سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون توانایى بیفزاید ، خواهش کم آید . [نهج البلاغه]
 
جمعه 94 شهریور 20 , ساعت 9:20 عصر

به نام خدا و برای خدا

اگر "جریان زر و زور تزویر"از درون مجلس و بیرون آن(دولت اعتدال) و پدر خوانده دولت یعنی هاشمی رفسنجانی نگذارند که برجام یا همان توافق جامع وین در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مورد رسیدگی قرار گیرد، اما به جرأت می توان گفت؛ که اقدام دلاورانه کمیسیون ویژه برجام مجلس با دعوت از تیم مذاکره کننده هسته ای سابق پرده تزویر، نفاق و دروغرا کنار زد و زوایای مختلف برجام را که موجب از بین رفتن عزت و استقلال کشور و مردم ایران می گردد بر ملا نمودند و نخبگان و آحاد ملت که نگران حل مشکلات اقتصادی خود و کشور و رفع تحریمها بودند، در شرایط پسا تحریم دریافتند، آنچه که رئیس دولت اعتدال و جریان لیبرال همسوی با دولت از پیروزی 3 بر 2 می99 گفتند، نادرست و کذب بوده است و دولت بر خلاف مبانی اصول انقلاب اسلامی، از حقوق شناخته شده بین المللی کشور هم دفاع ننموده و در صورت اجرائی شدن برجام، نه تنها فاتحه توان هسته ای کشور را باید خواند، بلکه باید سالیان متمادی شاهد به مخاطره افتادن استقلال و امنیت کشور با نفوذ تدریجی آمریکا باشیم.

آقای جلیلی در کمیسیون ویژه برجامبه راز مهمی اشاره کرد و گفت: آقای اوباما پیامی را توسط خانم وندی شرمندر مذاکرات استانبول2 (فروردین 91) برای هیئت ایرانی درابتدای جلسه قرائت نمود که بخشی ار آن بدین شرح است: «من نه تنها به نمایندگی ازطرف دولت آمریکا دراین مذاکرات بلکه به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا این پیام رئیس جمهور را به شما که نماینده ایران ونماینده ولی فقیه ایران هستید اعلام میکنم که ماحق ایران را برای استفاده صلح آمیز ازانرژی هسته ای در چارچوبNPT  شناسایی میکنیم. ما اینجا نیستیم تا درمذاکرات ایران را مستثنی کنیم»

با کمال تأسف باید گفت که رئیس دولت اعتدال علی رغم اطلاع از پیام اوباما، ولی بخاط ترس و کدخدا دانستن آمریکا، حاضر نشد از تجربیات موفق تیم سابق هسته ای استفاده نماید و در مسیری گام برداشت که از سوی کدخد(آمریکا) ریل گذاری می شد و به همین خاطر در برجام و قطعنامه 2231بر خلاف پیام سال 91 اوباما که پذیرفته بود ایران استثناء نباشدولیکن با بی تدبیری و شاید خیانت دولت اعتدال، ایران به یک استثناء در جهان با تکالیف سنگین و حقوق بسیار ناچیز تبدیل شد!و شروطی را برخلاف قوانین بین الملل و مغایر با NPT که تاکنون سابقه ای در جهان نداشته، پذیرفتند، لذا به نظر می رسد که دولت اعتدال و آمریکا برای از بین بردن روحیه انقلابی جوانان کشور در این مسیر هماهنگ باشند!!! اا

غمگینانه باید گفت که رئیس دولت اعتدال جناب روحانی با توجه به تجربه قبلی خود که در سال 82 همه مراکز هسته ای کشور را تعطیل نمود، این بار شرایطی را در برجام و قطعنامه 2231 پذیرا شده، که ایران هیچگاه به راحتی همچون سال 84 نتواند تأسیسات خود را در مقابل بد عهدی استکبار جهانی مجدداً فعال و راه اندازی نماید و در این راستا استقلال، امنیت و حتی روحیه انقلابی گری را از بین خواهد برد و زمینه نفوذ شیطان بزرگرا بر مقدرات کشور فراهم خواهد کرد!

دولت لیبرال آقای روحانی در طول مذاکرات هسته ای تلاش مذبوحانه ای با همکاری آمریکائیها گرفتند تا به جای معاهده و قرارداد و مقاوله نامه از واژه های دیگری استفاده کنند تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی را از ورود به بررسی و تصویب آن در مجلس شورای اسلامی منع نمایند و در ژنو اسم توافقنامه موقتانتخاب شد. در لوزان اسم بیانیه سیاسیبر روی آن گذاشتند و در پایان هم اسم برجام را انتخاب کردند و قطعنامه 2231 هم با حضور و امضاء تیم مذاکره کننده ایرانی علیه کشورمان تهیه و به فوریت توسط شورای امنیت سازمان ملل به تصویب رسید. اما در این عرصه نمایندگان انقلابی مجلس پی به نیت شیطانی واژه ها بردند و اعلام نمودند که با تغییر واژه ها نمی توانند جلوی اقدام قانونی مجلس را بگیرند و لذا کمیسیون مبارک ویژه برجامدر مجلس شکل گرفت و با دعوت از تیم مذاکره کننده هسته ای سابق نقشه های شوم و نفاقی که علیه نظام اسلامی طراحی شده بود بر ملا گردید و امیدواریم با طرح آن در صحن علنی مجلس، نمایندگان مردم بر اساس اصول 77 و 125 قانون اساسی به تکیف شرعی و ملی خود عمل و جریان نفاق لیبرال را رسوا نمایند و در این راستا می شود ادعا کرد که کار کمیسیون ویژه برجام با مدیریت قوی دکتر زاکانی و حضور و سخنان پر قدرت و منطقی دکتر جلیلی، یاد شهید مدرس را دوباره در کشورمان زنده کرد و ندای بسیجی غوغائی بپا کرد و فتنه گران و لیبرالها را به وحشت انداخت.لل

گویند؛ در زمانی که "نصرت الدوله" وزیر دارایی بود، لایحه ای به مجلس آورد که به موجب آن دولت ایران، یک صد قلاده سگ از انگلستان خریداری و وارد کند.

"نصرت الدوله" درباره ویژگی سگ‌ها گفت: این سگ‌ها شناسنامه دارند، پدر و مادر دارند، نژادشان معلوم است و به محض آن که دزد را ببینند، او را می‌گیرند. مدرس پس از شنیدن توضیحات شاهزاده نصرت الدوله، دست خود را بر روی میز کوبید و گفت: مخالفم. وزیر دارایی گفت: آخر چرا هر لایحه می آوریم، شما مخالفت می‌کنید؟

مدرس با تبسمی خاص گفت: "مخالفت من هم دلیل دارد و هم به سود شماست. مگر نگفتید: این سگ‌ها به محض دیدن دزد او را می گیرند؟ خب آقای وزیر دارایی !با ورود این سگ‌ها به ایران، اول کسی که گرفتار می‌شود، خود شما هستید. پس مخالفت من به نفع شماست."

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ