار مواضع مسئولان آمریکائی بگذاریم و سخنان آقای رفسنجانی و سخن جناب روحانی را که گفتند: «تأیید یا رد صلاحیت کاندیداها به عهده دولت است نه شورای نگهبان!» همه اینها را کنار هم قرار دهیم، در می یابیم که هدف و نشانه آنها تغییر اساسی در گفتمان انقلاب اسلامی است و لذا باید با دقت و بصیرت تیرک خیمه معاویه را نشانه گرفت، زیرا گرد و غبار تدارک فتنه ای بزرگتر از فتنه سال 88 در سخن جریان نفاق داخلی با هماهنگی دشمنان خارجی کاملاً قابل دیدن است و لحظه ای از کانون توطئه، که پیش درآمد آن بازگشائی سفارت انگلیس و راه اندازی حزب دوم مشارکت به اسم «اتحاد ملت ایران» نباید غفلت ورزید!

اگر با بصیرت انقلابی به سخنان مارک گرکت، ریچارت پرل و جان کری توجه کنید، به عمق فتنه پی خواهید برد.

آقای رئول مارک گرکت می گوید:« کلید اصلی برای ایجاد تغییر بنیادین در سیاستهای ایران، از بین بردن خصوصیات انقلابی رژیم ایران است.... باید نفوذ اسلام و روحانیون را در این کشور از بین برد و آرمانهای انقلابی را از درون تهی کرد. اگر نظام ولایت فقیه از هم بپاشد، آنگاه می توان گفت که جمهوری اسلامی ایران تغییر ماهیت داده است.»تت

ریچارت پرل از گروه مشاوران پنتاگون در خصوص تغییر ساختار حکومتایران می گوید:« هدف آمریکا در خاورمیانه ، تغییر نقشه سیاسی و جغرافیایی منطقه از جمله تغییر ساختار حکومت ایران است.»

جان کری وزیر خارجه آمریکا می گوید: «ظریف به طور خاص در دو هفته گذشته به من گفت، "اگر این توافق اجرایی شود، آن زمان قدرت کافی برای من جهت همکاری بیشتر و گفت‌وگو با ما درباره مسائل منطقه‌ای بوجود خواهد آمد."

گلدبرگ در ادامه پرسید: «آیا به اعتقاد شما این توافق می‌تواند تعادل جدیدی در خاورمیانه بوجود آورد؟ اگر صحبت شما درباره آیت‌الله [خامنه‌ای] و واکنش وی به [احتمال رد توافق توسط ] کنگره آمریکا صحت داشته باشد‌، آنوقت کار ظریف و روحانی تمام می‌شود.»

کری در پاسخ به وی تأکید کرد: «بله، این درست است. آنها به دردسر می‌افتند؛ آنها با مشکلی جدی مواجه می‌شوند.»

امام خمینی(ره) در خصوص مستقل بودن و ذلیل شدن مسئولین می فرمایند: «مى‌‏خواهى مستقل باشى، باید جورش را بکشى! مى‏‌خواهى ذلیل باشى؟ برو پیوند کن با آمریکا.» 

پس کاسبان تحریم و پسا تحریم کسی نیست به غیر از دولت اعتدال و پدرخوانده اش، که این روزها در فراق فرزند(مهدی رفسنجانی) دزد و مفسد اقتصادیش بسر می برد و این جماعت زیاده طلب چه بی توفیق بودند که در دفاع مقدس در قبیله شان یک نفر شهید هم یافت نمی شود اما، کلکسیونی از غارت بیت المال در رفتار، کردار و زندگی تجمل گرائی آنان دیده می شود!!!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ