سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که خود را پیشواى مردم سازد پیش از تعلیم دیگرى باید به ادب کردن خویش پردازد ، و پیش از آنکه به گفتار تعلیم فرماید باید به کردار ادب نماید ، و آن که خود را تعلیم دهد و ادب اندوزد ، شایسته‏تر به تعظیم است از آن که دیگرى را تعلیم دهد و ادب آموزد . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 94 شهریور 15 , ساعت 12:41 صبح

به نام خدا و برای خدا

پایان مذاکرات هسته ای و مواد متعدد و پیوستهای برجام و سپس تصویب فوری قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل،گویای این است که هدف دولت اعتدال و غربگرای جناب روحانی لغو تحریمها و حل مشکلات اقتصادی کشور و ملت نبوده، بلکه هدف مخفی جریان لیبرال هدایت کننده آقای روحانی عادی سازی روابط و شکستن تابوی مذاکره با کدخدا(آمریکا) بر اساس خواسته های نفسانی هاشمی رفسنجانی بوده است و از محتوای برجام و خوشحالی رفسنجانی و غرب باوران دولت اعتدال نیات خبیثانه مذاکرات و توافقات کاملاً پیدا است!

شاید کاربران عزیز سئوال کنند که شما بر چه اساس و مبنائی این تحلیل بدبینانه را بیان می کنید؟! پاسخ این سئوال از چند طریق قابل اثبات است، اولاً سخنان رهبر عزیز و حکیم انقلاب در جمع خبرگان ملت این موضوع را ثابت می نماید که دولت اعتدال در مقابل دادن امتیازهای فراوان به کدخدا(آمریکا) نتوانسته و یا نخواسته اهداف نظام اسلامی را که رفع همه تحریمها بوده، محقق نماید، زیرا نظر رهبری بر این بوده و هست که همه تحریمها در روزی که جمهوری اسلامی به تعهداتش عمل می کند باید لغو شود و در جمع خبرگان ملت تذکر نهائی را به دولت دادند و فرمودند: «اینکه نشستیم مذاکره کردیم، در بعضی از موارد کوتاه آمدیم، یک امتیازاتی دادیم، عمدتاً برای این بود که تحریمها برداشته بشود؛ اگر بنا است تحریمها برداشته نشود، پس معامله‌ای وجود ندارد، دیگر اصلاً این معنا ندارد. مسئولین این را باید مشخّص کنند و نگویند که مثلاً او برای قانع کردن رقبای داخلی خودش این حرف را می زند.»مم

ثانیاً؛ مذاکره کنندگان ایرانی بخوبی می دانند که امتیازهای فراوانی در مقابل دریافت بخشی از پولهای خودمان به آمریکائی ها داده اند و به همین خاطر جرأت پیروز معرفی کردن خود را ندارند و آقای عراقچی هم در 9 شهریور 94 در جمع اعضای کمیسیون ویژه برجام به صراحت اعلام کرد که "اصلا مگر هدف ما برای ورود به مذاکرات رفع تحریمها بود؟!" اما جناب روحانی که با توهم افراطی، خود را برنده بازی مسخره و مضحک بُرد-بُرد می داند و بدون اینکه خجال زده باشد و از مردم عذر خواهی کند، می گوید: «ما در مذاکرات 3 گل زده ایم و 2 گل خورده ایم» هر چند که به دفعات مختلف بازی برد-برد را بر زبان جاری کرده بود!

ثالثاً دولت بشدت نگران بررسی موضوع برجام و قطعنامه 2231 در صحن علنی مجلس شورای اسلامی است، زیرا آقای روحانی می داند که در صورت بررسی برجام در جلسات مجلس، محتوای مذاکرات نمایندگان و پاسخ دولتیان بصورت مستقیم از طریق رادیوی مجلس پخش خواهد شد و آنگاه بی تدبیری و ترس و لرز دولت اعتدال در مقابل کدخدا(آمریکا) از پرده برون خواهد افتاد و مردم متوجه خواهند شد که بعد از گذشت 2 سال، دولت غربگرای حاج حسن روحانی با بهانه رفع تحریم و حل مشکلات اقتصادی به ملت خود دروغ گفته و هدف دولت و حامیان پشت پرده آن تنها و تنها، "شکستن تابوی مذاکره با آمریکا و عادی سازی رابطه با شیطان بزرگ" بوده است. البته کسانی این هدف را دنبال می کردند که در سال 65 و در گرماگرم عملیات کربلای 4 و 5 در مجلس شورای اسلامی وقت، بر خلاف نظر امام خمینی و با محوریت آقای رفسنجانی و حاج حسن روحانی کمیته عقلا را برای ایجاد رابطه با آمریکا بنیان نهادند و آقای مک‌فارلین آمریکائی را با گذرنامه جعلی به ایران آوردند، هر چند طرح و نقشه مکارانه آنان با دخالت امام بر ملا شد!!! و لیکن امروز بدنبال اجراء نقشه ناتمام خود در سال 65 می باشند!!! آیا جناب روحانی پس از بازگشائی سفارتتت انگلیس در تهران، موفق می شود با کلید تزویر خود، زمینه ی نفوذ آمریکا را بر خلاف نظر رهبر معظم انقلاب در جمهوری اسلامی ایران مهیا نماید؟!!!

شاید برای رئیس جمهورمان که مدتی هم در جبهه حضور داشته -هر چند که همیشه 60 کیلومتر عقب تر از خط مقدم بوده- خاطره این آزاده سرفراز بسیجی جالب باشد و جناب روحانی به خود بیایند! بسیجی عزیزی که تنها 15 سال داشت، بدست نیروهای بعثی عراق اسیر شد و آنقدر نوجوان بود که مویـی هم در صورتـش نبــود. سرهنـگ عراقی اومد یـقه شو گرفت، کشیـدش بالا گفت: اینـجا چه کار میکنـی ؟ بسیجی ایرانی حرف نمـی زد، سرهنـگ عراقی با ناراحتی و خشم گفت: جواب بـده گفت: ولم کـن تا بـگم، وقتی سرهنگ عراقی رهایش کــرد، خم شـد و از روی زمیــن یـک مشت خـاک بـرداشت، آورد بـالا به سرهنگ عراقی گفت:اینـجا خاک منـه، تو بـگو اینجا چـه کار میکنـی؟!... سرهنـگ عراقی خشکش زده بــود و حیران . . .!

والسلام 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ