سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ او را گفتند : چگونه بر هماوردان پیروز گشتى ؟ فرمود : ] کسى را ندیدم جز که مرا بر خود یارى مى‏داد . [ و اشارت بدین مى‏فرماید که بیم من در دل او مى‏افتاد . ] [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 94 شهریور 12 , ساعت 9:30 عصر

به نام خدا و برای خدا

حضرت آیت الله خامنه ای در جمع خبرگان ملت و در سخنان مهمی در خصوص ارسال برجام به  مجلس شورای اسلامی فرمودند: «من معتقدم ووو به آقای رئیس جمهور هم گفته ام که مصلحت نیست، مجلس شورای اسلامی از موضوع بررسی برجام کنار گذاشته شود ... من در مورد نحوه بررسی و اینکه آن را رد کنند و یا تصویب کنند هیچ توصیه ای به مجلس ندارم و این، نمایندگان ملت هستند که باید تصمیم بگیرند.»

بر خلاف سفارش و تأکید رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهورمان تلاش دارد که برجام را که تعهدات سنگینی را بر کشورمان تحمیل می نماید از رسیدگی و نظارت نمایندگان مجلس شورای اسلامی پنهان نگه دارد و در ادعایی کذب، گفت: «ما که چیزی را امضا نکردیم! ... رفتن به مجلس یعنی چیزی که وزیر خارجه و رئیس جمهور تا حالا امضا نکرده، امضا کنیم.»

اما وقتی امضاء آقایان ظریف، عراقچی و صالحی در زیر ورقه برجام در روزنانه ها و شبکه های اجتماعی در منظر عمومی قرار گرفت، به یکباره دولت راستگویان، اعلام کرد، که آن امضاها برای بازی بوده است!!! و شاید هم فکر نمی کردند که این چنین کذب گویی و نفاق آنان نقش بر آب شود.

متأسفانه دولت تلاش منافقانه ای از روزهای آغازین مذاکرات هسته ای و پذیرش گام به گام تعهدات سنگین در مقابل دریافت هیچ بعمل آورده تا ملت و حتی نخبگان کشور را از محتوای توافقات سه گانه بی خبر نگه دارند و لذا "در ژنو اسم آن را توافقنامه موقت" گذاشتند و سپس "در لوزان اسم بیانیه سیاسی"را برگزیدند و "در وین اسم برجام" را انتخاب کردند تا مجلس شورای اسلامی را از ورود و بررسی آن منع نمایند!نن

رهبر معظم انقلاب با تدابیر حکیمانه خود، اراده لیبرالها را مبنی بر دور زدن مجلس شورای اسلامی خنثی نمود و لذا ضرورت دارد نمایندگان مجلس بدور از حب و بغض سیاسی ابعاد مختلف برجام و قطعنامه 2231را مورد بررسی محققانه قرار داده و اجازه ندهند دشمنی را که امام خمینی با حمایت ملت ایران و تقدیم هزاران شهید از در بیرون کرده اند، این بار توسط لیبرالهای نفوذی دولت اعتدال به کشور باز گردند!

امام خامنه ای نسبت به عدم موضع گیری و پاسخ قاطع دولت اعتدال در مقابل یاوه سرائی مسئولین آمریکائی فرمودند: «نگویید که آمریکاییها این سخنان را برای قانع کردن رقبای داخلی خود می زنند، البته من معتقدم که دعوای داخلی امریکا واقعی است و آنها با هم اختلاف دارند و علت این اختلاف هم برای ما روشن است، اما آنچه که رسماً گفته می شود نیاز به پاسخ را دارد و اگر پاسخ داده نشود، صحبت طرف مقابل تثبیت خواهد شد.»

انتظار می رود پس از سخنان راهگشای رهبر عزیز انقلاب، مسئولین دولتی بخصوص رئیس جمهور مواضع خود را بر اساس تراز و معیارهای انقلاب اسلامی و امام بصورت شفاف بیان نماید و آمریکا را شیطان بزرگ بداند و بیش از این باعث تضعیف انقلاب و ملت قهرمان ایران نگردند

گویند؛ یارو نشسته بوده پشت بنز آخرین سیستم، داشته صد و هشتاد تا توی اتوبان میرفته، یک دفعه می بینه یک موتور گازی ازش جلو زد! خیلی شاکی میشه، پا رو میگذاره رو گاز، با سرعت دویست از بغل موتوره رد میشه.

یک مدت واسه خودش خوش و خرم میره، یهو میبینه موتور گازیه غیییییژ ازش جلو زد! دیگه پاک قاط میزنه، پا رو تا ته میگذاره رو گاز، با دویست و چهل تا از موتوره جلو میزنه. همینجور که داشته با آخرین سرعت میرفته، یهو می بینه موتور گازیه مثل تیر از بغلش رد شد!! طرف کم میاره، راهنما میزنه کنار به موتوریه هم علامت میده بزنه کنار.

خلاصه دوتایی وامیستن کنار اتوبان، یارو پیاده میشه، میره جلو موتوریه، میگه: آقا فدات شم ! من مخلصتم، فقط بگو چطور با این موتور گازی کل مارو خوابوندی؟!  موتوریه با رنگ پریده، نفس زنان میگه: والله ... داداش.... خدا پدرت رو بیامرزه واستادی... آخه ... کش شلوارم گیر کرده به آینه بغلت. 

نتیجه اخلاقی؛ اگه می بینید بعضی ها در کمال بی استعدادی پیشرفت های قابل ملاحظه ایی دارند و در سطوح بالای مدیریتی ، اقتصادی و.... قرار گرفته اند، ببینید کش تنبانشان!! به کجا گیر کرده، نکند با کدخدا(آمریکا) سر و سری دارند یا استوانه می گوید حاصل ثبت نام من در انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 بوده است ....؟!!!

متأسفانه صداقت گوهر نایابی است در دولت اعتدال که راه را به بیراهه و کجراهه می رود!!!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ