سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلها زنگاری چون زنگار مس دارند، پس آنها را با استغفار جلا دهید [امام صادق علیه السلام]
 
چهارشنبه 93 اردیبهشت 3 , ساعت 10:7 عصر

 بسم الله

اکثر رسانه های کشور، مطالب مختلفی پیرامون برگزاری جشن همسر رئیس جمهورمان، در کاخ سعدآباد، بمناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) گفتند و نوشتند، حال به مطلبی، پیرامون چرائی برگزاری این جشن و محل آن توجه فرمائید.

مردم کشور ما و بخصوص شیعیان علاقه ویژه ای به حضرت فاطمه (س) دارند و برگزاری جشن برای آن حضرت، در کاخ سعدآباد و آن هم توسط همسر رئیس جمهور و مدعوینی که برای آن جشن در نظر گرفته بودند، قابل توجه و کم نظیر، و دارای پیام خاصی می باشد.

امام خمینی

برگزاری میلاد خجسته حضرت صدیقه کبری(س) در منزل شخصی رئیس جمهور که از وسعت و تجهیزات لازم در خیابان مقدس اردبیلی برخوردار است، امکان پذیر بوده، و لذا پیام واضح و روشن این جشن و پایکوبی،  به اشرافیت، و اپوزیسیون داخل و خارج، از سلطنت طلب تا ملی-مذهبی و فتنه گران سال 88 و منافقین گرفته، تا دشمنان خارجی و بخصوص آمریکا، این باشد؛ که مسئولین فعلی کشور و خاندان آنان، با خوی و منش کاخ نشینی زندگی و عادت کرده اند و دیگر حاضر نیستند با معیارها و اصول انقلابی زندگی نمایند و حاضرند برای چرخیدن زندگی اشرافی خود، چرخ انقلاب و اهداف آن را پنچر نمایند.

اگر غیر از این بود، و حلال و حرام خدا برای آنها اهمیت داشت، باید آن مراسم غیر شرعی و اشرافی را، بر اساس نهی از منکر ترک، و یا اعتراض خود را اعلام می نمودند، و اگر فکر این را داشتند، که ممکن است بخاطر این اعتراض موقعیت شغلی همسرانشان به خطر افتد، با کمال متانت کاخ را ترک می کردند و وظیفه شرعی خود را انجام می دادند.  

داستان جماعتی که در مراسم اشرافی کاخ سعدآباد شرکت کردند، مثال آن شتر و بچه شتری است که در باغ وحش زندگی می کردند، که یک روز بچه شتر از مادرش علت داشتن کوهان، پاهای بلند و سُم پهن و مژهای بلند خود را از مادر پرسید، و مادر در جواب گفت: « چون ما در بیابان راههای طولانی را طی می کنیم و نیاز به ذخیره آب داریم، در کوهانمان آب ذخیره می کنیم، تا از تشنگی هلاک نشویم، و علت پاهای بلند و سُم پهن، بخاطر اینکه در مسیرهای طولانی بیابان و شن های رملی، بتوانیم با سرعت زیاد و در خاک هم فرو نرویم، نیاز به پاهای بلند و سُم پهن داریم، و اما علت مژه های بلند که گاها جلوی دید چشممان را می گیرد، این است که وقتی در بیابان راه می رویم و هوا توفانی و گرد و خاک فراوان است، این مژه های بلند جلوی وارد شدن خاک و خاشاک را،به چشمانمان می گیرد.

بچه شتر از مادرش تشکر کرد و گفت: متوجه شدم، ولی یک سئوال دیگر هم دارم، شتر مادر گفت بپرس؛ بچه شتر گفت: اگر ما همیشه در بیابان راه می رویم؛ پس بگو ما در این باغ وحش چه غلطی می کنیم!!!» فتنه گر در جشن!

لذا باید از همسر رئیس جمهور و دیگرهمسران مسئولین کشور پرسید؛ اگر شما بدنبال اثبات کاخ نشینی و تغییر ذائقه خود به جریان اشرافیت و گروهها و کشورهای دشمن جمهوری اسلامی نبودید، در کاخ سعدآباد چه.....!!!  

لازم میدانم از ریاست محترم جمهور بخاطر ناراحتی ایشان و تذکر به برگزار کنندگان جشن، به سهم خود تشکر نمایم و جا داشت که رئیس جمهور در جهت حفظ شئونات اسلام، نسبت به عزل معاون امور زنان ریاست جمهوری اقدام انقلابی می نمودند.

راستی آقای رئیس جمهور، از اقدامات فرهنگی در سال  فرهنگ چه خبر!؟  

«هر چه بگندد نمکش می زنند / وای به روزی که بگندد نمک»

                                                                                      والسلام     



لیست کل یادداشت های این وبلاگ