سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و بر مزار رسول خدا ( ص ) ، هنگام به خاک سپردن او گفت : ] شکیبایى نیکوست جز در از دست دادنت ، و بى تابى ناپسند است مگر بر مردنت . مصیبت تو سترگ است و مصیبتهاى پیش و پس خرد ، نه بزرگ . [نهج البلاغه]
 
شنبه 94 مهر 4 , ساعت 11:36 عصر

به نام خدا و برای خدا

فاجعه ننگین کشتار حجاج بیت الله الحرام را در سر زمین منا بدست سفاکان وهابی سعودی تسلیت عرض می نمایم.

در حالی که این روزها دنیای اسلام و بخصوص ملت ایران از حادثه مشکوک منا و قتل و عام حجاج بیت الله الحرامقلب آنها آزرده گردیده ککولیکن حاج حسن روحانی بدون توجه به این مصیبت غمبار، سرگرم سفر تشریفاتی و تفریحی به سازمان ملل است و در این میان ملاقات با اوباما را نفی می کند، اما در سویی دیگر پروژه نفوذ اقتصادی کدخدا(آمریکا)در کشورمان را کلید زد و خطاب به آمریکائیها گفت: «ما برنامه های آینده خود را شفاف با دنیا(آمریکا) در میان می گذاریم و در این میان یکی از راه های کاستن(نفوذ) از فاصله میان ایران و آمریکا، همکاریهای اقتصادی است.»

دولت اعتدال روحانی با مشی لیبرالی خود ثابت کرده است که در مقابل ضعیف ترین کشورها هم جرأت دفاع از حفقوق شهروندان خود را ندارد و اگر جنایت هولناک وهابیان سعودی در منا، علیه شهروندان هر کشور دیگری رخ داده بود و بیش از 400 نفر از مردمش مظلومانه کشته، مفقود و مجروح شده بودند، کمترین اقدام اخراج فوری سفیر آن کشور بود و در حالی که حکام وهابی و میگسار سعودی با اهداء دلارهای نفتی تا حد زیادی توانسته اند رسانه های جهانی را کنترل نمایند، می طلبید که رئیس جمهورمان برای نشان دادن عمق جنایت منا سفر خود را به تشریفاتی خود را به نیویورک نیمه تمام می گذاشت و کمیته های در سطوح سیاسی امنیتی-نظامی، فرهنگی و لجستیکیزیر نظر خود تشکیل می داد تا ملت عزیز ایران، قدرت، عزت و پایبندی به عهد و پیمان را بصورت عملی در رئیس جمهورشان مشاهده نمایند! که این اتفاق مبارک از جریان لیبرال ترسو بعید است!!!

غمگینانه باید گفت؛ دولت اعتدال روحانی همه توجه خود را حتی در نیویورک بر اجراء برجام و قطعنامه 2231 و تصرف کرسی های مجلس شورای اسلامی قرار داده و تفکراتش هم بر گرفته از فرهنگ لیبرال غرب می باشد و لذا در چنینحح شرایطی این دولت امکان دفاع از ملت خود را حتی در مقابل تهدیدات کشور ضعیفی همچون عربستان سعودی را نداشته و دچار انفعال گردیده و در مقابل ملت خود، بخاطر عدم دفاع از پاسپورت ایرانی شرمنده و شرمگین است!!!

وقتی سخنان جناب روحانی در نیویورک را مورد بررسی قرار می دهیم، ایشان بر خلاف نظر صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم رابطه اقتصادی با آمریکا، ذلیلانه پروژه همکاریهای اقتصادی با آمریکا را جهت کاستن فاصله میان آمریکا و ایران مطرح می نماید تا زمینه نفوذ آمریکا را در کشور مهیا نماید و به قول پدر معنوی دولتش، یعنی هاشمی رفسنجانی تابو مذاکره با آمریکا را بیش از گذشته بشکند!!! و لذا می شود دریافت که  ملاقات با اوباما در سفر جناب روحانی به نیویورک منتفی است، ولیکن پروژه نفوذ اقتصادی آمریکا و اجراء زود هنگام برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل آری!!!

جناب روحانی باب مذاکره ی با آمریکا را چنان باز نموده که دیگر کنترل و بستن درب مذاکرات از توان دولتش خارج است. آیا سرنوشتی بهتر از پایان جنگ صفین رغم می خورد؟! مولایمان علی علیه السلام در واپسین روز های جنگ صفین خطاب به لشکریانش فرمودند: امروز تا غروب آفتاب کار معاویه تمام است.

خبر به معاویه رسید، عمر وعاص را به خیمه فرا خواند و گفت: علی تا غروب آفتاب کارمان را تمام می کند دیگر چه حیله ای داری؟! عمر و عاص گفت: آنها را به مذاکره دعوتمی کنم.بپذیرند شکست خوردند نپذیرند دچار دودستگی شده و شکست می خورند!!! پس ای ابا یزید(معاویه) دعا کن، که در لشکر علی جاهل زیاد باشد. در غیر این صورت؛ نه به قشونت متکی باش. نه به خدعه های من!!!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ