سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبّت دنیا، خرد را تباه می کند و دل را ازشنیدن حکمت باز می دارد و کیفری دردناک می آورد . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 94 شهریور 6 , ساعت 12:53 عصر

به نام خدا و برای خدا 

رئیس‌جمهور کشورمان در جمع مردم همدان با دفاع از توافق وین و بر خلاف نظر کدخدا(آمریکا) ادعای عجیبی را مطرح نمود و گفت: «بعد از 23 ماه تلاش و مذاکره توسط دیپلمات‌های ملت به نقطه‌ای رسیده‌ایم که توانسته‌ایم سایه شوم جنگ را از سر مردم برداریم و امنیت واقعی را به کشور بازگردانیم»!دد

بر خلاف اظهارات پوپولیستی جناب روحانی چندین مقام مسئول آمریکائی، اسرائیلی و حتی بزدلان سعودی، ادعا کرده اند که با انجام توافق وین حمله نظامی به ایران آسانتر خواهد بود

آموس یالدین رئیس اسبق سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل و رئیس کنونی مرکز مطالعات امنیت ملی دانشگاه تل‌آویو به این مطلب اشاره می کند: «زمانی که مهلت توافق هسته‌ای به پایان رسد، حمله نظامی آمریکا دشوارتر نخواهد بود، بلکه آسانتر از امروز می‌باشد.»

 «جاش ارنست» سخنگوی کاخ سفید، چندی پیش در نشست خبری در مورد اهداف احتمالی اقدام نظامی علیه ایران می گوید:«نکته کلیدی این است که (پس از توافق) گزینه نظامی تقویت هم می‌شود،چرا که طی این سال‌ها ما جزئیات بیشتری از برنامه هسته‌ای ایران جمع‌آوری خواهیم کرد.»

مارک دانکف رئیس اسبق دفتر حزب جمهوریخواه کینگ گفت:« بهتر است ایران با تقویت همکاری با روسیه و چین در برابر حمله احتمالی مشترک آمریکا و اسرائیل خود را آماده کند.»هه

اوباما می گوید: «ایران، یک رژیم دین‌سالار بی‌رحم و حامی تروریسم است. پس از 15 سال، شرایط برای اقدام نظامی مناسب‌تر است. بازرسی‌ها پس از دو رئیس‌جمهور بعدی هم ادامه دارد»!

توافق وین آنقدر به کام دشمنان ایران شیرین آمده که بن‌سلطان سفیر عربستان سعودی در آمریکا می گوید: «توافق ایران بر سر منطقه آوار خواهد شد و عربستان و قدرت‌های خلیج (فارس) آماده‌اند پس از توافق هسته‌ای، بدون حمایت آمریکا به ایران حمله کنند.»

اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا می گوید: «یکی از دلایلی که این یک توافق خوب است، این است که هیچ‌کاری در جهت پیشگیری از گزینه نظامی، ایالات متحده که من مسئول آن هستم، انجام نمی‌دهد.»

بر خلاف ساده لوحی رئیس جمهورمان در برابر آمریکا و با توجه به تهدیدات نظامیفوق می شود گفت؛ نه تنها لفاظی های حمله نظامی مقامات آمریکای علیه کشورمان کاهشنیافته و سایه حمله نظامی بر طرف نشده - که سالها است به دروغ بودن آن وافقیم- بلکه غمگینانه باید اعتراف کرد و به آشپزان ایرانی توافق وین گفت؛ که نقشه و مصالح برجام و قطعنامه ی 2231 توسط سازمان جاسوسی آمریکا و اسرائیلتهیه شده و آنها راهکار و رمز و راز حمله نظامی را در جای، جای دیگ پلو وین پیش بینی کرده اند تا در زمان لازم از ابزار حمله نظامی که تاکنون توانائی و جرأت آن را نداشته اند، بهره مند گردند!!!تت

ملت سرفراز ایران اسلامی بخوبی می دانند، که با درایت مقام معظم رهبری و آمادگی پاسداران و ارتشیان دلاور و خون شهداء گرانقدرمان، سالها است که سایه شوم حمله نظامی از روی کشورمان رخت بربسته و تنها غرب باوران و ترسوهائی حمله نظامی آمریکا را باور دارند که در مکتب لیبرالی و نفاق رفسنجانی تلمذ کرده باشندو مزورانه از ثمرات انقلاب اسلامی، خون گرانقدر شهداء و امام بزرگورامان سوءاسفاده کرده و به زندگی اشرافی دست پیدا کرده باشند!

اگر رئیس جمهورمان، از باب صداقت و شفافیت با مردم خوب کشورم سخن بگوید! و اعتراف نماید که با توافق وین مشکلات اقتصادی کشور و ملتم حل نخواهد شد و بگوید که با کاهش قیمت نفت مشکلات اقتصادی کشور افزایش می یابد! آنگاه خواهد دید که ملت به یاری دولت خواهند شتافت و دیگر نیازی به مهمل بافی، دروغ، فرافکنی و خواب نمودن مردم نمی باشد!!!

زیبا است که در روز آدینه آین وجیزه را با سخنی دلنشین از حضرت آیت الله حسن زاده آملی به پایان برسانم که فرمودند: «به جای اینکه " عـابـد"باشی" عـَبد" بـاش ! شـیطان هم قریب به 6 هزار سـال عبـادت کرد. عـابـد شد، اما " عـَبـد "نـشد ... تــا عـَبـد نـشوی، عبادتت سـودی به حالت نـدارد؛ عـَبد بودن یعنی: ببـین خدایت چه میخـواهد، نه دلت.»


والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ