سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را از قریش پرسیدند ، فرمود : ] اما خاندان مخزوم : گل خوشبوى قریش‏اند ، دوست داریم با مردانشان سخن گفتن ، و زنانشان را به زنى گرفتن . امّا خاندان عبد شمس : در رأى دور اندیش‏ترند و در حمایت مال و فرزند نیرومندتر . لیکن ما در آنچه به دست داریم بخشنده‏تریم ، و هنگام مرگ در دادن جان جوانمردتر ، و آنان بیشتر به شمارند و فریبکارتر و زشت کردار ، و ما گشاده زبان‏تر و خیرخواه‏تر و خوبتر به دیدار . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 94 مهر 1 , ساعت 1:7 صبح

به نام خدا و برای خدا

جریانی در جهت بی اثر کردن فرمانهای رهبر معظم انقلاب بخصوص در عدم رعایت خطوط قرمز ترسمی نظام اسلامی منافقانه و بر// اساس نقشه راه کدخدا(آمریکا) به فعالیت برخاسته است، لذا در اقدامی مشکوک و سئوال برانگیز و قبل از رسیدن به زمان اجراء برجام، زمینه حضور مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی آقای آمانو را جهت بازدید از منطقه نظامی حساس ومهم پارچین برای نمونه برداری مهیا نمود و متآسفانه مسئولان نظامی که بر اساس دستور فرماندهی کل قوا اجازه ورود اجنبی ها را به مراکز خود نداشتند با این هتک حرمت دولت اعتدال همراهی نمودند و عملاً مرتکب تخلف نظامی شدند.

امام خامنه ای در30 اردیبهشت94 در دانشگاه امام حسین (ع) خطاب به نیروهای نظامی دستوری را در یک جمله صادر و فرمودند: «هرگونه بازدید از مراکز نظامی ایران ممنوع است و بنده اجازه این کار را نمیدهم و مسولین نظامی هم ماذون نیستند.» و در همین راستا سرلشکر فیروزآبادی در 29 خرداد94 گفتند: «هر گونه بازرسی و بازدید از مراکز نظامی ممنوع است/نیروهای مسلح با هوشیاری کامل تحت فرمان مقام معظم رهبری به سر می برند.»

اما در کمال ناباوری و در حالی که چندین روز تا اجراء برجام فی مابین ایران و 5+1 زمان باقی است، به یکباره مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی که هیج شکی در جاسوس بودن او به نفع آمریکا وجود ندارد شخصا به سایت نظامی پارچین برای نمونه برداری وارد شد و زمینه خشنودی کدخدای جناب حسن روحانی یعنی آمریکائیها را فراهم ساخت و حالا باید سرلشکر فیروز آبادی رئیس ستاد فرماندهی کل قوا پاسخگوی این بی حرمتی دولت اعتدال به جایگاه فرماندهی کل قوا و ولایت فقیه باشد.نن

می شود گفت؛ که جناب روحانی، که به قول خودش در توافق هسته ای سه گل به حریف زده و دو گل دریافت نموده! در آستانه سفر به نیویورک، بصورت داوطلبانه اولین خطوط قرمز رهبری را نقض نمودو غضنفروار یک گل جهت خوش خدمتی به (کدخدا) آمریکا وارد دروازه خودی نمود!!! تا از این طریق، زمینه نفوذ آمریکا در مراکز مهم نظامی را با کلید جادوئی خود رقم زند!!!

عمارهای امام خامنه ای اگر به این جمله حضرت آقا توجه کنند به عمق نگرانی رهبری از بی توجهی دولت اعتدال و نمایندگان مجلس شورای اسلامی پی خواهند برد، که در دیدار روز یکشنبه رهبر معظم انقلاب با جانبازان بصیر کشور، وقتی یکی از جانبازها درباره توافق هسته‌ای به حضرت آقا می‌گوید: «نماینده‌های مجلس آنقدر که حواسشون به سانتریفیوژ و غنی‌سازی و... هست حواسشون به این نیست که آمریکا با این کار داره با این توافق پاش رو میذاره لای در، تا این درِ مذاکره هیچ وقت بسته نشه و ما تا چندین سال بعد هی باید بریم پشت میز مذاکره و ...» صحبتهای این جانباز عزیز که تمام می‌شود، رهبر عزیز در پاسخش می‌گویند: «این رو به من نگید، این رو به نماینده‌های مجلس بگید، به اونایی که فکر می‌کنید حواسشون نیست بگید...»

با توجه به اقدامات افراطی دولت در توافق هسته ای، به نظر می رسد منطق دولت اعتدال بر سه پایه استوار است: یا حق با دولته ... یا ملت نمی فهمند که حق با دولته ... و یا آنقدر ملت را تحت فشار اقتصادی قرار می دهند تا بفهمیند که حق با دولتِ اعتدالِ لیبراله... 

پس وقتی با این منطق روبرو هستیم عمارها باید به هوش باشند و نگرانی های امام خود را در چهره و گفتارش بخوانند و عمل نفاق دولت اعتدال را رصد نمایند و شمشیر بصیرت را از نیام برکشند و چهره نفاق پیچیده را که در سخنان خود القاب رهبری را به زیبائی بیان می کنند ولی عمل آنان بر خلاف سخنشان می باشد را افشاء و رسوا نمایند.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ